Die Bewegung auf der Straße leben

Honda Jazz e:HEV Advanced Sport 122PS fahren: "Würziger" Ausdruck 

Η ιαπωνική εταιρεία επιμελείται το μικρό της πολυμορφικό με πικάντικη εμφάνιση που αποπνέει δυναμισμό

Welche Note geben Sie ihm?5 Bewertungen
8.9
7

Το Jazz είναι το μικρότερο μοντέλο της Honda, του οποίου τα κυρία χαρακτηριστικά είναι η οικονομία και η πρακτικότητα! Από τη γκάμα της μέχρι πρόσφατα, έλλειπε μία σπορ έκδοση. Δεδομένου των σπορ γονιδίων της ιαπωνικής εταιρείας και με αφορμή το facelift στο μοντέλο, οι Ιάπωνες επιμελήθηκαν την πιο δυναμική έκδοση, χωρίς παράλληλα να απαρνούνται τα κυρία γνωρίσματα της βασικής έκδοσης!   

Περίοδος ωριμότητας 

Το 2001, η Honda παρουσιάζει τη πρώτη σύγχρονη γενιά του ευρωπαϊκού Jazz, γνωστότερη ως Fit στις παγκόσμιες αγορές. Η φιλοσοφία ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης για την κατηγορία Β, με έμφαση στην πρακτικότητα και την πολυχρηστικότητα. Πλέον πιο ώριμο από ποτέ, διανύει την τέταρτη γενιά του που παρουσιάστηκε το 2020. Έχοντας βρει τα πατήματα του στην αγορά, ανανεώνεται σημαντικά και για πρώτη φορά εισάγει στην γκάμα του μία Sport έκδοση με στόχο την διεύρυνση του πελατολογίου της!  

Πικάντικες λεπτομέρειες 

Η Honda μένει πίστη στην διαχρονική σιλουέτα του ενός όγκου του Jazz. Ανανεώνει διακριτικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να εναρμονίζεται με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Honda, ενώ εφοδιάζει την έκδοση Sport με πικάντικες λεπτομέρειες που του προσδίδουν μία πιο δυναμική εμφάνιση. 

Ειδικότερα, το μπροστινό μέρος έχει τις πιο σημαντικές αλλαγές. Το «νυστέρι» των σχεδιαστών της Honda εκσυγχρονίζει το μικρό της μοντέλο στα πρότυπα των νέων της μοντέλων. Στο ανανεωμένο Jazz βλέπουμε νέο προφυλακτήρα, νέα και πιο κομψή μάσκα, θυμίζοντας το νέο Civic και Led προβολείς με νέα γραφικά. Επιπλέον στην έκδοση Sport, ο προφυλακτήρας είναι πιο μυώδης με μεγαλύτερο εισαγωγέα αέρα σε μαύρο χρώμα και διακριτικό σπόιλερ στο κάτω μέρος, τονίζοντας τον δυναμισμό του αυτοκινήτου!  

Το προφίλ του αυτοκινήτου αποτυπώνει την γνώριμη εικόνα της γκάμας των Jazz, χωρίς ουσιαστικές αλλαγές που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα. Η έκδοση Sport της δοκιμής μας, ωστόσο ξεχωρίζει από τις ζάντες 16 ιντσών, τα μαρσπιέ σε μαύρο χρώμα και την αεροτομή στην κορυφή της πέμπτης πόρτας. 

Το πίσω μέρος δείχνει μοντέρνο με νέα μεγάλα φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, που είναι τοποθετημένα στην βάση του παραθύρου και εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, η οποία είναι τοποθετημένη κάθετα με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, προκειμένου να ενισχύει την λειτουργικότητα του αυτοκινήτου! Η σπορ εικόνα τονίζεται από τον μαύρο αεροδυναμικό διαχύτη στον προφυλακτήρα και την επινικελωμένη απόληξη της εξάτμισης. 

Διαχείριση χώρου για σεμινάριο 

Η ιαπωνική εταιρεία, δίνει μαθήματα διαχείρισης εσωτερικού χώρου μέσω του Honda Jazz, καθώς οι σχεδιαστές έχουν εκμεταλλευτεί και το ελάχιστο χιλιοστό της καμπίνας προς όφελος του χρήστη. 

