Η Scout Motors αναβιώνει με τη βοήθεια του VW roup και παρουσιάζει τα πρωτότυπα Terra pickup truck & Traveler SUV concepts, με ρετρό αισθητική και Off Road προσανατολισμό, αποτελώντας το μεγάλο στοίχημα της Voklswagen, καθιστώντας την αμερικάνικη εταιρεία ως τον Δούρειο Ίππο της, για την κατάκτηση της αμερικάνικης αγοράς.
Ειδικότερα, ένα SUV και ένα pick-up, ηλεκτρικό ή EREV με διευρυμένη αυτονομία, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά των ΗΠΑ έως το 2027. Αυτά είναι τα σχέδια της αμερικανικής εταιρείας Scout Motors, που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, η οποία παρουσίασε τα πρωτότυπα των δύο επόμενων μοντέλων της, του σπορ SUV Traveler και του «Pick – Up» Terra.
Και τα δύο οχήματα θα παράγονται στη Νότια Καρολίνα, δημιουργώντας 4.000 νέες θέσεις εργασίας. Τα ονόματα προέρχονται από παλαιότερα μοντέλα της επώνυμης μάρκας, που συναρμολογήθηκαν μεταξύ 1961 και 1980.
Με ή χωρίς κινητήρα (βενζίνης)
Τόσο το Traverler όσο και το Terra θα κατασκευαστούν πάνω σε μια ιδιόκτητη πλατφόρμα αμαξώματος σε πλαίσιο και μπορούν να επιλεγούν με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή σε διαμόρφωση Erev με βενζινοκινητήρα ως επέκταση της εμβέλειας. Οι αμιγώς μπαταριοκίνητες εκδόσεις υπόσχονται αυτονομία 560 χιλιομέτρων, ενώ οι εκδόσεις που υποστηρίζονται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα φτάνουν τα 800 χιλιόμετρα. Θα παρέχεται επίσης τετρακίνηση, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Με πάνω από 1.300 Nm ροπής, αυτά τα Bevs θα μπορούν να καταγράψουν το σπριντ 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Το Scout θα κάνει επίσης χρήση μιας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής 800 Volt, προσφέροντας τη δυνατότητα επαναφόρτισης με DC ισχύ έως 350 kW.
Intern
Και τα δύο διαθέτουν εξοπλισμό και γεωμετρία που ευνοούν την εκτός δρόμου χρήση, όπως αποσυνδεόμενη μπροστινή αντιστρεπτική μπάρα και μηχανικές αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω, τα δύο μοντέλα δεν αποκαλύπτουν ακόμη τις διαστάσεις τους, αλλά ήδη γνωρίζουμε ότι το pick-up θα έχει καρότσα μήκους 1,68 μέτρων, ικανότητα ρυμούλκησης 4,5 τόνων (έναντι περίπου 3,2 τόνων για το SUV) και ωφέλιμο φορτίο 900 κιλών, ίσο με αυτό του SUV. Το εσωτερικό εστιάζει σε μια μινιμαλιστική αλλά πολυτελή σχεδίαση, με ξεχωριστό ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη infotainment. Το τιμόνι με τις δύο ακτίνες έχει επίπεδες στεφάνες στο πάνω και στο κάτω άκρο. Η καμπίνα του Terra μπορεί να εξοπλιστεί με ένα κάθισμα πάγκου στην πρώτη σειρά, ενώ το Traveler επιλέγει την κλασική διάταξη με ένα κεντρικό τούνελ μεταξύ των δύο καθισμάτων.
Τιμές
Πόσο θα κοστίζουν το Traveler και το Terra; Τα βασικά μοντέλα μπορείτε να τα αποκτήσετε με περίπου 50.000 δολάρια με κίνητρα, ενώ η τιμή καταλόγου θα ξεκινά από περίπου 60.000 δολάρια για τα αμιγώς ηλεκτρικά. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει και οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν μια (πλήρως επιστρεπτέα) προκαταβολή 100 δολαρίων για να πάρουν τη θέση τους στην σειρά: σύμφωνα με τις τρέχουσες προβλέψεις της Scout, η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2027.