Die Bewegung auf der Straße leben

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για την πιο «κομψή» από τις μικρές Mercedes

Welche Note geben Sie ihm?8 Bewertungen
8.4
8

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα Sedan, βρίσκει πρόσφορο έδαφος και στην μικρομεσαία κατηγορία για την Mercedes - Benz, mit dem CLA, έχοντας ως βάση την A Class. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε για μία εβδομάδα με την ενδιαφέρουσα CLA 200, ας την γνωρίσουμε! 

Στις διαταγές της εποχής 

Η αυτοκινητιστική μόδα θέλει τα δίθυρα και τρίθυρα μοντέλα να μειώνονται αισθητά και να έχουν παρουσία μόνο σε ειδικές κατηγορίες. Ωστόσο, δεν δημιουργείται κενό, δεδομένου πως νέες κατηγορίες δημιουργούνται προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Μία από αυτές είναι τα τετράθυρα Coupé με την Mercedes-Benz να βρίσκεται μεταξύ των στυλοβατών του νέου τύπου αμαξώματος. 

Ειδικότερα η CLA διανύει ήδη την δεύτερη γενιά της η οποία παρουσιάστηκε το 2019 και την δοκιμάζουμε παρακάτω στην έκδοση CLA 200. Η πρώτη της γενιά παρουσιάστηκε το 2013 και αποτέλεσε μία έκπληξη στο νεανικό κοινό, χτίζοντας τις βάσεις για το σημερινό μοντέλο! 

Επίκεντρο η σιλουέτα 

Η γερμανική εταιρεία εστιάζει στον τομέα της σχεδίασης, αναδεικνύοντας την προσεγμένη σιλουέτα και τις γραμμές του κομψού αμαξώματος, με στόχο να εντυπωσιάζει στο πέρασμα της! 

Ειδικότερα το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από το χαμηλό ρύγχος, το κυρτό καπό με τα δύο χαρακτηριστικά κάθετα νεύρα των Mercedes. Την πρόσοψη κοσμεί η μοντέρνα σπορτίφ μάσκα με μοτίβο το τριάκτινο αστέρι σε όλη την επιφάνεια της, η οποία πλαισιώνεται από τους μοντέρνους και όμορφους Matrix Led προβολείς τον μυώδη σπορ προφυλακτήρα! 

Το προφίλ αποτυπώνει ολόκληρο το στυλ του αυτοκινήτου, προσδιορίζοντας εμφανώς τον τύπο του αμαξώματος. Απλές, λιτές και καμπύλες γραμμές σε συνδυασμό με τις μυώδεις επιφάνειες, συνθέτουν ένα όμορφο σχήμα, ακροβατώντας μεταξύ μοντέρνου και κλασικού. Η έντονη κλήση του πίσω παραθύρου, που δένει αρμονικά με τον τρίτο όγκο και το χαμηλό αμαξωμα, του προσδίδουν τον απαραίτητο σπορτίφ τόνο, ενισχύοντας τον δυναμισμό του! 

Το πίσω μέρος ακολουθεί επίσης την ίδια γραμμή, με το κυρτό πορτμπαγκάζ να καταλήγει στον μυώδη προφυλακτήρα με τις επινικέλωνες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης δεξιά και αριστερά, οι οποίες χωρίζονται από έναν αεροδυναμικό διαχύτη.  Τα οριζόντια φωτιστικά σώματα με led γραφικά, ακολουθούν την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα των πιο σπορ αμαξωμάτων της Mercedes. 

Οι παραπάνω λεπτομέρειες την διαφοροποιούν σημαντικά από το Sedan αμάξωμα της A Class, δίνοντας της τα εχέγγυα να ακολουθήσει την δίκη της πορεία, ως ανεξάρτητο και άκρως ενδιαφέρουσα σπορ πρόταση, η οποία έχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,24 Cd.

Υψηλά στάνταρ 

Η καμπίνα είναι εναρμονισμένη με την σύγχρονη οπτική της Mercedes-Benz, με υψηλής αισθητικής διάκοσμο και φινίρισμα, δημιουργώντας ένα φιλόξενο και χαλαρό περιβάλλον. 

Η συναρμογή βρίσκεται στο ύψιστο επίπεδο, ενώ η επιλογή των υλικών έγινε από το πάνω ράφι, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια. 

