Die Bewegung auf der Straße leben
Honda CR-V

Wir fahren Honda CR-V e:HEV ELEGANCE 4WD: Rebell mit gutem Grund

Στην έκτη γενιά του το μεσαίο SUV είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ

Welche Note geben Sie ihm?2 Bewertungen
7.8
8

Die neue Honda CR-V e:HEV, το μεσαίο δημοφιλές SUV μπήκε στην έκτη γενιά του και είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως έναν επαναστάτη με αιτία τον εξηλεκτρισμό! Στο Topspeed.gr εβδομαδιαία συμβίωση είχαμε την χαρά να έχουμε στην κατοχή μας την πλούσια έκδοση ELEGANCE στην τετρακίνητη εκδοχή 4WD και σας το παρουσιάζουμε αναλυτικά.

Παγκόσμιο D-SUV

Το Honda CR-V συστήθηκε στο κοινό το 1995 με την πρώτη του γενιά ως ένα πρακτικό και ικανό SUV, πλέον από το 2022 διανύει την έκτη του γενιά που παρουσιάστηκε στο Los Angeles. Ο κοινός παρανομαστής για όλες τις γενιές είναι πως πρόκειται για παγκόσμιο αυτοκίνητο. Παρόλο που οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν ανάλογα με την γεωγραφική θέση, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να εστιάσει στα κοινά σημεία ενδιαφέροντος, δημιουργώντας ένα πραγματικά εμπορικά παγκόσμιο D-SUV.

Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία

Αισθητικά, η Honda αναδεικνύει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, επενδύοντας στις καθαρές και λιτές γραμμές, πετυχαίνοντας ένα όμορφο αποτέλεσμα.

Honda CR-V

Ειδικότερα στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη μάσκα, που ενσωματώνεται στον προφυλακτήρα και πλαισιώνεται από τα Full LED νέα δίπλα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων χωρίζονται με μια λωρίδα νίκελ, θυμίζοντας αστρόξιφος και ενώνονται στην άκρη μεταξύ τους

Το προφίλ ξεχωρίζει από καθαρές και λιτές γραμμές που σχηματίζουν μια ορθογώνια σιλουέτα, η οποία έντεχνα καλύπτει τον πραγματικό όγκο του αυτοκίνητου.

Το κάθετο πισω μέρος επικεντρώνεται στην πρακτικότητα, με την μεγάλη πέμπτη πόρτα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Τα μεγάλα φώτα με γραφικά Led καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος, προσδίδοντας χαρακτηριστική εμφάνιση. Κάθετα στο πρώτο μέρος τους, στις άκρες της Pillar C, τονίζοντας την πρακτικότητα και στη συνέχεια κάθετα στην πέμπτη πόρτα. Οι εικόνα ολοκληρώνεται με τον δυναμικό προφυλακτήρα με τις δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του αμαξώματος.   

Άπλετοι χώροι σε μίνιμαλ αισθητική

Προσεγμένο είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου με νέα σχεδιαστική προσέγγιση που αναδεικνύει τους χώρους και την ποιότητα του αυτοκινήτου.

Συγκεκριμένα, στο ταμπλό ακολουθείται μία μίνιμαλ αισθητική, δείχνοντας ταυτόχρονα στιβαρό και ποιοτικό. Κεντρικά αναδεικνύεται η οθόνη των 9 του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple Airlpay.

Πίσω από το όμορφο και μικρό τιμόνι δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών με αναλογικά γραφικά, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα δυναμική αίσθηση.

Κεντρικά ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα δεσπόζει μια ευρύχωρη θήκη αντικειμένων και η κονσόλα διαθέτει τους απαραίτητους διακόπτες επιλογής κίνησης και προφίλ οδήγησης, καθώς και θήκη επαγωγικής φόρτισης κινητού τηλεφώνου.

Η επιλογή υλικών και φινιρίσματος είναι εξαιρετικής ποιότητας, με καλή αίσθηση αφής, ανεβάζοντας επίπεδο και κάνοντας το CR-V να «φλερτάρει» με αντίστοιχες Premium προτάσεις.

Η εργονομία και η λειτουργικότητα βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, φροντίζοντας ώστε, ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από την οδήγηση.

 

Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και άνετα. Ειδικότερα για τους μπροστινούς επιβάτες παρέχουν καλή οσφυϊκή και πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν και λειτουργία θέρμανσης.

Η πρακτικότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του. Εκτός από τους άπλετους χώρους μπροστά και πίσω, τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα σε 3 θέσεις, ενώ παράλληλα διαθέτει πολλά στοιχεία πολυμορφικότητας.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινάει από τα 587 λίτρα και ανάλογα με τις θέσεις των πίσω καθισμάτων, κυμαίνεται έως τα 617 ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, αγγίζει τα 1.642 λίτρα.

