Στο πλαίσιο της από κοινού συνεργασίας,δημιουργήθηκαν βίντεο-ιστορίες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμπνευσμένα από τη ζωή, την καθημερινότητα και τις συνήθειες του γνωστού σεφ που τον συνδέουνμε την αγαπημένη του Ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων. Το πρώτο βίντεο που σηματοδότησε την έναρξη της συνεργασίας αφορούσε το θρυλικό roadsterMX-5 και διηγούταν τις παιδικές αναμνήσεις του κ. Κοντιζά που ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τη Mazda. Toβίντεο απέσπασε την ευρεία αποδοχή του κοινού με πολλαπλές θεάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ορμώμενοι από τα θετικά σχόλια που κέρδισε το βίντεο,η Mazda Autoone και οι συντελεστές του βίντεο έδωσαν την ευκαιρία στο δημιουργικό τους έργο να ταξιδέψει εκτός Ελλάδας. Και το αποτέλεσμα ήταν επιτυχημένο. Πλέον η διαδικτυακή καμπάνια’OnceaMazda, AlwaysaMazda’πέρασε το στάδιο αξιολόγησης και θα φιλοξενείται για πάντα στο ‘AdsoftheWorld’, την μεγαλύτερη βιβλιοθήκη διαφημίσεων και δημιουργικών εργασιών στον κόσμο. Το‘OnceaMazda, alwaysaMazda’ θα βρίσκεται για τις επόμενες μέρες στην κεντρική σελίδα του AdsoftheWord, ενώ για πάντα θα μπορεί κάποιος να την αναζητήσει επιλέγοντας την κατηγορία : Automotive ή/και τη χώρα: Ελλάδα ή/και τη μάρκα: Mazda.
Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…
Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…
Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…
Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…
Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…