Το ταμπλό θυμίζει πολύ εκείνο της A Class, καθώς μοιράζεται αρχιτεκτονική και στοιχεία σχεδιασμού. Πλήρως ψηφιοποιημένο με την τελευταία έκδοση του συστήματος πολυμέσων MBUX με trackpad στη βάση της κονσόλας που αποτελείται από δύο διαδοχικές οθόνες, για τις λειτουργίες του infotainment του πίνακα οργάνων. Οι στρογγυλοί αεραγωγοί δίνουν μια σπορ αίσθηση και την απαιτούμενη νότα δυναμισμού. 

Τα ημιμπάκετ καθίσματα παρέχουν υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών και υψηλό επίπεδο άνεσης για πέντε επιβάτες χάρη στο μακρύ μεταξόνιο. 

Εργονομικά, ο οδηγός έχει όλους τους διακόπτες γύρω του, σε σημεία που μπορεί να τους βρει χωρίς να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο. Αν και δεν πρόκειται για αυτοκίνητο που εστιάζει στην πρακτικότητα, οι σχεδιαστές έχουν κάνει καλή διαχείριση του χώρου, με έξυπνες θήκες σε ολόκληρη την καμπίνα.

Ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας αγγίζοντας τα 460 λίτρα. Ωστόσο, παρά τον τρίτο όγκο, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται, συμβάλλοντας στην πρακτικότητα, ιδιαίτερα για την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. 

Αναμφίβολα, ένα από τα δυνατά του σημεία είναι ο νυχτερινός ambient φωτισμός, που δημιουργεί χαλαρωτική ατμόσφαιρα στην καμπίνα κατά τη νυχτερινή οδήγηση. 

Όλα τα παραπάνω στοιχεία συντελούν και διαμορφώνουν τα υψηλά στάνταρ του εσωτερικού, όπως αρμόζουν σε ένα μοντέλο της γκάμας της Mercedes – Benz. 

Easy Driven 

Κάτω από το καπό, φιλοξενείται ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων απόδοσης 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος στέλνει την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Παρόλο, που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, είναι ικανοποιητικός για ήρεμη και ποιοτική οδήγηση! 

Επαναπροσδιορίζοντας την απόλαυση

Η κομψή σιλουέτα, το δυναμικό παρουσιαστικό αλλά και το τριάκτινο αστέρι στην μάσκα, δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες για την απόδοση του σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης! Από τη θεωρία στην πράξη και η CLA αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά! 

In der Stadt θα εκπλήξει ευχάριστα, καθώς παρά το μήκος των 4.688 mm, το αυτοκίνητο είναι αρκετά ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Σε αυτό το χαρακτηριστικό παίζουν καθοριστικό ρόλο οι καθαρές γωνιές του παρμπρίζ.

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum θα βρεθεί στο φυσικό του περιβάλλον, ξεδιπλώνοντας όλα τα ταλέντα του. Η υψηλή ροπή των 250Nm είναι σύμμαχος στο ορεινό δίκτυο και σε συνδυασμό με το ακριβέστατο τιμόνι, αυξάνει το αίσθημα ασφαλείας. Το κράτημα είναι κορυφαίο, το αυτοκίνητο κολλάει στο έδαφος, χάρη στην ισορροπημένη ανάρτηση, η οποία  μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Η αίσθηση ωστόσο για την διακοσάρα CLA δεν είναι σπορ, αλλά εστιάζει στην απολαυστική και ποιοτική οδήγηση, σαν ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού.   

Auf der Autobahn η αίσθηση είναι αρχοντική, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας, ενώ η ηχομόνωση είναι αντίστοιχη του ονόματος της Mercedes-Benz. Όλα αυτά συντελούν για ένα απολαυστικό και άνετο ταξίδι για όλους τους επιβάτες! 

Allgemein διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης. Το Comfort που εστιάζει στην άνεση και ταιριάζει περισσότερο στο στυλ του αυτοκινήτου, το Sport, που αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, με την ανάρτηση να σκληραίνει και το τιμόνι να γίνεται πιο βαρύ, ενώ ο ήχος του κινητήρα γίνεται πιο έντονος, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πιο συναρπαστική αίσθηση της οδήγησης. Το ECO, το οποίο χρησιμεύει για οικονομία στον αστικό ιστό. Δεν ταιριάζει στο στυλ του αυτοκινήτου, καθώς η επιλογή του συνοδεύεται από αναιμικές επιδόσεις. Το τέταρτο προφίλ είναι το «individual», το προσωποποιημένο, καθώς ο οδηγός έχει την ευκαιρία να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις δικές του απαιτήσεις και διαθέσεις. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής άγγιξε τα 9,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. 