Υβριδική τεχνογνωσία

Κάτω από το καπό διαθέτει ένα προηγμένο πλήρως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα i-MMD απόδοσης απόδοσης 148 ίππων και 189 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 184 ίππων και 335 Nm ροπής και βρίσκεται ενσωματωμένος στο καινοτόμο κιβώτιο μίας σχέσης, e-CVT και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, πετυχαίνοντας το μέγιστο στην οικονομία και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης, στέλνοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD).

Απόδοση και οικονομία

Το κομψό αμάξωμα με τις επιβλητικές διαστάσεις, δίνει μια  πρόγευση για την οδηγική εμπειρία που προσφέρει! Ας το γνωρίσουμε στη πράξη σε κάθε οδηγική συνθήκη και οδικό δίκτυο.

In der Stadt οι διαστασεις του το περιορίζουν. Θα κινηθεί πιο εύκολα στις κεντρικές αρτηρίες, παρά στα μικρά στενά. Ωστόσο, η υψηλή θέση οδήγησης, οι καθαρές γωνιές και η τετράγωνη αισθητική και οι κάθετες γυάλινες επιφάνειες, το εφοδιάζουν με κορυφαία περιμετρική ορατότητα. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα λειτουργεί καλύτερα στο αστικό ιστό, καθώς το αυτοκίνητο κινείται κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα, εκμηδενίζοντας κατανάλωση και ρύπους.

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum εστιάζει στην άνεση. Η μαλακή ανάρτηση πρωταγωνιστεί κατά την κίνηση, λειτουργώντας με ισορροπία και χωρίς να αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να εισέρχονται στην καμπίνα. Οι όποιες κλίσεις είναι προβλέψιμες και ελέγξιμες και δεν προβληματίζουν τον οδηγό. Η υψηλή ροπή δίνει την απαραίτητη ώθηση σε ανηφόρες. Στον δρόμο «πατάει» καλά, ενώ συνολικά είναι ένα ευχάριστο, ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, ιδανικό για βόλτες και εξορμήσεις.

Auf der Autobahn άξιο αναφοράς είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και η ηχομόνωση. Τα συστήματά υποβοήθησης του οδηγού λειτουργούν έγκαιρα και στο σωστό χρόνο, αυξάνοντας το αίσθημα της ασφαλείας και υπογράφοντας τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα του Honda CR-V.

Allgemein όλα περιστρέφονται γύρο από το υβριδικό σύστημα τετρακίνησης, e:HEV, το οποίο λειτουργεί με τρεις τρόπους, ηλεκτρικά με την ενέργεια της μπαταρίας, ηλεκτρικά από την ενέργεια από το θερμικό μοτέρ όταν λειτουργεί ως γεννήτρια, και θερμικά. Στην πράξη και σε κάθε συνθήκη η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 7,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, ακόμα και όταν πιεστεί. Στις μικρές τιμές της θα κυμανθεί ανάμεσα σε 1,2 και 1,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, αυξάνοντας το διαθέσιμο εύρος αυτονομίας.

Συνεχίζοντας η μηχανική και μόνιμη τετρακίνηση, συμβάλλει τόσο στο κράτημα του αυτοκινήτου, όσο και σε συνδυασμό με την ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος στην κίνηση σε ήπιες Off Road διαδρομές.

Διαθέτει τέσσερα προφίλ οδήγησης, ECO, Normal, Sport αλλά και το ειδικό «Snow», που αυξάνει την πρόσφυση για χιονισμένο και ολισθηρό οδόστρωμα. Όσο αφορά το πρόγραμμα «Sport», αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα και παράλληλα το τιμόνι και η ανάρτηση γίνονται σκληρότερα, ώστε ο κινητήρας να αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Το «τρίπτυχο» των αποδράσεων

Ακολουθώντας το τρίπτυχο «οικονομία – χώροι – ασφάλεια», γίνεται το ιδανικό αυτοκίνητο για μεγάλες αποδράσεις, αναδεικνύοντας έναν απόλυτα ταξιδιάρικο χαρακτήρα και απευθυνόμενο τόσο σε νέους ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά με την παρέα τους, όσο και σε οικογενειάρχες που πάντα βρίσκουν χρόνο για εκδρομές και χρειάζονται χώρο. Όλα αυτά με ανέλπιστα μικρή κατανάλωση και με απόλυτη ασφάλεια.

«Τσιμπημένο»

Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έχουν ως αποτέλεσμα την «τσιμπημένη» τιμή, η οποία στους τιμοκαταλόγους της Honda η τιμές ξεκινούν από τις 49.900 για την προσθιοκίνητη εισαγωγική έκδοση Elegance, ενώ η τετρακίνητη της  δοκιμής μας από 54.700€.

