Die Bewegung auf der Straße leben
Audi

Audi-Praktikumsprogramm: NSU Prinz mit e-tron-Power

Για τον εορτασμό της 150ης επετείου στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, δώδεκα μαθητευόμενοι έκαναν ηλεκτρικό ένα NSU Prinz που κατασκευάστηκε στο Neckarsulm.

Audi

Αποκαλυπτήρια στην Ημέρα της Οικογένειας: Δώδεκα μαθητευόμενοι από τους Τέσσερις Δακτυλίους επανασχεδίασαν ένα εμβληματικό κλασικό αυτοκίνητο με ηλεκτρική κίνηση, για να γιορτάσουν την 150η επέτειο του εργοστασίου της Audi στο Neckarsulm. Στις 8 Ιουλίου, οι εκπαιδευόμενοι από τα μαθήματα μηχατρονικής αυτοκινήτων, αμαξωμάτων, μηχανικών κατασκευής οχημάτων και βαφής παρουσίασαν με υπερηφάνεια το “EP4”. Το “E” αντιπροσωπεύει την ηλεκτρική κίνηση και το “P4” υποδηλώνει το NSU Prinz 4, ένα μοντέλο που κατασκευάστηκε στο Neckarsulm από την NSU Motorenwerke από το 1961 έως το 1973.

“Φιλοδοξούσαμε να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που δεν θα ήταν μόνο γρήγορο και αισθητικά ευχάριστο, αλλά και θα τιμούσε την 150η επέτειο της τοποθεσίας”, λέει ο Dean Scheuffler, μαθητευόμενος μηχανικός αυτοκινήτων στην Audi στο Neckarsulm. Η ιδανική βάση: ένα NSU Prinz 4 του 1971, το οποίο ήταν αδρανές για δεκαετίες μέχρι την αναβίωσή του τον Ιανουάριο του 2023. Οι μαθητευόμενοι αναζωογόνησαν αυτόν τον “πρίγκιπα” και τον εξόπλισαν με μια νέα καρδιά υψηλής τάσης.

Ωστόσο, το ταξίδι από την έναρξη του έργου τον Ιανουάριο μέχρι τη μεγάλη αποκάλυψη στην Ημέρα της Οικογένειας ήταν μακρύ. Σε πολυάριθμες ομαδικές συναντήσεις, οι μαθητευόμενοι, οι εκπαιδευτές και οι υπεύθυνοι του έργου αντάλλαξαν ιδέες σχετικά με την κατάσταση του έργου, τις προκλήσεις και τα μελλοντικά βήματα. Το πρωταρχικό καθήκον ήταν να δημιουργηθεί ένα στέρεο θεμέλιο για τη μετατροπή. “Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου, το αμάξωμά του είχε αρκετά σημεία σκουριάς. Η επισκευή αυτών των περιοχών ήταν το πρώτο μας καθήκον”, θυμάται ο Mizgar Doman Hassan, μαθητευόμενος μηχανικός αμαξωμάτων και κατασκευής οχημάτων.

Το σύστημα κίνησης: Χωρίς εκπομπές

Ενώ οι επίδοξοι εμπειρογνώμονες του αμαξώματος και της βαφής εργάζονταν στο πλαίσιο και το εξωτερικό του κλασικού αυτοκινήτου, οι μελλοντικοί μηχανικοί αυτοκινήτων άρχισαν να εργάζονται στο σύστημα κίνησης, την μπαταρία και την ανάρτηση.

Το πίσω μέρος του “πρίγκιπα”, το οποίο προηγουμένως φιλοξενούσε έναν δικύλινδρο βενζινοκινητήρα 30 ίππων (22 kW), περιέχει τώρα έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων (176 kW). Προέρχεται από ένα Audi e-tron του 2020 και τροφοδοτείται από μια μπαταρία από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e-quattro.

Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό, εκεί όπου κάποτε το NSU Prinz είχε το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το ηλεκτροκίνητο όχημα αντλεί αέρα ψύξης μέσω μιας ευρείας εισαγωγής αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ η θερμότητα μπορεί να διαφύγει από ένα μεγάλο άνοιγμα στο μπροστινό καπό. Η πίσω πόρτα βοηθά επίσης στην ψύξη και μπορεί να στερεωθεί σε μισάνοιχτη θέση. Έτσι, προβάλλει την ηλεκτρική μονάδα ισχύος, θυμίζοντας ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που βασίζονται στο σπορ NSU Prinz 1000. Εκεί που στο παρελθόν μια σειρά από ανοιχτές χοάνες καρμπυρατέρ υπαινίσσονταν τις σπορ φιλοδοξίες αυτών των αυτοκινήτων, το EP4 προβάλλει τώρα τον ηλεκτροκινητήρα του.

