Die Bewegung auf der Straße leben

Άκου για πρώτη φορά το μοτέρ της νέας Supra!

In "Grüne Hölle“, αυτές τις μέρες, η Toyota και η BMW δοκιμάζουν το νέο μοντέλο που έχουν αναπτύξει από κοινού και θα αποτελέσει το revival της Supra για τη μία και τη Ζ5, για την άλλη πάνω στην κοινή, Hinterradantrieb πλατφόρμα.
Το κοινό μοντέλο δοκιμάζεται στο Nurburgring

Και επειδή, όχι μόνο η Toyota χρειάζεται έναν “αντίπαλο” για τα Nissan GT-R και Honda NSX, αλλά κυρίως γιατί η Supra έχει πολλούς και φανατικούς φαν ανά τον πλανήτη, το βάρος πέφτει στην ιαπωνική πλευρά. Πέρα από τα looks -για τα οποία δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα, μιας και το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι βαριά καμουφλαρισμένο με αυτοκόλλητα, πλαστικά και ψεύτικα φανάρια- το ενδιαφέρον όλων στρέφεται στον κινητήρα. Τι θα φοράει;
Με βαρυ καμουφλάζ το πρωτότυπο, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να καταλάβουμε ότι στο μέγεθος, η νέα Supra δεν θα έχει καμία σχέση με την παλιά

Οι πληροφορίες, τις οποίες έχεις διαβάσει εδώ και πολύ καιρό στο TopSpeed.gr, αναφέρουν ότι ο ισχυρότερος κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η Supra, έχει ήδη εξελιχθεί από την Toyota, με κωδικό 943F. Αν και για τον κυβισμό δεν γνωρίζουμε, μαθαίνουμε πως πρόκειται για έναν -σχεδιασμένο από λευκό χαρτί- Doppelturbo-V6, der Berichten zufolge etwa 400 ίππους και 300 lb-ft ροπής. Εδώ να προσθέσουμε ότι η BMW φέρεται να έχει αποφασίσει να φοράει στην κορυφαία έκδοση της Z5 έναν τρίλιτρο εξακύλινδρο twin turbo, με άλλα 3λιτρα και 2λιτρα σύνολα να ακολουθούν αργότερα.
Rendering από ιαπωνικό περιοδικό για τη νέα Supra. 

Unter Spionagevideo από τo Nürburgring, έχουμε τη μάλλον σπάνια ευκαιρία να ακούσουμε, έστω και αμυδρά,
ανάμεσα σε αεροδυναμικούς θορύβους και “τσιρίγματα” ελαστικών, πώς θα
ακούγεται η νέα Supra. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξακύλινδρο,
υπερτροφοδοτούμενο. Θα είναι όμως σε διάταξη V, ή straight six;

Πριν αρχίσεις να γκρινιάζεις και να λες διάφορα περί “προσβολής της αυθεντικής Supra”: Συνδυαστικά, με το υβριδικό μοτέρ των 138 ίππων που έχει αναπτύξει η ιαπωνική φίρμα για την κοινή πλατφόρμα, θα μιλάμε για μια Supra απόδοσης 538 ίππων. Το κοινό μοντέλο θα έχει πλήρως αλουμινένιο σασί με “σώμα” από ανθρακόνημα. Και βάρος κάτω των 1.500 κιλών.

 Η τελευταία γενιά της Supra ήταν τόσο εντυπωσιακή που, ομολογουμένως η Toyota έχει αρκετά δύσκολο έργο στο να φτιάξει έναν άξιο συνεχιστή του ονόματος

Die διαστάσεις των δύο αυτοκίνητων που προκύπτουν από τη συνεργασία θα “περίπου όσο το μέγεθος μιας 911“, με μήκος μικρότερο από τα 4.500 mm και πλάτος λιγότερο από τα 1,840 mm, ύψος κάτω των 1,340 mm, ενώ το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο από 2,500 mm. Έτσι, το μοντέλο που προκύπτει είναι μικρότερο από το FT-1 concept und die τελευταία γενιά της Supra, αλλά λίγο μεγαλύτερο από την υπάρχουσα Z4.
ΟΚ, δεκτό: Δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά

Οι πληροφορίες θέλουν το κοινό project να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2018.