Die Bewegung auf der Straße leben

Der heiße Opel Astra BiTurbo-Diesel verbindet Leistung mit Wirtschaftlichkeit!

Είναι πανίσχυρο με κινητήρα 1.6 BiTurbo CDTI και 118 kW/160 ίππων με εξαιρετική ελαστικότητα με μέγιστη ροπή 350 Nm από τις 1.500 rpm και όντας diesel καίει μόλις 4,1 λίτρα / 100 χμ.

Η δικαιολογία ότι δεν παίρνω diesel γιατί δεν πάει, πήγε περίπατο…


Αν είστε από αυτούς που λατρεύουν τα ‘πικάντικα’ και ψάχνετε για ένα λογικό αλλά πιο ‘καυτό’ 5θυρο hatchback, το Opel Astra με νέο κινητήρα 1.6 BiTurbo diesel είναι ό,τι καλύτερο για εσάς (κατανάλωση μικτού κύκλου NEDC: 4,1-4,0 l/100 km, 109-106g CO2/km). Το Astra 1.6 BiTurbo CDTI επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα και από 80 στα 120 km/h σε 7,5 δευτ. μέχρι την τελική ταχύτητα των 220 km/h. Αυτό το μίγμα υψηλών επιδόσεων και μέτριας κατανάλωσης κάνει το twin-turbo Astra ένα από τα πιο αποδοτικά συμπαγή μοντέλα της κατηγορίας του.

Εκτός από την έξοχη απόδοση καυσίμου, η ελαστικότητα είναι το σημαντικό πλεονέκτημα του κορυφαίου κινητήρα 118 kW/160 hp. Η μέγιστη ροπή των 350 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500 rpm. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος – το νέο Astra είναι μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο – και την καλή απόκριση του γκαζιού, το BiTurbo επιταχύνει γρήγορα από τις χαμηλές στροφές. Σε συνεργασία με ένα εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, ο τετρακύλινδρος κινητήρας με σειριακή, υπερσυμπίεση δύο σταδίων ανεβάζει στροφές ομαλά και προοδευτικά αποδίδοντας μέγιστη ισχύ στις 4.000 rpm. Ο κινητήρας είναι επίσης πολύ πιο πολιτισμένος, κάνοντας την καμπίνα επιβατών του Astra εξαιρετικά αθόρυβη, άνετη και ευρύχωρη στο ταξίδι.

«Όταν λανσάραμε πέρσι το Astra, ο συνδυασμός ευρυχωρίας, εξοπλισμού, άνεσης και συνδεσιμότητας τάραξε τα νερά του ανταγωνισμού στην κατηγορία των συμπαγών» δήλωσε ο Dr. Karl-Thomas Neumann, Opel CEO. «Το νέο Astra είναι από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του και χάρη στο νέο κινητήρα 1.6 twin-turbo, λίγα αυτοκίνητα μπορούν να συναγωνιστούν το μοναδικό συνδυασμό ισχύος, επιδόσεων, πολιτισμένης λειτουργίας και οικονομίας καυσίμου του BiTurbo.»

Τόσο το 5θυρο Astra hatchback όσο και το Sports Tourer βασίζονται σε μία νέα, ελαφριά αρχιτεκτονική. Η ενσωμάτωση smartphone και το επαναστατικό σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υπηρεσιών υποστήριξης Opel OnStar – διαθέσιμο στην Ελλάδα, από το φθινόπωρο – ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς συνδεσιμότητας και επικοινωνίας. Επίσης το Astra συνεχίζει την παράδοση της Opel να φέρνει στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων στοιχεία που μέχρι πρότινος αποτελούσαν αποκλειστικότητα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως τα φώτα IntelliLux LED® matrix.

Με τέτοια προσόντα, το Astra έχει ήδη αποσπάσει πολλά βραβεία. Εκτός από τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2016, το νέο Astra έχει κατακτήσει διεθνείς διακρίσεις όπως SAFETYBEST 2015 και το 2015 Golden Steering Wheel. Επίσης έχει αξιολογηθεί με πέντε αστέρια για την ασφάλειά του στο Euro NCAP crash test. Το Astra BiTurbo hatchback έχει αναδειχτεί νικητής σε σημαντικές συγκριτικές δοκιμές του αυτοκινητιστικού τύπου. Στη Γερμανία, το Auto Zeitung έγραψε σαν τίτλο “Το Opel Astra κερδίζει την premium league” μετά την επικράτηση του νέου Astra έναντι των Mercedes A 220d και BMW 118d (έκδοση 10/2016), ενώ το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό περιοδικό αυτοκινήτου, AutoBild (έκδοση 17/2016) ανακοίνωσε ότι το νέο Opel Astra “αφήνει πίσω του ακόμα και τη BMW.”

Οι τιμές για το νέο 5θυρο Astra 1.6 BiTurbo CDTI ξεκινούν από 25.500 ευρώ.