Στον απόηχο του dieselgate, η Volskwagen η οποία επαναγοράζει από τους Αμερικανούς πελάτες της τα αυτοκίνητα με το defeat system, προέκυψε ένα άλλο πρόβλημα, για το οποίο έπρεπε να δώσει λύση η Δικαιοσύνη: Αφού ο μοναδικός όρος ήταν το αυτοκίνητο που επιστρέφεται “πρέπει να λειτουργεί”, πολλοί ιδιοκτήτες άρχισαν να γδύνουν τα αυτοκίνητά τους και να τα επιστρέφουν στη VW, μόνο με τον κινητήρα και τις ρόδες.
Το “γδύσιμο” των αυτοκινήτων για να κρατήσουν οι ιδιοκτήτες τα ανταλλακτικά και (προφανώς) να τα πουλήσουν, ωστόσο, έφτασε μέχρι τα αμερικανικά δικαστήρια, με τον δικαστή Charles Breyer που επιβλέπει τον συμβιβασμό μεταξύ του γερμανικού κολοσσού και των αμερικανικών Αρχών, να δίνει μια ερμηνεία του τι ισχύει.
“Ξεκάθαρα, ο στόχος της συμφωνίας, από την πλευρά της VW, ήταν να δεχθεί αυτά τα αυτοκίνητα στην κατάσταση που βρίσκονταν όταν οδηγούνταν στο δρόμο και όχι να τα γδύνουν οι καταναλωτές πριν τα επιστρέψουν”, είπε ο δικαστής κατά τη διάρκεια χθεσινής συνεδρίασης για το ζήτημα. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει αυτό που φαντάζεσαι: Ότι εφεξής, η VW δεν θα δέχεται επιστροφές σε μοντέλα της που δεν έχει μείνει ούτε… πόρτα. Στις ΗΠΑ.
Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…
Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…
Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…
Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…
Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…