Die Bewegung auf der Straße leben

Wir fahren Ford Focus 1.0 Ecoboost mHEV 125 HP ST Line: Benchmark

Το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford γίνεται το σημείο αναφοράς της αμερικανικής εταιρείας

Welche Note geben Sie ihm?5 Bewertungen
8.7
7.2

Με την παρακαταθήκη της Ford στην μικρομεσαία κατηγορία, το ανανεωμένο Focus ευελπιστεί να συνεχίσει να αποτελεί μια από τις βασικές επιλογές των καταναλωτών. Το πως θα το πετύχει εξετάζουμε στο topspeed.gr στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, καθώς οδηγούμε το Ford Focus με τον βενζινοκινητήρα 1.0 Ecoboost 125 HP στην έκδοση ST Line.

Διαχρονική αιχμή του δόρατος

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα πισωκίνητα Ford Escort MK I και MK II των 1967 και 1974 αντίστοιχα που ιδιαίτερα στις κορυφαίες εκδόσεις Cosworth και RS σκόρπαγαν ρίγη συγκίνησης… Την ιστορία των οποίων διαδέχτηκε το 1998 η πρώτη γενιά του Focus, η οποία εξελίχθηκε ως η έβδομη γενιά του Escort, αλλά η Ford τελευταία στιγμή του έδωσε το σημερινό του όνομα, προκειμένου να δείξει ποσό έχει εστιάσει στο να δημιουργήσει ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Από τότε έχουν λανσαριστεί άλλες τρεις γενιές του δημοφιλούς Focus, με την τρέχουσα 4η γενιά να έχει υποβληθεί σε ένα εκτεταμένο Facelift.

Επιθετικό σχήμα

Η Ford έχει επιμεληθεί τον σχεδιασμό με γνώμωνα τον δυναμισμό, ο οποίος διαχέεται σε ολόκληρη την σιλουέτα, σχηματίζοντας ένα όμορφο αμάξωμα.

Το μπροστινό μέρος έχει ανανεωθεί στο σύνολο του. Η νέα μεγαλύτερη μάσκα του χαρίζει ένα δυναμικό και σοβαρό παρουσιαστικό, που πλαισιώνεται από τους νέους τραπεζοειδείς Matrix Led προβολείς και το μακρύ επίπεδο καπό, καθιστώντας το άμεσα αναγνωρίσιμο.

Η φιλοσοφία kinetic design αποτυπώνεται στο προφίλ, σχηματίζοντας μια όμορφη, χαμηλή και επιθετική σιλουέτα, που δίνει την εντύπωση κίνησης ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Τα κυρία χαρακτηριστικά είναι το μακρύ ρύγχος, τα έντονα κυματοειδή νεύρα σε συνδυασμό με απλές και λιτές γραμμές, που προσδίδουν δυναμισμό και έναν χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή.

Το πίσω μέρος αποτυπώνει την σύγχρονη σπορτίφ κουλτούρα της Ford, με την κυρτή πέμπτη πόρτα, να ακροβατεί μεταξύ Coupe και Hatchback με μια ευδιάκριτη αεροτομή στην κορυφή. Τα σφηνοειδή μακρόστενα πίσω φωτιστικά σώματα με νέα γραφικά Led, δείχνουν επιθετικά, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας με την διπλή απόληξη της εξάτμισης και τον αεροδυναμικό διαχύτη, ολοκληρώνουν ένα σχεδιαστικό σύνολο με αιχμή του δόρατος τον σπορτίφ προσανατολισμό.   

Αθεράπευτα οδηγοκεντρικό

Η φιλοσοφία του εξωτερικού σχεδιασμού περνάει με έντεχνο τρόπο και στο εσωτερικό, αποδίδοντας μια οδηγοκεντρική καμπίνα με νότες δυναμισμού.