Νεανικός αέρας

Η νέα Mercedes – Benz έρχεται με νεανικό αέρα με σαφή εμπορικό στόχο, το νεανικό κοινό, είτε πρόκειται για εργένηδες, είτε για νέους ηλικιακά οικογενειάρχες. Για όσους θεωρούν τα σεντάν παρωχημένα, για αυτό επιθυμούν τον δυναμισμό του coupé αμαξώματος σε συνδυασμό με την πρακτικότητα των τεσσάρων θυρών! Αλλά κυρίους για όσους θέλουν ένα κομψό αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση! 

Δεν ξεφεύγει…

Στους τιμοκαταλόγους της Mercedes-Benz οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν την CLA 200 από 35.499,00€. Ένα ποσό που δεν ξεφεύγει από τα λογικά πλαίσια, προσφέροντας ποιότητα και κομψότητα στην σωστή τιμή. Παράλληλα διατίθεται ήδη από την ελληνική αντιπροσωπεία και η ανανεωμένη CLA 200 με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 Volt και τιμή από 50.749,99 €.

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse
Coupé
Sitze
5
Türen
4
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN
 
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)
5.8-6.6 l/100 km
CO2-Emissionen (WLTP)
132-150 g/km
Kraftstofftyp
Benzin
Beschleunigung 0 - 100 km/h
8.2 δευτ
Maximale Geschwindigkeit
229 km/h
Abgasspezifikationen
Euro 6d-ISC-FCM
Verhältnis Gewicht/Leistung
8.3 κιλά/Hp, 119.9 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
5.4 κιλά/Nm, 183.8 Nm/τόνος
MOTOR
 
Strom
163 Hp @ 5500 σ.α.λ.
Leistung pro Liter Hubraum
122.4 Hp/l
Drehmoment
250 Nm @ 1620-4000 σ.α.λ.
Anordnung der Motoren
Vorwärts, quer
Motormodell/Code
M 282.914
Motorgehäuse
1332 cm3
Anzahl von Zylindern
4
Konfiguration des Motors
In Serie
Durchmesser des Zylinders
72.2 mm
Weg des Impfstoffs
81.4 mm
Grad der Kompression
10.6
Anzahl der Ventile pro Zylinder
4
Kraftstoffeinspritzsystem
Direktes Sprühen
Motorabsaugung
Turbolader , Ladeluftkühler
Mechanismus der Gasverteilung
DOHC
Kapazität des Motoröls
5.1 l
GRÖSSE UND GEWICHT 
 
Gewicht
1360 κιλά
4299.01 lbs.
 
Maximale Nutzlast
590 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
460 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks
43 l
Maximale Belastung
100 κιλά
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
1600 κιλά
Maximale Stützlast
80 kg
ABMESSUNGEN
 
Länge
4688 mm
Breite
1830 mm
Höhe
1444 mm
Radstand
2729 mm
Vorwärtsspur
1612 mm
Zurück Spur
1602 mm
Stütze vorne
927 mm
Rückenstütze
1032 mm
Entfernung vom Boden
104 mm
Widerstandskoeffizient (Cd)
0.24
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)
11.1 m
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
An den Vorderrädern
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes
7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων G-DCT
Vordere Federung
Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Hintere Federung
Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής
Vordere Bremsen
Belüftete Tabletts
Hintere Bremsen
Scheiben
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Lenkung 
Elektrisches Lenkrad
Räder 
205/60 R16 ή 205/55 R17 ή 225/45 R18

Fotogalerie 

Schlussfolgerung
Η Mercedes δημιούργησε ένα μικρομεσαίο τετράθυρο Coupé με δυναμικό στυλ που εστιάζει στην απολαυστική οδήγηση, στην ποιότητα και την άνεση. Όπως ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, θα εντυπωσιάσει με την οδηγική συμπεριφορά και το κράτημα, δεν έχει ως επίκεντρο την σπορ αίσθηση, αλλά στην ευχαρίστηση με το δικό της ξεχωριστό τύπο. Εμφανισιακά είναι πανέμορφο, συνδυάζοντας το κλασικό με το μοντέρνο, θυμίζοντας γλυπτό. Για τον λόγο αυτό θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε ως κομψοτέχνημα με άποψη.
Interieur & Zweckmäßigkeit
8.2
Laufende Ausgaben
6.5
Verhalten im Straßenverkehr
9
Leistung
8.5
Spaßfaktor
9
Preis-Leistungs-Verhältnis
7.1
Komfort
8
Welche Note geben Sie ihm?8 Bewertungen
8.4
SYN
Rollende Qualität
Αρχοντική αίσθηση
Διάκοσμος εσωτερικού
Äußeres Erscheinungsbild
Ευελιξία
PLEEN
Κατανάλωση
8