Die Bewegung auf der Straße leben
FIAT

Stellantis: Der Fiat 500 Hybrid kehrt zu Mirafiori zurück

Η απόφαση ελήφθη...

Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος που θα φιλοξενήσει το Fiat 500 με την υβριδική έκδοση να μπαίνει επίσης στις γραμμές συναρμολόγησης. Η ανακοίνωση έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Stellantis, Carlos Tavares, κατά τη διάρκεια συνάντησης με συνδικαλιστικές οργανώσεις στο Style Centre του συγκροτήματος παραγωγής του Τορίνο, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι το νέο υβριδικό Fiat 500 με κινητήρα βενζίνης θα φτάσει στις αρχές του επόμενου έτους και θα προέρχεται από το σημερινό μοντέλο με μπαταρία.

Πώς θα μοιάζει το υβριδικό 500

Τους τελευταίους μήνες, οι μηχανικοί του ομίλου Stellantis διερευνούν με τους προμηθευτές όλους τους πιθανούς τρόπους μετατροπής του Fiat 500 με μπαταρία (που γεννήθηκε για να είναι μόνο Bev) σε υβριδικό αυτοκίνητο. Η διαδικασία τροποποίησης του σχεδιασμού, η οποία θα συνεπάγεται σημαντικό κόστος και χρόνο εξέλιξης, θα περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό μεγάλου μέρους του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου, όπου θα ενσωματωθεί ένας βενζινοκινητήρας, πιθανότατα ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος, και το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα είναι μόνο αυτόματο. Δεν είναι ακόμη βέβαιο ποια μονάδα θα επιλεγεί για το εγχείρημα αυτό, αλλά η πιο πιθανή υπόθεση είναι αυτή του 1.2 turbo βενζίνης, που πλαισιώνεται από τον e-Dct6 που παράγεται στο Mirafiori: στην πράξη, θα πρόκειται για μια αναθεωρημένη και εξελιγμένη έκδοση του υβριδικού κινητήρα που ήδη κινεί μοντέλα όπως το νέο Lancia Ypsilon ή το Jeep Avenger, με ισχύ περίπου 100 ίππων. Σημαντικές αλλαγές θα γίνουν επίσης στο κεντρικό τμήμα του πλαισίου, όπου δεν θα υπάρχει πλέον η μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, καθώς και στον πίσω άξονα, με τη διάταξη να αναθεωρείται ώστε να προσαρμόζεται στη νέα κατανομή βάρους και στη μικρότερη μάζα του οχήματος λόγω της αφαίρεσης των βαριών μπαταριών.