Η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο στα εμφανή σημεία, επιλέγοντας μαλακα και αφρώδη υλικά με καλή αίσθηση αφής. Αντιθέτως, κάποια σκληρότερα πλαστικά βρίσκονται στο κάτω μέρος, χωρίς ωστόσο να δημιουργούν αρνητική αίσθηση. Η συναρμογή είναι σε εξαιρετικό βαθμό σε σχέση με τα μικρομεσαία αυτοκίνητα της mainstream αγοράς.

Αναμφίβολα, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από απλές και λιτές γραμμές με καμπύλες επιφάνειες. Χαρακτηριστικό είναι το οριζόντιο πλαστικό που θυμίζει ανθρακονήματα και χωρίζει το πάνω με το κάτω μέρος. Ενώ η κονσόλα είναι ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό.

Κεντρικά δεσπόζει η εντυπωσιακή οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 13,2 ιντσών που θυμίζει τάμπλετ, διαθέτοντας το ενημερωμένο λογισμικό SYNC, με καινοτόμες λειτουργίες για τα δεδομένα της κατηγορίας, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.

Όμορφος είναι και ο ενημερωμένος αναλογικός και ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων των 8 ιντσών, ο οποίος μεταφέρει την γνήσια εμπειρία οδήγησης με την σπορτίφ αισθητική του.

Εργονομικά, τονίζεται ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν μειωθεί. Πολλές λειτουργίες έχουν ψηφιοποιηθεί και ενσωματωθεί στο σύστημα πολυμέσων, διευκολύνοντας την οδήγηση και εξασφαλίζοντας την προσοχή του οδηγού στον δρόμο.

Ο σπορτίφ προσανατολισμός ωστόσο, σε συνδυασμό με την εξωτερική σχεδίαση, περιορίζει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες, αλλά και την είσοδο των επιβατών στο αυτοκίνητο.

Τα καθίσματα είναι άνετα, με τα ενδεδειγμένα επίπεδα οσφυϊκής στήριξης, προκειμένου να μην κουράζουν ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.   

Ο όγκος αποσκευών αγγίζει τα 392 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.354 λτ.

Αποδοτικός υβριδισμός

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου της οικογένειας Ecoboost με ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt ενσωματώνει μια μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα, προκειμένου να ανακτά και να αποθηκεύει ενέργεια από το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, την οποία αποθηκεύει σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 0,38 kWh.

Το σύστημα λειτουργεί και ως κινητήρας με μέγιστη ισχύ 16 PS και 50 Nm, τα οποία προσθέτονται στο κύριο μηχανικό σύνολο, το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με σωστή κλιμάκωση. Ουσιαστικά η Ford βρήκε την χρυσή τομή με έναν αποδοτικό υβριδισμό.

Η χρυσή τομή

Αρχίζοντας από την σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση, το οδηγοκεντρικό εσωτερικό και το αποδοτικό κινητήριο σύνολο, δημιουργούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία, η οποία αποτυπώνεται με την οδήγηση σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

In der Stadt είναι τόσο ευέλικτο, όσο ακριβώς χρειάζεται. Αρκετά νευρικό στον αστικό ιστό και ευκολοδήγητο. Ωστόσο, αδικείται από τον σχεδιασμό, οι γραμμές του οποίου περιορίζουν την ορατότητα.

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum αναδεικνύεται το κορυφαίο πλαίσιο “C2 platform” της Ford. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο οδόστρωμα, στρίβει ικανοποιητικά, προβάλλοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα του, παρόλο που υπολείπεται σε επιδόσεις, για όσους επιθυμούν οδήγηση στα άκρα. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς παράλληλα να αψηφά την άνεση, βρίσκοντας την χρυσή τομή.

Auf der Autobahn ο οδηγός θα αφεθεί στην κορυφαία ποιότητα κύλισης και το καλό επίπεδο ηχομόνωσης, απολαμβάνοντας ένα ασφαλές ταξίδι ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.