Χωροταξικά, η καμπίνα δεν διαφέρει σε σχέση με τις πιο συμβατικές εκδόσεις. Το Honda Jazz εστιάζει στην πρακτικότητα και στις έξυπνες λύσεις. Αρχής δεδομένης από το επίπεδο πάνω μέρος του ταμπλό, στις άκρες του οποίου δεξιά και αριστερά υπάρχουν 2 έξυπνες ποτηροθήκες. Αξίζει να αναφερθούμε στα 2 ντουλαπάκια από την πλευρά του συνοδηγού, με το πάνω να είναι εξαιρετικά ευρύχωρο, ανοίγοντας προς τα πάνω. 

 

Ενώ με την καινοτομία «Magic Seats», των πίσω καθισμάτων, διευκολύνεται η φόρτωση μεγάλων αντικειμένων, εκτοξεύοντας τον διαθέσιμο χώρο. 

Όλα αυτά τα στοιχεία, εκτός από την πρακτικότητα, εκτοξεύουν τα επίπεδα εργονομίας και λειτουργικότητας, καθιστώντας το ως ένα άκρως φιλικό ως προς την χρήση αυτοκίνητο. 

Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη αφής των 9 ιντσών, του συμβατού με Android Auto και Apple AirPlay, συστήματος πολυμέσων. Πίσω από το όμορφο μίνιμαλ τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, που εμπεριέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του οδηγού, καθώς και τα επίπεδα και την λειτουργία φόρτισης! 

Το φινίρισμα έχει γίνει με πολύ καλά υλικά και ιδιαίτερα στην έκδοση Advanced Sport έχει χρησιμοποιηθεί οικολογικό δέρμα και Sport ραφές και λεπτομέρειες. Η συναρμογή, ωστόσο βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας! 

Τα καθίσματα είναι άνετα, παρέχοντας ικανοποιητική στήριξη του σώματος των επιβατών. Παράλληλα η υψηλή θέση οδήγησης, προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα. 

Ο διαθέσιμος όγκος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 304 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.205 lt. 

Υβριδική τεχνολογία αιχμής 

Η Honda έχει επιλέξει τον γνωστό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα i-VTEC 1,5 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους στον κύκλο Atkinson, ο οποίος αποδίδει πλέον 107 PS, από τους 97 στο προηγούμενο μοντέλο και 131 Nm ροπής και δίνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης i-MMD, που ενσωματώνει δύο συμπαγείς και πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες (eCVT) εκ των οποίων ο ένας ισχύος 122 PS και ροπή 253 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα. Ο άλλος είναι ισχύος 106 PS και λειτουργεί ως γεννήτρια και μίζα, προκειμένου να φορτίζει την αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,8 kWh.

Αυτοφορτιζόμενη ισχύς 

Από το Honda Jazz έχουμε εκτιμήσει την πρακτικότητα και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Πλέον ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε ακόμα μια πτυχή, πιο δυναμική του νέου χαρακτήρα του! Ας το γνωρίσουμε σε πραγματικές συνθήκες για να απαντήσουμε στο ερώτημα, εάν το Honda Jazz Advanced Sport, αμελεί τα κύρια πλεονεκτήματα του για χάρη του δυναμισμού. 

In der Stadt το Honda Jazz Advanced Sport είναι νευρικό, χάρη στο αποδοτικότερο κινητήριο σύνολο και ευέλικτο εξαιτίας των συμπαγών διαστάσεων σε συνάρτηση με τον μικρό κύκλο στροφής μόλις 10.1 μέτρα. Στον αστικό ιστό βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του. Η περιμετρική ορατότητα είναι εξαιρετική.  Χάρη στην υβριδική τεχνολογία e:HEV, επιτυγχάνει υποδειγματική οικονομία σε αστικό περιβάλλον, κινούμενο κατά 90% αποκλειστικά ηλεκτρικά. 

