Auf κορυφαία βαθμολογία που έχει δοθεί ποτέ στο τεστ αντοχής του γερμανικού περιοδικού Auto Bild έλαβε το Mazda CX-5. Die ιαπωνικό compact SUV ολοκλήρωσε το τεστ αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων και έλαβε μια θέση στο πόντιουμ με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα όλων των εποχών (βάσει του τεστ).
Δεν είναι και μικρό επίτευγμα, μιας και το best seller της Mazda έπρεπε να “πείσει” την κριτική επιτροπή που το αξιολόγησε στην tägliche Nutzung και δεν κατάφερε μόνο αυτό. Κατάφερε και να περάσει χωρίς ελαττώματα και τις εργαστηριακές δοκιμασίες, επιτυγχάνοντας βαθμολογία που δεν έχει ποτέ άλλοτε σημειωθεί στο συγκεκριμένο τεστ αντοχής.
Οι εκδότες του γερμανικού περιοδικού είχαν ήδη εξάρει την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά αντοχής von Vorgängermodell, από τη δοκιμασία αντοχής του 2015. Εξαιτίας όμως ενός λάθους του εργαστηρίου το μοντέλο είχε βαθμολογηθεί τότε με ένα A-. Die νέο CX–5 δεν εμφάνισε κανένα απολύτως ελάττωμα, κερδίζοντας επάξια το απόλυτο A und die 4η θέση διαχρονικά σε όλες τις αξιολογήσεις για όλα τα μοντέλα, που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, – και η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ, 68 αυτοκίνητα.
Unter tägliche Nutzung, το Mazda CX-5 εντυπωσίασε τη συντακτική ομάδα του περιοδικού, με την ευρυχωρία του, καθώς προσφέρει άφθονους χώρους για την οικογένεια, υψηλό επίπεδο άνεσης, και τον αναβαθμισμένο κινητήρα του. Ιδιαίτερης μνείας έτυχε η άψογη συνεργασία του κινητήρα diesel Skyactiv D 184, mit dem αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η εργοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσης κατά τον κύκλο NEDC είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.
Μηδέν… τεχνικά προβλήματα!
Die compact SUV της Mazda δεν παρουσίασε επίσης κανένα τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της περιόδου των δοκιμών, ούτε κάποια βλάβη, ούτε καμία καθυστέρηση, και δεν υπήρχαν ελαττώματα ή μη προγραμματισμένες επισκέψεις στο συνεργείο. Και ακόμη και όταν το CX-5 απογυμνώθηκε υπό την επίβλεψη Experte, στα επιμέρους εξαρτήματά του, οι κριτές δεν βρήκαν αξιοσημείωτα ελαττώματα.
Ούτε ο κινητήρας ντίζελ των 2,2 λίτρων ούτε το Fahrgestell oder die Innerhalb φαινόταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα από τα 100.000 χιλιόμετρα – κάτι που με τη σειρά του, άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στους εμπειρογνώμονες του περιοδικού.
Αυτή η εξαιρετική επίδοση στο τεστ αντοχής αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της παροιμιώδους αξιοπιστίας και της διαχρονικής ποιότητας του Mazda CX-5. Στο μοντέλο του 2021, η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου SUV, έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με αναβαθμισμένο εσωτερικό, πληρέστερο εξοπλισμό και ακόμη πιο εκλεπτυσμένους κινητήρες. Εκτός από τον κορυφαίο κινητήρα diesel Skyactiv D 184, η Mazda προσφέρει το CX-5 και σε μια άλλη έκδοση Diesel, καθώς και σε δύο εκδόσεις βενζίνης. Κάθε έκδοση διαθέτει χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.