Η έκτη γενιά του Corsa παρουσιάστηκε το 2019. Ακριβώς στα μέσα του κύκλου ζωής του, η Opel το ανανεώνει, εναρμονίζοντας το με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Στο Topspeed.gr, είχαμε για την εβδομαδιαία συμβίωση την εμπορικότερη έκδοση με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται με το αυτοματο κιβώτιο ταχυτήτων ΑΤ8.
Το Best Seller των 14.000.000 μονάδων
Η πρώτη γενιά του Corsa παρουσιάστηκε το 1982 στην ανερχόμενη τότε κατηγορία του B τμήματος της αγοράς. Το αγοραστικό κοινό εκτίμησε τα πλεονεκτήματα του, κατατάσσοντας το ανάμεσα στους «ηγέτες» της κατηγορίας. Οι αριθμοί εντυπωσιάζουν, αγγίζοντας τις 14.000.000 μονάδες από τότε μέχρι σήμερα, χτίζοντας ένα από τα ισχυρότερα «χαρτιά» της Opel. Το ανανεωμένο Corsa έχει ως στόχο να διατηρήσει την επιτυχία αυτή στο ακέραιο, συνεχίζοντας τον μύθο!
Στη φιλοσοφία «Vizor»
Το Opel Corsa είναι το τελευταίο μοντέλο που ενστερνίζεται τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, υιοθετώντας και προσαρμόζοντας το μοντέρνο πρόσωπο στην όμορφη σιλουέτα του.
Ειδικότερα, το μπροστινό είναι εκείνο με τις περισσότερες αλλαγές, καθώς έχει αλλάξει ολόκληρη η πρόσοψη. Πλέον διαθέτει το νέο πρόσωπο «Vizor» με την ενιαία μαύρη μάσκα, η οποία ενσωματώνει τους νέους Full LED προβολείς, αποδίδοντας του ένα μοντέρνο παρουσιαστικό.
Το προφίλ παραμένει αμετάβλητο με απλές, λιτές και καμπύλες γραμμές να σχηματίζουν μια κλασική hatchback σιλουέτα, η οποία ζωντανεύει χάρη στις μυώδεις επιφάνειες καθώς και στο οριζόντιο νεύρο που διασχίζει το αμάξωμα στο ύψος των ώμων, τονίζοντας τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Σε αντίθεση με τα περισσότερα σύγχρονα Hatchback, ο σχεδιασμός του Corsa ολοκληρώνεται με ελαφριά κλίση της πέμπτης πόρτας, δίνοντας μια νότα δυναμισμού.
Το πίσω μέρος επίσης έχει διακριτικές αλλαγές, που συνοψίζονται στα νέα γραφικά Led για τους πίσω προβολείς και το νέο λογότυπο «Corsa», που κοσμεί το πορτμπαγκάζ στο κάτω μέρος.
Ενημερωμένο στα σημεία
Αισθητά αναβαθμισμένη είναι και η καμπίνα των επιβατών, με πιο ευχάριστο διάκοσμο και βελτιωμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής.
Σχεδιαστικά δεν παρεκκλίνει από το αρχικό μοντέλο, διατηρώντας την ιδέα του απλού και λειτουργικού.
Στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων 10 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, διαθέτοντας όλες τις απαραίτητες λειτουργίες. Έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, ενισχύοντας έναν διακριτικό οδηγοκεντρικό στυλ. Ο συνδυασμός μαλακών και σκληρών πλαστικών, εστιάζει στην ποιότητα, ενώ το φινίρισμα με λεπτομέρειες αλουμινίου και ανθρακονήματος δημιουργεί ένα όμορφο σπορτίφ αποτέλεσμα!
Πίσω από το όμορφο και ανανεωμένο τιμόνι, το οποίο θυμίζει το αντίστοιχο του Astra, έχει τοποθετηθεί ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, ευανάγνωστος και με βελτιωμένα γραφικά.
Εργονομικά, η κλίση του ταμπλό προς τον οδηγό, του φέρει εντός του οπτικού του πεδίου όλους τους απαραίτητους διακόπτες, ενώ από άποψης πρακτικότητας, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς δεν εστιάζει σε αυτό το σημείο.
Τα καθίσματα ίσως παρέχουν την κορυφαία οσφυϊκή στήριξη στην κατηγορία, όντας εξαιρετικά άνετα και ποιοτικά. Ένας τομέας στον οποίο εστιάζουν όλα τα μοντέλα της Opel.
Η χωρητικότητα του όγκου αποσκευών αγγίζει τα 309 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.081 λτ.
Ισορροπία
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας της Stellantis των 1.2 λίτρων της οικογένειας PureTech απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη, 8 σχέσεων. Η απόδοση του είναι ισορροπημένη, με ιδανική αίσθηση για τον μέσο οδηγό.
