Supercars

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων

Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα μοναδικό αριστούργημα από το τμήμα Grandi Complicazioni. Αυτή η μοναδική δημιουργία ενσαρκώνει την αφοσίωση της Pagani στην ανύψωση των Hypercars σε άνευ προηγουμένου επίπεδα καινοτομίας και εξατομίκευσης. Το Huayra Epitome είναι ένα δείγμα της τεχνολογικής υπεροχής της Pagani και η απόλυτη έκφραση της τρέχουσας τεχνολογίας για νόμιμα στον δρόμο αυτοκίνητα.

Συνεργασία με τον Πελάτη και Εννοιολογική Ανάπτυξη

Το ταξίδι της Huayra Epitome ξεκίνησε με το όραμα ενός πελάτη: να δημιουργήσει ένα μοναδικό παράδειγμα που θα ανύψωνε την Huayra στην ανώτατη έκφρασή της. Ονομασμένο “Epitome” για να υποδηλώσει την απόλυτη ενσάρκωση μιας έννοιας, μιας ιδέας, μιας αξίας, αυτό το έργο περιλάμβανε στενή συνεργασία με τον Horacio Pagani και την ομάδα του, μετατρέποντας ιδέες σε χειροπιαστή μορφή σε εννέα μήνες αρχικής εννοιολογικής ανάπτυξης και δέκα μήνες προσεκτικής σχεδίασης.

Τεχνική Υπεροχή

Στην καρδιά της Huayra Epitome βρίσκεται ένας κινητήρας Pagani V12, was zu folgenden Ergebnissen führt 864 HP (635 kW) στις 6.000 σ.α.λ. und 1.100 Nm ροπής Von 2.800 έως 5.900 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας 5.980 cc von διπλό turbo, κατασκευασμένος από την Mercedes-AMG, διαθέτει σύστημα διανομής που επεκτείνει τον κόφτη στις 6.700 σ.α.λ., προσφέροντας συναρπαστική απόδοση. H Epitome είναι η πρώτη και μοναδική Huayra εξοπλισμένη με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων από την Xtrac, επτά ταχυτήτων εγκάρσιο κιβώτιο και συμπλέκτη τριπλού δίσκου για καλύτερη μετάδοση της ροπής και εξαιρετική ανταπόκριση.

Προηγμένη Ανάρτηση και Αεροδυναμική

Το Huayra Epitome διαθέτει καινοτόμο σύστημα ανάρτησης με γεωμετρία σχεδιασμένη για να μειώνει την κλίση και την την βύθιση, βελτιώνοντας τον έλεγχο και την ασφάλεια του οχήματος. Το ενεργό σύστημα ανάρτησης περιλαμβάνει ένα κουμπί “super soft” για επιπλέον άνεση σε ανώμαλους δρόμους, που ρυθμίζεται αυτόματα πάνω από 150 km/h ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης. Το ελαφρύ σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο δημιουργεί μια μαγευτική συμφωνία με κάθε επιτάχυνση, συμπληρωμένο από μια τετραπλή εξάτμισησήμα κατατεθέν της Pagani.

Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός περιλαμβάνει προσαρμοσμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αποκλειστικό καπό με μοναδικούς προβολείς και νέο σύστημα εξαγωγής αέρα από τις καμάρες των τροχών. Το πίσω καπό διαθέτει υπερμεγέθεις πλευρικούς αγωγούς και ενσωματωμένη αεροτομή, βελτιώνοντας τόσο την αισθητική όσο και την απόδοση. Τα μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία εξασφαλίζουν βέλτιστη ροή αέρα και βελτιωμένη απόδοση φωτισμού, καθιστώντας το Huayra Epitome ένα διαχρονικό κομμάτι μηχανικής και σχεδιασμού.

Αποκλειστικά Χαρακτηριστικά

Οι ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο, εμπνευσμένες από τη συλλογή του πελάτη, διαθέτουν ξεχωριστό στυλ με επτά ακτίνες εμπρός και εννέα πίσω. Σε συνδυασμό με τα ελαστικά Pirelli P Zero™ Trofeo R, αυτές οι ζάντες παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση, ολοκληρώνοντας το πακέτο επιδόσεων αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου.

Τμήμα Grandi Complicazioni

Το τμήμα Grandi Complicazioni είναι αφιερωμένο στη δημιουργία υπερ-περιορισμένων αυτοκινήτων με σύνθετες τεχνολογίες, προσφέροντας έναν απεριόριστο αριθμό εξατομικεύσεων. Κάθε έργο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με τον πελάτη, δημιουργώντας μοναδικά έργα τέχνης που ωθούν τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας και του σχεδιασμού.

Τεχνικές Προδιαγραφές

  • Macht: 864 HP (635 kW) στις 6.000 σ.α.λ.
  • Ροπή: 1.100 Nm από 2.800 έως 5.900 σ.α.λ.
  • Motor: Pagani V12 60° 5980 cc με διπλά turbo, κατασκευασμένος από την Mercedes-AMG
  • Κιβώτιο Ταχυτήτων: Pagani από Xtrac χειροκίνητο εγκάρσιο κιβώτιο επτά ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό
  • Μετάδοση: Κίνηση στους πίσω τροχούς με ηλεκτρομηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
  • Πλαίσιο: Κεντρικό μονοκόκ από Carbon-Titanium HP62 G2 και Carbo-Triax HP62 με υποπλαίσια από Cr-Mo ατσάλι, πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα
  • Aufhängung: Ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς με διπλά ψαλίδια, πάνω βραχίονες με ελικοειδή ελατήρια, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα και διασυνδεδεμένα αμορτισέρ
  • Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι Brembo CCM, εμπρός 398 mm, πίσω 380 mm
  • Ελαστικά: Pirelli P Zero™ Trofeo R, εμπρός 265/30 R20, πίσω 355/25 R21
  • Μέγιστη Ταχύτητα: 350 km/h, ηλεκτρονικά περιορισμένη

H Pagani Huayra Epitome αντιπροσωπεύει την κορυφή της εξατομίκευσης, της τεχνολογίας και των επιδόσεων, προσφέροντας μια ασύγκριτη οδηγική εμπειρία και θέτοντας νέα πρότυπα στον κόσμο των Hypercars.

Panagiotis Karagiannis

Neueste Beiträge

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

vor 2 Tagen

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

vor 2 Tagen

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

vor 3 Tagen

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

vor 3 Tagen

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

vor 3 Tagen

Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Lektionen in Sachen Luxus

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

vor 3 Tagen