Technische Merkmale

AMAXOMA

Presse

SUV

Sitze

5

Türen

5

ΚΑΤΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Κατανάλωση καυσίμου – Μικτός κύκλος (WLTC)

6.6-6.7 l/100 km

Εκπομπές CO2 (WLTC)

151 g/km

Kraftstofftyp

Benzin

Beschleunigung 0 - 100 km/h

9.4 δευτ

Maximale Geschwindigkeit

187 km/h

Abgasspezifikationen

Euro 6d

Verhältnis Gewicht/Leistung

9.8 κιλά/Hp, 101.9 Hp/τόνος

Verhältnis Gewicht/Drehmoment

9.6 κιλά/Nm, 104.7 Nm/τόνος

MOTOREN GESAMT

VERBRENNUNGSMOTOR

Strom

148 Hp @ 6100 σ.α.λ.

Leistung pro Liter Hubraum

74.3 Hp/l

Nenndrehmoment des Motors

189 Nm @ 4500 σ.α.λ.

Anordnung der Motoren

Vorwärts, quer

Motormodell/Code

LFB51

Motorgehäuse

1993 cm3

Anzahl von Zylindern

4

Konfiguration des Motors

In Serie

Durchmesser des Zylinders

81 mm

Weg des Impfstoffs

96.7 mm

Grad der Kompression

13.9:1

Anzahl der Ventile pro Zylinder

4

Kraftstoffeinspritzsystem

Direktes Sprühen

Motorabsaugung

Φυσικά αναρριχημένος κινητήρας

Mechanismus der Gasverteilung

DOHC, Dual-VTC

Συστήματα κινητήρα

Start & Stop Σύστημα

Φίλτρο σωματιδίων

ELEKTROMOTOR

Leistung des Elektromotors

184 Hp

Drehmoment

335 Nm

Position des Elektromotors

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Gesamtleistung des Systems

184 Hp

BATTERIE

Batterietechnik

Lithium-Ionen (Li-Ion)

Position der Batterie

Unter den Rücksitzen

GRÖSSE UND GEWICHT

Gewicht

1806-1821 κιλά

Maximale Nutzlast

529-544 κιλά

Mindestvolumen des Gepäckraums

587 l

Maximales Volumen des Gepäckraums

1642 l

Fassungsvermögen des Kraftstofftanks

57 l

Maximale Belastung

83 κιλά

Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)

750 κιλά

Maximale Stützlast

75 kg

ABMESSUNGEN

Länge

4706 mm

Breite

1866 mm

Höhe

1684 mm

Radstand

2700 mm

Vorwärtsspur

1612 mm

Zurück Spur

1638 mm

Entfernung vom Boden

194 mm

Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)

11.4 m

ARCHITEKTUR

Bewegung

Σε όλους τους τροχούς (4×4)

Anzahl der Gänge und Art des Getriebes

αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT

Vordere Federung

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Hintere Federung

Unabhängige Aufhängung von mehreren Gliedern

Vordere Bremsen

Belüftete Tabletts

Hintere Bremsen

Scheiben

Hilfssysteme

ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)

Art der Adresse

Management chukrania (mit Zähnen)

Lenkung

Elektrisches Lenkrad

Räder

235/60 R18

Fotogalerie 

Honda CR-V
Schlussfolgerung
Η Honda καταθέτει ολόκληρη την τεχνογνωσία της στον υβριδισμό στο μεσαίο της SUV, το δημοφιλές CR-V, πετυχαίνοντας την μέγιστη δυνατή απόδοση με την ελάχιστη καταναλωση. Η κομψή τετράγωνη σιλουέτα κρύβει έντεχνα τον πραγματικό του όγκο. Εστιάζει στην πρακτικότητα με άπλετους χώρους δίνοντας λύσεις, για τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, ενώ δεν παραλείπει και την ποιότητα, έχοντας επιμεληθεί την καμπίνα με φινίρισμα και μίνιμαλ αισθητική, αγγίζοντας τις Premium προτάσεις. Οδηγικά, η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τα «ευαίσθητα» ADAS, αυξάνουν το αίσθημα της ασφαλείας. Αξιοσημείωτη είναι και η ποιότητα κύλισης, καθιστώντας το CR-V ένα εργαλείο βόλτας και αποδράσεων! Για όλους αυτούς τους λόγους το Honda CR-V e:HEV 4WD, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένας επαναστάτης με αιτία.
Interieur & Zweckmäßigkeit
9.2
Laufende Ausgaben
9.1
Verhalten im Straßenverkehr
7.2
Leistung
7.1
Spaßfaktor
7.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
7.1
Komfort
8.8
Welche Note geben Sie ihm?2 Bewertungen
7.8
SYN
Κατανάλωση
Komfort
Orte
Ποιότητα Κύλισης
Αίσθηση ανάρτηση
PLEEN
Ήχος Βενζινοκινητήρα
Καθημερινότητα - Αστικές μετακινήσεις
8