Kategorien: UncategorizedNEWS

Nein, das ist nicht der Prospekt der neuen Supra

Die σερβικό Autoblog “έριξε” (;) το Ίντερνετ, δημοσιεύοντας μια spy photo ενός εγγράφου, που, όπως εξηγούσε, είναι το προσπέκτους της νέας Toyota Supra. Όλοι πίστεψαν πως είχε διαρρεύσει από την Toyota. Όμως, κάτι έδειχνε να μην πάει καλά. Οι πηγές μας ωρύονται: “Αυτό, δεν είναι προσπέκτους της Toyota, αλλά photoshop“. Έχουν δίκιο; Ευτυχώς, έχουν, γιατί το έντυπο, όπως φαίνεται, είναι fake. Όχι λοιπόν, η νέα Supra, δεν θα είναι πιο αδύναμη από ένα GT86...

Πέρα από τα νούμερα, υπάρχουν δεκάδες μικρά και μεγάλα στοιχειάκια που καταδεικνύουν πως ναι, έχουν δίκιο. Γιατί, απ’ ότι φαίνεται, αυτό που βλέπουμε στην εικόνα, είναι ένα… rendering του προσπέκτους, το οποίο έφτιαξε ιαπωνικό περιοδικό (τα στοιχεία του περιοδικού είναι στη διάθεση του TS) και αναπαρήχθη διεθνώς. Ή το σερβικό site την πάτησε, ή προσπάθησε να τρολάρει όλο τον petrolhead πλανήτη.

Η μικρή “λεπτομέρεια”, είναι πως στο κάτω μέρος του εντύπου, είναι σημειωμένο με κόκκινα γράμματα, στην ιαπωνική γλώσσα, πως δεν πρόκειται για πραγματικό προσπέκτους της Toyota. Για την ακρίβεια μας ενημερώνει πως είναι “σαν ένα πραγματικό προσπέκτους της Toyota”. (Tip: Αυτό με επιφύλαξη. Γιατί δυστυχώς, δεν είναι ευκρινές και δεν καταφέραμε να το μεταφράσουμε, αλλά έτσι λένε κάποιοι που το διάβασαν).

Πρόκειται λοιπόν για ένα έντυπο που “δημιούργησε” γνωστό για τα renderings του ιαπωνικό περιοδικό, προσπαθώντας να μαντέψει πώς θα ήταν, όχι μόνο η νέα Supra, αλλά ακόμα και το… φυλλάδιο που θα δίνεται στους πιθανούς αγοραστές της.

Φυσικά, επειδή και η Supra δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα (αναμένεται τον Οκτώβριο) και εξελίσσεται μαζί με τη BMW, μιας και για τη γερμανική εταιρεία θα αποτελέσει τη Ζ5ist μάλλον απίθανο να έχουν αρχίσει να τυπώνονται από τώρα τα προσπέκτους τους.

Έπειτα, υπάρχουν μερικές ακόμα λεπτομέρειες που δεν “κολλάνε”:

-Το “προσπέκτους” αναφέρει πως η Toyota δεν θα έχει Hybridausführung της Supra. Αυτό, δεν είναι μόνο αντίθετο σε ό,τι μας λένε οι πηγές μας, αλλά και στην πολιτική της ίδιας της Toyota.

-Το έντυπο καταγράφει τρεις εκδόσεις, με τη μικρότερη να είναι δίλιτρη, στους 192 ίππους. Θα ήταν τουλάχιστον περίεργο η Toyota να βάλει εσωτερικό ανταγωνιστή (και μάλιστα βαρύτερο!) στο GT86, το οποίο επιβεβαιωμένα εξελίσσει για να παρουσιάσει το 2019. Αν η Toyota παρουσίαζε τη Supra με 192 ίππους και Gazoo έκδοση με 350, θα γέλαγαν και τα πληκτρολόγιά μας, το καταλαβαίνεις αυτό. Γιατί θα ήταν πιο αργή από το Yaris.

-Το φανάρι που βλέπουμε στο έντυπο, δεν ανήκει στη Supra. Ανήκει στο FT1.

Το εμπρός φανάρι του FT-1. Με λίγο photoshop, γίνεται “η νέα Supra”
 

-Το “The Sports of Toyota“, είναι ένα διαφημιστικό σλόγκαν που η Toyota χρησιμοποιούσε στο έντυπο της Supra, το μακρινό 1991. Όχι, δεν το επαναφέρει.

To προσπέκτους της παλιάς Supra. Κάτι σου θυμίζει, ε; Δες και το “καινούριο” τώρα, ξανά.

 -Το Motto “Fun to drive again“, το χρησιμοποιούσε η Toyota το 2011. Οι Ιάπωνες δεν ξοδεύουν έναν σκασμό εκατομμύρια για να εξελίξουν ένα νέο μοντέλο και να τσιγκουνευτούν στη διαφημιστική του προώθηση, ή να φτιάξουν ένα προσπέκτους αλά 90s.

Με λίγα λόγια, είναι ένα μάλλον κακό photoshop. Αν θες να μάθεις πληροφορίες για τη νέα Supra, μπορείς να παρακολουθείς τα ρεπορτάζ του TopSpeed.gr, που, ως τώρα τουλάχιστον, ποτέ δεν πέφτουν έξω

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

vor 1 Tag

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

vor 1 Tag

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

vor 2 Tagen

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

vor 2 Tagen

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

vor 2 Tagen

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

vor 2 Tagen