Die Bewegung auf der Straße leben

Renault hat in Paris den Trezor mit 350 PS und ohne Türen vorgestellt!

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό GT, με φοβερή σχεδίαση, με 360 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, δείχνοντας μας την επόμενη ημέρα του αυτοκινήτου υπό το πρίσμα της Renault.

Η παρουσίαση του concept Trezor στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, εκτός από τη σχεδιαστική γραμμή που θα ακολουθήσει η εταιρεία, δείχνει και τη φιλοσοφία της σε τεχνολογικό επίπεδο. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που ήδη χρησιμοποιείται σε μοντέλα της εταιρείας, το ηλεκτρικό Trezor, ανοίγει ένα νέο δρόμο για οχήματα που θα είναι εξαιρετικά φιλικά προς το χρήστη και το περιβάλλον και παράλληλα θα προσφέρουν κορυφαία επίπεδα οδηγικής απόλαυσης.

Έχοντας παρουσιάσει την τελευταία τετραετία 11 νέα μοντέλα, η Renault διαθέτει τη νεότερη γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη. Το φιλόδοξο πρόγραμμα της εταιρείας, πέρα από τις νέες προτάσεις σε προϊοντικό επίπεδο, δίνει ιδιαίτερη σημασία και στη δημιουργία νέων τεχνολογιών που σαν στόχο έχουν να προσφέρουν μια συνολικά ανώτερη εμπειρία οδήγησης, όπου η ασφάλεια, η άνεση, η προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και η οδηγική απόλαυση συνδυάζονται με τον πιο ιδανικό τρόπο. Η πλήρης ανανέωση της γκάμας της, δίνει τη δυνατότητα στη Renault να εστιάσει στην επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας στο κοινό το όραμά της τόσο σε σχεδιαστικό, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.  Με βασικό μέσο το πρωτότυπο Trezor, η Renault δίνει το στίγμα της επόμενης ημέρας του αυτοκινήτου.

Renault Trezor 

Συνδυάζοντας μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών, οι οποίες ήδη εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα της Renault και μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, το πρωτότυπο Trezor δείχνει ξεκάθαρα το όραμα της εταιρείας τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και συνολικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου. Το Trezor σηματοδοτεί ένα νέο σχεδιαστικό κύκλο που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά μοντέλα της Renault.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού του Groupe Renault, Laurens Van den Acker δήλωσε ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί αν δεν είχε ανανεωθεί στο σύνολο της η γκάμα της εταιρείας. 

Οι δυναμικές αναλογίες, το έντονο ανάγλυφο των επιφανειών και η φωτεινή υπογραφή δημιουργούν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από την ένταση και παράλληλα την αεροδυναμική βελτιστοποίηση. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα σχήμα με τις κλασσικές αναλογίες ενός GΤ και στυλιστικά στοιχεία τα οποία, παρά την απλότητα τους εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.

Όλα τα παραπάνω έγιναν εφικτά χάρη σε μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών που σε μεγάλο βαθμό εφαρμόζονται ήδη στα μοντέλα της Renault όπως:

Κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια: Η παρουσίαση στο Παρίσι του ηλεκτρικού ZOE Z.E. 40, με αυτονομία που πλέον φτάνει τα 400km έρχεται να ενισχύσει περαιταίρω τη θέση της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα και να της προσφέρει ένα επιπλέον τεχνολογικό πλεονέκτημα. Το Trezor χρησιμοποιεί για την κίνησή του αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια με συστοιχίες που βασίζονται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί και το Z.E. 40. Επίσης η μονάδα παραγωγής ισχύος προέρχεται από το μονοθέσιο της Formula-e όπου η Renault είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Πέρα από τα σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο προστασίας του περιβάλλοντος, η ηλεκτρική ενέργεια επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία στους σχεδιαστές (π.χ. μικρότερες ανάγκες για ψύξη) και παράλληλα απαράμιλλη οδηγική αίσθηση χάρη στην άμεση απόκριση στο γκάζι και την υψηλή ροπή από μηδενικές στροφές.

Σύστημα multisense: Το σύστημα multisense, που είναι ήδη διαθέσιμο σε μοντέλα της Renault, δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να παραμετροποιήσει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου (χαρακτηριστικά κινητήρα, ανάρτησης, συστήματος διεύθυνσης, φωτισμού κτλ.) ώστε να ανταποκρίνονται με τον ιδανικό τρόπο στις προτιμήσεις του. Το σύστημα παρεμβαίνει σε μια σειρά χαρακτηριστικών ώστε, ανάλογα με τις απαιτήσεις, να προσφέρουν κορυφαία οικονομία ενέργειας, απαράμιλλη άνεση, αλλά και υψηλή οδηγική αίσθηση. 

Ενεργή αεροδυναμική: Όπως και στα μοντέλα παραγωγής της Renault, ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία επιτρέπουν στο Trezor να έχει τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Οι ειδικές εξαγωνικές περσίδες στο καπό ανοίγουν και κλείνουν σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης του οχήματος εξασφαλίζοντας την ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση. 

Φωτεινή υπογραφή τεχνολογίας Led και Lazer:  Το εμπρόσθιο μέρος του Trezor φέρει τη νέα φωτεινή υπογραφή της Renault σε σχήμα “C”. Συνδυάζοντας την τεχνολογία LED με την τεχνολογία Lazer, πέρα από ένα υψηλής αισθητικής αποτέλεσμα διατηρεί στο ελάχιστο την κατανάλωση ενέργειας. Παράλληλα, μέσω του συστήματος multisense ο εξωτερικός φωτισμός αλλάζει σύμφωνα με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος λειτουργίας.   

Με δυναμικό σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής που της έχει επιτρέψει να είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη (μερίδιο αγοράς 27%), η Renault με το Trezor δίνει μια σαφή εικόνα για το μέλλον της αυτοκίνησης, με ένα όχημα που είναι φιλικό προς το χρήστη και το περιβάλλον, αλλά παράλληλα γεμάτο ένταση τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και οδηγικής αίσθησης.