Die Bewegung auf der Straße leben

Ist der 745 PS starke VLF der hässlichste Supersportwagen, den die Menschheit je gesehen hat?

Στο TopSpeed.gr, το χουμε ξαναπει, αγαπάμε τα αυτοκίνητα. Όλα τα αυτοκίνητα. Αλλά, μερικές φορές, ακόμη κι εμείς βγαίνουμε από τα ρούχα μας. Μια από αυτές τις περιπτώσεις, είναι το VLF Automotive Force 1 V10, το πρώτο supercar της εταιρείας VLF. Όχι μόνο επειδή η εταιρεία αυτή σου ζητάει να πληρώσεις 238.500 ευρώ για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που είναι αντιγραφή άλλων αυτοκινήτων, αλλά και επειδή το τελικό αποτέλεσμα ισοδυναμεί με βιασμό στα μάτια μας. Με έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
Ενταξει, δεν είναι τόσο άσχημο. Δεν είπε κανένας, ποτέ…

Ωραίες οι υπερβολές (τις συνηθίζουμε, εδώ στο TopSpeed.gr, γι’ αυτό μας αγαπάτε), αλλά το πράμα τούτο, έχει τουλάχιστον κάτι καλό επάνω του: Έναν 8,4 λίτρων V10 κινητήρα 745 ίππων “ξηλωμένο” από το Dodge Viper. Το Force 1, είναι πισωκίνητο, έχει εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, σασί από ανθρακονήματα, ζάντες 21 ιντσών με λάστιχα Pirelli P Zero. Κάνει το 0-100 σε μόλις 3 δευτερόλεπτα και έχει τελική 350 χαω.
Δες το όμως. Δες το καλά. Εντάξει, το πίσω μέρος είναι αντιγραφή από Viper, με ολίγη από Audi και Aston Martin. Στο πλάι, θυμίζει Corvette και Viper. Και μπροστά… είναι η αποθέωση. Οι τύποι, πήραν το καπό του Viper, τετραγώνισαν το φούσκωμα στο κέντρο και τοποθέτησαν τους κάθετους αεραγωγούς, οριζόντια. Έβαλαν μικρά φωτιστικά σώματα (δεν μπορώ να θυμηθώ τι μου θυμίζουν), αεραγωγούς και το οπτικό αποτέλεσμα σε κάνει να τρέχεις στο οφθαλμιατρείο επειγόντως.
Τι, νόμιζες ότι τελειώσαμε; Στο εσωτερικό, που είναι όλο ντυμένο με δέρμα, αλκαντάρα ή σουέντ (και θυμίζει λίγο Veyron, λίγο 911 και πολλά ακόμα), τοποθέτησαν, πίσω από το τούνελ μετάδοσης, δύο… θήκες για σαμπάνιες. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο πολύτιμο από το κουβαλάς τις σαμπάνιες όταν κάνεις βόλτα με το supercar. Ίσως να είναι από τις πιο ηλίθιες ιδέες στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Παρατήρησε τη θήκη για τις σαμπάνιες. Γιατί, τίποτα δεν συγκρίνεται με την αίσθηση να ανοίγεις μια Cair (σιγά που μου θες και Dom Perignon) ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο, όταν πιάνεις τα 350.

Τουλάχιστον, θα παραχθεί σε μόλις 50 μονάδες.

Tip: Η εταιρεία VLF φτιάχτηκε από τον πρώην σχεδιαστή της DB9, Henrik Fisker και το πρώην αφεντικό της GM, Bob Lutz. Ο πρώτος, βρίσκεται στα δικαστήρια με την Aston Martin, επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως ο Fisker κόπιαρε τα σχέδια της DB10.