Εξωτερικό: Αθλητικό και ιστορικό

Οι μαθητευόμενοι ήθελαν το EP4 τους να δείχνει με υπερηφάνεια τις ρίζες του ως NSU Prinz. Τα ιστορικά στοιχεία περιλαμβάνουν όχι μόνο τα μπροστινά και πίσω φώτα, αλλά και τις χαρακτηριστικές γραμμές των ώμων και της οροφής από τη δεκαετία του 1970. Οι μαθητευόμενοι αφαίρεσαν τη σκουριά από τις λαμαρίνες και τις έβαψαν με τα χρώματα Suzuka Grey και Brilliant Black της Audi. Στο πλάι του οχήματος προστέθηκαν πινελιές όπως ο επετειακός αριθμός “150”.

Το σημαντικό άλμα επιδόσεων επέβαλε σημαντικές τροποποιήσεις στο πλαίσιο και το αμάξωμα. Ένα τροποποιημένο πάτωμα από ένα Audi A1, συμπεριλαμβανομένων των φρένων και των αξόνων, χρησιμεύει ως βάση. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε από πάνω το εκτενώς τροποποιημένο και σημαντικά διευρυμένο αμάξωμα. Τα μυώδη φτερά είναι αναμφισβήτητα σπορ. Οι μαθητευόμενοι, με τη βοήθεια της Audi Design, τα σχεδίασαν και τα έφεραν στη ζωή χρησιμοποιώντας τρισδιάστατη εκτύπωση. Οι φαρδιοί τροχοί στεγάζονται κάτω από τα φτερά, παρέχοντας την απαραίτητη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση και τις σπορ στροφές.

Το εσωτερικό: Μινιμαλιστικό

Ο εντυπωσιακός κλωβός κύλισης Signal Yellow προσφέρει μια έντονη αντίθεση στο εσωτερικό. Το εσωτερικό, σύμφωνα με τα πρότυπα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, είναι περιορισμένο στα απολύτως απαραίτητα- όλες οι υπόλοιπες βαμμένες επιφάνειες είναι μαύρες. Οι επιβάτες κάθονται σε καθίσματα τύπου μπάκετ “Recaro Podium”.

Ένας υπολογιστής μιας πλακέτας και μια αντίστοιχη οθόνη χρησιμεύουν ως όργανα και οθόνες, λειτουργώντας ως ταχύμετρο του οχήματος, ενσωματωμένος υπολογιστής και εκτελώντας διαγνωστικές εργασίες.

Παθιασμένο ταλέντο εργάζεται με τεχνολογία με προσανατολισμό προς το μέλλον

Οι μαθητευόμενοι χρησιμοποίησαν την εκπαίδευσή τους για να εφαρμόσουν κάθε βήμα στην πράξη. Ο Timo Engler, Επικεφαλής Εκπαίδευσης Τεχνολογίας Οχημάτων/Λογιστικής, εξηγεί: “Οι εκπαιδευόμενοι έχουν την ευκαιρία να κάνουν την εργασία τους με την τεχνολογία και την εφοδιαστική: “Το έργο έδωσε στους μαθητευόμενούς μας την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα με διαφορετικές τεχνικές και υλικά, όπως η τρισδιάστατη εκτύπωση και τα ανθρακονήματα, εκτός από την ηλεκτρική κίνηση”.

Ο Engler προσθέτει: “Το όραμα και η προθεσμία για το EP4 ήταν φιλόδοξα. Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πώς εξελίχθηκαν οι νεαροί και τι αναπτυξιακό άλμα έκαναν ως ομάδα”.

Η ομάδα Τεχνικής Ανάπτυξης της Audi παρείχε πολύτιμες συμβουλές και υποστήριξη ανά πάσα στιγμή, βοηθώντας τους μαθητευόμενους να γνωρίσουν τις διαδικασίες της Audi και να γνωρίσουν διάφορους ειδικούς από άλλους κλάδους της εταιρείας.

Η ιστορία συναντά το μέλλον

Ως σύμβολα του γερμανικού “Wirtschaftswunder” (Οικονομικού Θαύματος) ή ως αγωνιστικά αυτοκίνητα που εξακολουθούν να κερδίζουν σε αναβάσεις λόφων, τα οχήματα NSU έχουν ιστορική παρουσία και συνεχίζουν να εμπνέουν τους λάτρεις του αυτοκινήτου. Με τη γοητεία του και το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το EP4 κεντρίζει την προσδοκία για τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά κεφάλαια της συνεχιζόμενης ιστορίας του εργοστασίου Neckarsulm της Audi.

Ο Xavier Ros, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για το Ανθρώπινο Δυναμικό, εντυπωσιάστηκε από το μοναδικό έργο. “Οι μαθητευόμενοι μας κατασκεύασαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με αξιοσημείωτη αφοσίωση και δημιουργικότητα. Θα πρέπει να είναι εξαιρετικά υπερήφανοι για το αποτέλεσμα”, δήλωσε ο Ros. Πρόσθεσε ακόμη: “Έργα όπως αυτό αποδεικνύουν ότι η εταιρεία μας έχει ένα ισχυρό μέλλον, χάρη στα νεαρά ταλέντα μας”.