Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix της Κίνας. Επιστροφή στη πίστα της Σανγκάης μετά από 5 χρόνια για την Formula 1, μαζί με το πρώτο Sprint Race της φετινής σεζόν. Για άλλη μία φορά, ο Verstappen ήταν σε δικό του ρυθμό αγώνα, με το υπόλοιπο field να έχει καθοριστικό προβάδισμα ή και μη στις μάχες μεταξύ των οδηγών, βάση της στρατηγικής που ακολούθησαν οι ομάδες με τα ελαστικά, ειδικά αφότου είχαμε και τον παράγοντα του Virtual Safety Car και του πλήρους Safety Car. Στους κερδισμένους που ανέβηκαν και στο βάθρο είχαμε αν μη τι άλλο τον πολύ ωραίο αγώνα του Norris και τη δύσκολη διεκδίκηση του τελευταίου σκαλιού στο βάθρο για τον Perez, ενώ το τριήμερο εξελίχθηκε σίγουρα θετικά για τους Hulkenberg και Guanyu, καθώς και για την ομάδα της Alpine συνολικά, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο για τις ομάδες και οδηγούς των Ferrari, Aston Martin και Mercedes. Αυτά και πολλά ακόμη, στο σημερινό podcast. Φύγαμε;
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...