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum γίνεται φανερός ο πιο δυναμικός προσανατολισμός του μοντέλου. Η Honda έχει επιμεληθεί το στήσιμο του αυτοκινήτου, τοποθετώντας σκληρότερα αμορτισέρ. Η σκληρότητα των εμπρός ελατηρίων, ωστόσο έχει μειωθεί κατά 8%, ενώ αντίθετα των πίσω έχει αυξηθεί κατά 20%. Στην πράξη μεταφράζεται σε καλύτερο στήσιμο σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα, στον δρόμο παρά την σχεδίαση του ενός όγκου. Πατάει πολύ καλά και είναι ευχάριστο σε δρόμους με στροφές, παρά τις ήπιες κλίσεις του αμαξώματος. Βελτιωμένα είναι και τα φρένα, ώστε να υποστηρίξουν τον πιο δυναμικό χαρακτήρα! Η επιλογή sport στα προγράμματα οδήγησης, ενισχύει ακόμα περισσότερο την πικάντικη αίσθηση, αλλάζοντας την χαρτογράφηση του κινητήρα. Προφανώς, δεν πρόκειται για αυτοκίνητο επιδόσεων… ή hot hatchback, αλλά η Honda έχει καταφέρει να χωρέσει το sport DNA της σε ένα πρακτικό και λειτουργικό αυτοκίνητο!  

Auf der Autobahn θα ξεχωρίσει η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ η ηχομόνωση βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ευχάριστο στο ταξίδι, ασφαλές και δεν προκαλεί για υψηλές ταχύτητες, παρά την δυναμική εμφάνιση! 

Allgemein διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης, το ECO, Normal και Sport. Η υβριδική λειτουργία πετυχαίνει εξαιρετικά μικρή κατανάλωση, η οποία σε καθημερινή χρήση δεν θα ξεπεράσει τα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να ξεχνάς να το γεμίσεις. Ενδεχομένως, στις υψηλές στροφές θα κουράσει ο έντονος ήχος του θερμικού κινητήρα. Η λειτουργία του υβριδικού συστήματος βασίζεται στην αρμονική συνεργασία του θερμικού κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα. Όλη η ιδέα βασίζεται στην ανάκτηση της ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος. Μία διαδικασία κατά την οποία αποθηκεύει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που παράγεται κατά το φρενάρισμα στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται όποτε υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Με τον τρόπο αυτό κινείται κυρίως αμιγώς ηλεκτρικά, ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες και ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια. Εφόσον αδειάσει η μπαταρία, χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα, έως ότου υπάρξει διαθέσιμη ενέργεια. Επιτυγχάνει έτσι υποδειγματική οικονομία και εξαιρετικά μικρή κατανάλωση! 

Μεταβατικό 

Το Honda Jazz e:HEV Advanced Sport, είναι ιδανικό για τους νέους οικογενειάρχες, οι οποίοι έχουν συνηθίσει την πιο δυναμική οδήγηση, επιλέγοντας Sport εκδόσεις μοντέλων. Η Honda προσφέρει ένα μεταβατικό μοντέλο, δείχνοντας ομαλά τον δρόμο της αλλαγής νοοτροπίας, σεβόμενη το σύνολο των αυξημένων αναγκών και της επιθυμίας! 

Υψηλό τίμημα 

Η Honda έχει κοστολογήσει ακριβά την εναλλακτική Sport έκδοση του Jazz e:HEV με 27.500€, ενώ έκδοση Advanced Sport της δοκιμής μας κοστίζει 31.200 €, με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές να πρέπει να καταβάλουν ένα αρκετά υψηλό τίμημα! 

