NEWS

Der neue Honda CR-V erhält fünf Sterne im Euro NCAP-Sicherheitstest

Τα ολοκαίνουργια μοντέλα Honda CR-V e:HEV και e:PHEV με SENSING 360 απέσπασαν τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις τελευταίες δοκιμές ασφάλειας του ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP.

Ενσαρκώνοντας τη δέσμευση της Honda για μηδενικά τροχαία ατυχήματα με οχήματα Honda μέχρι το 2050, η έκτη γενιά του CR-V διαθέτει μια σειρά από βελτιωμένες και αναβαθμισμένες τεχνολογίες, ώστε να επιτυγχάνει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας επιβατών και πεζών στην κατηγορία του.

  • Τα τελευταία μοντέλα CR-V διαθέτουν τις πιο πρόσφατες, αναβαθμισμένες τεχνολογίες Honda SENSING και SENSING 360 που υποστηρίζονται από αισθητήρες σόναρ και μία εμπρόσθια ευρυγώνια κάμερα, παρέχοντας ολοκληρωμένη ασφάλεια.
  • Νέα εξαρτήματα που ενσωματώνονται στο πλαίσιο και το αμάξωμα του CR-V συμβάλλουν στη βελτίωση της προστασίας σε εμπρόσθιες, οπίσθιες και πλευρικές συγκρούσεις
  • Η δέσμευση της Honda για μηδενικά τροχαία ατυχήματα με οχήματα Honda μέχρι το 2050 διασφαλίζει ότι το CR-V παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του

Το Honda SENSING 360 διαθέτει μια κάμερα με γωνία θέασης 100° προς τα εμπρός, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και τέσσερα ραντάρ στις γωνίες προσφέροντας πλήρη εικόνα 360° γύρω από το όχημα. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της ανανεωμένης εμπρόσθιας κάμερας του CR-V, και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, επιτρέπει στο όχημα να αναγνωρίζει τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσυκλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα.

Στο πλήρες πακέτο τεχνολογιών του SENSING 360 της Honda περιλαμβάνεται το αναβαθμισμένο σύστημα Front Cross Traffic Warning, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων αριστερά, δεξιά και μπροστά από το αυτοκίνητο και να εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές ειδοποιήσεις για τον οδηγό, εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα.

Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει, ενεργοποιείται το Collision Mitigation Braking System, το οποίο εφαρμόζει αυτόματα ελαφρά πίεση πέδησης για να μειώσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας μετωπικής σύγκρουσης. Εάν το σύστημα διαπιστώσει επικείμενη σύγκρουση, θα φρενάρει πλέον δυνατά.

Επίσης, προκειμένου να πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP σε περίπτωση πρόσκρουσης για την προστασία ενηλίκων επιβατών, το αμάξωμα του CR-V ενσωματώνει έναν αριθμό δομικών δοκών που βελτιώνουν τη συνολική παθητική ασφάλεια του οχήματος.

Εν προκειμένω, το πλευρικό πλαίσιο και το πάνω στοιχείο του πλαισίου δημιουργούν πολλαπλές διαδρομές απόσβεσης/κατανομής φορτίου σύγκρουσης διαχέοντας την ενέργεια μακριά από την καμπίνα. Επιπλέον, η κολόνα Α έχει σχεδιαστεί και ενισχυθεί ώστε να αποτρέπει την παραμόρφωση του κλωβού επιβατών.

Αυτές οι δομικές βελτιώσεις έχουν ενσωματωθεί στο πλαίσιο του CR-V ώστε να συμμορφώνεται με τα νέα, αυστηρότερα πρωτόκολλα ασφαλείας, που περιλαμβάνουν δοκιμές πρόσκρουσης σε μπαριέρα Mobile Progressive Deformable Barrier (MPDB), Advanced European Mobile Deformable Barrier και δοκιμή πρόσκρουσης σε κολόνα με ταχύτητα 32km/h. Λόγω του αυξημένου μεγέθους της μπαταρίας της έκδοσης e:PHEV, έχουν προστεθεί εγκάρσια στοιχεία στο δάπεδο που αποτρέπουν την παραμόρφωση του δαπέδου σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Εκτός από το ισχυρότερο, πιο ανθεκτικό πλαίσιο, όλες οι εκδόσεις του νέου CR-V περιλαμβάνουν συνολικά 11 αερόσακους στον βασικό τους εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων των αερόσακων γονάτων οδηγού / συνοδηγού για τη μείωση των τραυματισμών κατά τις μετωπικές συγκρούσεις και των πλευρικών αερόσακων για την προστασία των μπροστινών και των πίσω επιβατών. Για πρώτη φορά υπάρχει ένας μπροστινός κεντρικός αερόσακος, για την αποφυγή της επαφής και ενδεχόμενου τραυματισμού μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε μία πλευρική σύγκρουση.

Αυτό το επίπεδο προστασίας επεκτείνεται σε όλους τους επιβάτες, όχι μόνο στους ενήλικες, αφού το αυτοκίνητο απέσπασε επίσης ικανοποιητική βαθμολογία στην κατηγορία «Προστασία Παιδιών» χάρη στα ενσωματωμένα σημεία ISOFIX που συμμορφώνονται με τα τελευταία ευρωπαϊκά πρότυπα i-Size.

Η έκδοση Elegance του CR-V e:HEV που εξοπλίζεται με το σύστημα SENSING της Honda, βαθμολογήθηκε με τέσσερα αστέρια στις νέες, αυστηρότερες δοκιμές του NCAP.

Μάθετε περισσότερα για τα συστήματα SENSING και SENSING 360 της Honda hier.

Panagiotis Karagiannis

Neueste Beiträge

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Έρευνα αποκαλύπτει ότι είναι πιο επικίνδυνα για τους πεζούς

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

vor 3 Stunden

Ford Kuga Hybrid : 900 χιλιόμετρα, με ένα γέμισμα

Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…

vor 4 Stunden

Νέο Suzuki SWIFT: Δες το από κοντά και οδήγησε το

Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…

5 Stunden ago

Οδηγούμε MG4 Excite 51 kWh 170PS: Γκολ από τα αποδυτήρια (Βίντεο)

Η κινεζική εισβολή στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στην χώρα μας βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην…

5 Stunden ago

Die neue BMW 3er Limousine & Touring

Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…

vor 1 Tag

Renault Gruppe : Autonomer Stadtverkehr

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

vor 2 Tagen