Kategorien: UncategorizedNEWS

Porsche 992 Turbo S. Der ultimative Sportwagen, gerade aktualisiert.

Eindeutig 911, eindeutig Turbo, eindeutig neu: der Porsche 911 Turbo S

Κάπως έτσι ξεκινά η Porsche να μας μιλά για την έκδοση Turbo S, της γενιάς 992. Αναμφίβολα, η 911 Turbo (και έπειτα Turbo S), ήταν πάντα το κορυφαίο, ή θα τολμήσω να πω και απόλυτο, sports car. Δυναμική αλλά και ήρεμη. Καθημερινή αλλά και διασκεδαστική. Οδηγοκεντρική αλλά και πρακτική. Λογική αλλά και “παράλογη”. Κάπως έτσι είναι το κορυφαίο sports car. Κάνει τα πάντα, εξίσου καλά. Και η 911 σίγουρα το κατάφερνε ανέκαθεν αυτό.

Η νέα κορυφαία 911, παρουσιάστηκε σήμερα τόσο στη Coupe όσο και στη Cabriolet εκδοχή της. Η καρδιά της, είναι ένας νέος twin-turbo boxer κινητήρας, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και χωρητικότητα 3.8 λίτρα. Σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, η δύναμη πλέον ανέρχεται στους 650 ίππους (70 επιπλέον) και στα 800 Nm ροπής (50 επιπλέον). Για την Turbo / Turbo S έκδοση, η Porsche προσάρμοσε ειδικά το νέο της 8ρι PDK κιβώτιο ταχυτήτων, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη, το οποίο “εκτοξεύει” την 911, απο τα 0 στα 100 χιλιόμετρα / ώρα σε μόλις 2.7 δευτερόλεπτα (0.2 λιγότερα απο τη προηγούμενη γενιά), μέχρι και τη τελική ταχύτητα της, που ανέρχεται στα 330 χιλιόμετρα / ώρα.

Οι διαστάσεις της κορυφαίας 911 έχουν αυξηθεί σημαντικά, για χάρη της ενίσχυσης των οδηγικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Το σώμα της νέας 911 Turbo S είναι 4.5 εκατοστά φαρδύτερο στο εμπρός μέρος και 2 εκατοστά στο πίσω μέρος. Το φάρδος του μετατρόχιου της είναι κατά 4.2 εκατοστά φαρδύτερο στον εμπρός άξονα και κατά 1 εκατοστό στο πίσω. Το νέο φαρδύτερο της “πάτημα”, σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις και τα νέα, ειδικά για την Porsche, ελαστικά της, δίνουν μία νέα διάσταση στις οδηγικές δυνατότητες της νέας κορυφαίας 911.

Τα νέα ενεργά αεροδυναμικά της μέρη, περιλαμβάνουν νέους ρυθμιζόμενους αεραγωγούς ψύξης στο εμπρός μέρος, καθώς και μία φαρδύτερη αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία παράγει περισσότερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο σε όλο το φάσμα ταχύτητας. Για το σωστό “πάτημα” της 911, φροντίζουν τα ειδικά για αυτή, σχεδιασμένα ελαστικά διαστάσεων 255/35 R20 στο εμπρός μέρος και 315/30 R21, στο πίσω μέρος.

Το “κερασάκι” στο τούρτα, είναι το κατά 1 εκατοστό χαμηλότερο αμάξωμα της Turbo S, σε συνδυασμό με το ειδικά ρυθμισμένο ενεργό σύστημα ανάρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM) και την sport εξάτμιση με κλαπέτα, που της δίνει ένα βαθύ και γεμάτο “δύναμη” ήχο. Όπως αρμόζει στη κορυφαία έκδοση της 911.

Der brandneue 911 Turbo S basiert auf der überarbeiteten Carrera-Motorengeneration. Der Turbo S hingegen verfügt über ein neu gestaltetes Luftkühlsystem vor dem Ansaugtrakt, einen größeren VGT-Turbo in symmetrischer Anordnung und Piezo-Einspritzdüsen. Dies hat insgesamt den Effekt, dass die Leistung und das Drehmoment erhöht, der Kraftstoffverbrauch gesenkt, die Emissionen verringert und die Reaktionszeit des Motors auf das Gaspedal verkürzt werden.

Eine wichtige Änderung beim neuen Motor ist der Turbo selbst, aber auch das Ansaugsystem. Das Ansaugsystem hat jetzt 4 Einlässe, 1 auf jedem Kotflügel (vor der Hinterachse) und 2 im Kurbelgehäuse oberhalb der Motorabdeckung. Außerdem sind die neuen Turbos mit variabler Geometrie symmetrisch angeordnet und der Schaufeldurchmesser wurde um 3 mm auf 61 mm erhöht. 

Das harmonische Design des neuen Turbo S verbindet in perfekter Harmonie und Balance seinen ruhigen, alltäglichen Charakter mit seinem dynamischen, sportlichen Charakter. Erstaunlich ist aber auch der Unterschied in Leistung und Fahrverhalten des neuen 911. Der Sprint von 0 auf 200 km/h erfolgt in 8,9 Sekunden, eine ganze Sekunde schneller als bei der Vorgängergeneration.

Dank seines überarbeiteten Allradantriebs, Porsche Traction Management (PTM)Das Zentraldifferenzial kann ein Drehmoment von bis zu 500 Nm an die Vorderachse weiterleiten. Das PASM-Fahrwerk macht das Fahrwerk des Turbo S noch sportlicher und verleiht dem Turbo S ein neues Niveau an Fahrbarkeit.

Die neue Frontpartie ist typisch für den Turbo, mit noch breiteren Lufteinlässen sowie doppelten Tageslichtmodulen und dem Matrix-LED-Lichtsystem mit dunklem Gehäuse, das beim Turbo S serienmäßig ist. Der neu gestaltete, größere Frontspoiler, der unter dem vorderen Stoßfänger ausfährt, bietet in Kombination mit dem neu gestalteten Heckspoiler 15% zusätzliche vertikale aerodynamische Belastung für den Turbo S.

Das Interieur ist klassisch Porsche. Elegantes Design, hochwertige Materialien und Verarbeitung, eine Kombination aus Retro-Elementen und modernen Akzenten und Technologien. Die Sitze des Turbo S sind 18-fach verstellbar und mit Nähten versehen, die an die des Turbo der ersten Generation, des 930, erinnern. 

Das Armaturenbrett besteht aus den typischen 5 Instrumenten, wobei der Drehzahlmesser in der Mitte analog ist, während die anderen 4 hochauflösende Displays sind. Das Infotainment-System Porsche Communication Management schließlich verfügt über einen aktualisierten 10,9-Zoll-Touchscreen mit einem vereinfachten Menü, kombiniert mit einem BOSE Surround Sound-Audiosystem.

Alles in allem

Mit dem 911 Turbo S hat Porsche einmal mehr die Regeln für den ultimativen Sportwagen neu geschrieben. Wieder einmal ist er unrealistisch schnell, absolut alltagstauglich, schnell auf jeder Straße und jeder Strecke, komfortabel und fahrerorientiert. Das ist er, der neue 911 Turbo S. Genug gesagt.

Der Preis des neuen 911 Turbo S Coupé & Cabriolet beträgt in Deutschland (inkl. MwSt. 19%) 216.396€ bzw. 229.962€

Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

7 Stunden ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

8 Stunden ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

12 Stunden ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

13 Stunden ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

15 Stunden ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

vor 1 Tag