Με επίκεντρο τον αστικό ιστό… και όχι μόνο
Προφανώς, ένα Mainstream μοντέλο του Β τμήματος της αγοράς, όπως το Opel Corsa δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις για την οδική του συμπεριφορά. Ωστόσο, ήρθε η καθιερωμένη ώρα από τη θεωρία να το δούμε στην πράξη και να διαπιστώσουμε ποσό έχει αλλάξει και στα οδηγικά χαρακτηριστικά.
In der Stadt το αυτοκίνητο βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Οι συμπαγείς διαστασεις του, σε συνδυασμό με τον νευρικό κινητήρα και το κοντής κλιμάκωσης αυτοματο κιβώτιο, κάνουν τους ελιγμούς «παιχνίδι», όταν αυτοί επιτρέπονται και χρειάζονται. Παράλληλα χωράει παντού, επιβεβαιώνοντας τον αστικό του χαρακτήρα!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο CMP. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ στον δρόμο, με ικανοποιητικό κράτημα και απόλυτα ασφαλές. Η υψηλή ροπή, δίνει την απαιτούμενη δύναμη για τους αναφορικούς δρόμους, ωστόσο σε καταστάσεις πιέσεις ο θόρυβος του τρικύλινδρου ενδεχομένως να ενοχλεί στις υψηλές στροφές. Η μαλακή ανάρτηση, εστιάζει στην άνεση, ταυτόχρονα όμως είναι ισορροπημένη καθώς το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.
Auf der Autobahn σε ικανοποιητικά επίπεδα είναι η ποιότητα κύλισης, σε συνάρτηση με την κατηγορία του αυτοκινήτου καθώς και η ηχομόνωση. Το αυτοκίνητο είναι άνετο και το αυτοματο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα ευχάριστο ταξίδι!
Allgemein πρόκειται για ένα ευχάριστο αυτοκίνητο σε κάθε συνθήκη και οδικό δίκτυο, παρόλο που εστιάζει στον αστικό ιστό. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί υποδειγματικά, εκμηδενίζοντας τους νεκρούς χρόνους. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης. Eco, Normal και Sport με ανάλογη αίσθηση στον κινητήρα, στον οποίο αλλάζει η χαρτογράφηση. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση βρίσκεται χαμηλά, αγγίζοντας μόλις τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Μοντέρνα και νεανική πρόταση
Το ανανεωμένο Opel Corsa επικεντρώνεται στο στυλ, εστιάζοντας στο νεαρότερο κοινό, χάρη στο μοντέρνο σχέδιο και τις συμπαγείς διαστάσεις, παράλληλα είναι ποιοτικό και ασφαλές. Ουσιαστικά πρόκειται για μια μοντέρνα και νεανική πρόταση και ως ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο του Β τμήματος της αγοράς έχει ως επίκεντρο τόσο τις αστικές μετακινήσεις, όσο και τις δυνατότητες του ποιοτικού ταξιδιού!
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000€
Η Opel προσφέρει το Corsa των 100 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κάτω από το από το ψυχολογικό όριο των 20.000€ ,με στην βασική εξοπλιστική έκδοση Edition Pack να ξεκινάει από τα 19.800€, ενώ η έκδοση GS της δοκιμής μας από 21.300 €!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
Schrägheck |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
5.4-5.5 l/100 km |
CO2-Emissionen (WLTP) |
122-124 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
10.8 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
192 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6d |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
11.3 κιλά/Hp, 88.7 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
5.5 κιλά/Nm, 181.7 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
100 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Leistung pro Liter Hubraum |
83.4 Hp/l |
Nenndrehmoment des Motors |
205 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
HN05 |
Motorgehäuse |
1199 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Grad der Kompression |
10.5 |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Turbolader , Ladeluftkühler |
Kapazität des Motoröls |
3.5 l |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1128 κιλά |
Maximale Nutzlast |
517 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
309 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1081 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
44 l |
Maximale Belastung |
70 κιλά |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
1200 κιλά |
Maximale Stützlast |
55 κιλά |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4061 mm |
Breite |
1765 mm |
Höhe |
1435 mm |
Radstand |
2538 mm |
Vorwärtsspur |
1501 mm |
Zurück Spur |
1500 mm |
Stütze vorne |
832 mm |
Rückenstütze |
691 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.7 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
8 Gänge, Automatikgetriebe |
Vordere Bremsen |
Belüftete Tabletts |
Hintere Bremsen |
Scheiben |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Σύστημα Διεύθυνσης |
Elektrisches Lenkrad |
Räder |
195/55 R16 ή 205/45 R17 |