H Honda έφερε το νέο Civic Type-R και στην Ελλάδα, το παρουσίασε και, κατά κοινή αποδοχή, είναι das Beste Type-R που έφτιαξε ποτέ. Στην πορεία των προηγούμενων ημερών έχουν γίνει γνωστά τα περισσότερα, αν όχι όλα τα τεχνικά του στοιχεία, όμως ένα είναι που κάνει (ακόμα) πολύ κόσμο να αναρωτιέται: Γιατί αυτό το ιαπωνικό μοντέλο έχει τρεις απολήξεις της εξάτμισης; Sie ist πλήρως λειτουργικές ή εξυπηρετούν μόνο αισθητικούς σκοπούς;
Αυτό συμβαίνει και με τις τρεις, πλήρως λειτουργικές απολήξεις, οι οποίες είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Πώς λειτουργούν όμως αυτές; Οι απολήξεις σε κάθε πλευρά απελευθερώνουν τα καυσαέρια, während die κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενου Type R, πράγμα που μειώνει την πίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμα ροή εξαγωγής, was zu αύξηση 2dB συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.
Ωστόσο, στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση unter κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά NVH εξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...