Technische Merkmale 

AMAXOMA
 
Presse
Schrägheck 
Sitze
5
Türen
5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ -ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)
4.5-4.7 l/100 km
CO2-Emissionen (WLTP)
102-106 g/km
Kraftstofftyp
Benzin
Beschleunigung 0 - 100 km/h
9.4 δευτ
Maximale Geschwindigkeit
175 km/h
Abgasspezifikationen
Euro 6d
Verhältnis Gewicht/Leistung
10.1 κιλά/Hp, 99.4 Hp/τόνος
Verhältnis Gewicht/Drehmoment
4.8 κιλά/Nm, 206.2 Nm/τόνος
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 
 
BATTERIE 
 
Technologie 
Αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου
Kapazität 
0,8 kWh
Position der Batterie
Κάτω από το πάτωμα, κάτω από τα πίσω καθίσματα
ELEKTROMOTOR
 
Motorleistung
122 Hp
Elektrischer Drehmomentmotor
253 Nm
Position des Elektromotors
Ενσωματωμένο στη μετάδοση
VERBRENNUNGSMOTOR
 
Strom
107 Hp @ 6000-6400 σ.α.λ.
Leistung pro Liter Hubraum
71.4 Hp/l
Nenndrehmoment des Motors
131 Nm @ 4500-5000 σ.α.λ.
Anordnung der Motoren
Vorwärts, quer
Motormodell/Code
LEB8
Motorgehäuse
1498 cm3
Anzahl von Zylindern
4
Konfiguration des Motors
In Serie
Durchmesser des Zylinders
73 mm
Weg des Impfstoffs
89.5 mm
Grad der Kompression
13.5
Anzahl der Ventile pro Zylinder
4
Kraftstoffeinspritzsystem
Multi-Point-Spritzen
Motorabsaugung
Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας
Mechanismus der Gasverteilung
DOHC, i-VTEC
Kapazität des Motoröls
4.3 l
GESAMT
 
Gesamtleistung des Systems
122 Hp
System-Drehmoment
253 Nm
GRÖSSE UND GEWICHT 
 
Gewicht
1227-1239 κιλά
Maximale Nutzlast
451-463 κιλά
Mindestvolumen des Gepäckraums
304 l
Maximales Volumen des Gepäckraums
1205 l
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks
40 l
Maximale Belastung
35 κιλά
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)
500 κιλά
ABMESSUNGEN
 
Länge
4089 mm
Breite
1694 mm
Höhe
1526 mm
Radstand
2517 mm
Vorwärtsspur
1487 mm
Zurück Spur
1474 mm
Entfernung vom Boden
136 mm
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)
10.1-10.7 m
ARCHITEKTUR 
 
Bewegung
Bewegung auf den Vorderrädern
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT
Vordere Federung
Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Hintere Federung
Συστροφή
Vordere Bremsen
Αεριζόμενοι δίσκοι , 262 mm
Hintere Bremsen
Δίσκοι , 239 mm
Hilfssysteme
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)
Art der Adresse
Management chukrania (mit Zähnen)
Lenkung 
Elektrisches Lenkrad
Räder 
185/60 R15 ή 185/55 R16

Fotogalerie

 

Schlussfolgerung
Όλα τα πλεονεκτήματα του Honda Jazz e:HEV μένουν αναλλοίωτα και μετά την ανανέωση του. Δίνει έμφαση στην πρακτικότητα, την εργονομία και την λειτουργικότητα. Παράλληλα, επιτυγχάνει υποδειγματικά χαμηλή κατανάλωση και οικονομία, αυξάνοντας κατακόρυφα το εύρος αυτονομίας. Βεβαίως, η ιαπωνική εταιρεία φρόντισε τον τομέα της ασφαλείας, εφοδιάζοντας το με 10 αερόσακους. Η οδική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης, είναι ακριβώς ότι περιμέναμε από ένα Honda. Ιδιαίτερα για την έκδοση Advanced Sport, η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποίησε γονιδιακό ντόπινγκ, αποδίδοντας στο μικρό της μοντέλο δυναμικά στοιχεία του DNA της, αποτελώντας έτσι την «πικάντικη» έκφραση της γκάμας του ανανεωμένου Jazz. 
Interieur & Zweckmäßigkeit
7.7
Laufende Ausgaben
9
Verhalten im Straßenverkehr
6.8
Leistung
7
Spaßfaktor
6.1
Preis-Leistungs-Verhältnis
6
Komfort
6.1
Welche Note geben Sie ihm?5 Bewertungen
8.9
SYN
Χαμηλή κατανάλωση
Sichtbarkeit
Διαμόρφωση εσωτερικού - Πρακτικότητα
PLEEN
Σχέση τιμής / αξίας
7