Allgemein διαθέτει τρία προφίλ, Eco, Normal και Sport, με το τελευταίο να ταιριάζει περισσότερο στο ύφος του αυτοκινήτου. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση κυμάνθηκε από 7,2 λίτρα μέχρι 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Εστιασμένο στις ανάγκες των νέων

Ο δυναμικός προσανατολισμός, στο νέο Ford Focus δηλώνει έτοιμος να ικανοποιήσει τις πλέον απαιτητικές ανάγκες ενός νεαρότερου αγοραστικού κοινού. Λαμβάνοντας υπόψη τον μοντέρνο σχεδιασμό, το ψηφιοποιημένο εσωτερικό και τον σπορτίφ χαρακτήρα, το Ford Focus διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, ευελπιστώντας πως θα αποτελέσει την κυρία επιλογή των νεότερων ηλικιών, είτε αφορά εργένηδες, είτε οικογενειάρχες.

Με πλούσιο εξοπλισμό

Στους τιμοκατάλογους βρίσκουμε το Ford Focus ST Line από 28.071€, η οποία μετά από έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας ξεκινάει από τα 27.071€. Όλες οι εκδόσεις είναι πλούσιες σε εξοπλισμό, πετυχαίνοντας έτσι μια πολύ καλή σχέση αξίας / τιμής.

Technische Merkmale

AMAXOMA

Presse

Χάτσμπακ

Sitze

5

Türen

5

VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN

Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP)

5.2-6.1 l/100 km

CO2-Emissionen (WLTP)

117-138 g/km

Kraftstofftyp

Benzin

Beschleunigung 0 - 100 km/h

10.2 δευτ

Maximale Geschwindigkeit

200 km/h

Abgasspezifikationen

Euro 6d-ISC-FCM

Verhältnis Gewicht/Leistung

10.2 κιλά/Hp, 98.1 Hp/τόνος

Verhältnis Gewicht/Drehmoment

7.5 κιλά/Nm, 133.4 Nm/τόνος

MOTOREN GESAMT

VERBRENNUNGSMOTOR

Strom

125 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Leistung pro Liter Hubraum

125.1 Hp/l

Nenndrehmoment des Motors

170 Nm @ 1400-4500 S.A.L.

Anordnung der Motoren

Vorwärts, quer

Motormodell/Code

B7DC

Motorgehäuse

999 cm3

Anzahl von Zylindern

3

Konfiguration des Motors

In Serie

Durchmesser des Zylinders

71.9 mm

Weg des Impfstoffs

82 mm

Grad der Kompression

10.5

Anzahl der Ventile pro Zylinder

4

Kraftstoffeinspritzsystem

Direktes Sprühen

Motorabsaugung

Turbolader , Ladeluftkühler

Mechanismus der Gasverteilung

DOHC, Ti-VCT

Kapazität des Motoröls

4.5 l

ELEKTROMOTOR

Ηλεκτρική ισχύς

16 Hp

Position des Elektromotors

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

GRÖSSE UND GEWICHT

Gewicht

1274 κιλά

Maximale Nutzlast

621 κιλά

Mindestvolumen des Gepäckraums

392 l

Maximales Volumen des Gepäckraums

1354 l

Fassungsvermögen des Kraftstofftanks

52 l

Maximale Belastung

75 kg

Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)

1100 κιλά

Maximale Stützlast

90 κιλά

ABMESSUNGEN

Länge

4392 mm

Breite

1825 mm

Höhe

1459 mm

Radstand

2700 mm

Stütze vorne

913 mm

Rückenstütze

769-779 mm

Entfernung vom Boden

123-135 mm

Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser)

11 m

ARCHITEKTUR

Bewegung

Στον μπροστινό τροχό

Anzahl der Gänge und Art des Getriebes

6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο

Vordere Federung

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Hintere Federung

Unabhängige Aufhängung von mehreren Gliedern

Vordere Bremsen

Αεριζόμενοι δίσκοι , 282×27 mm

Hintere Bremsen

Δίσκοι , 282×27 mm

Hilfssysteme

ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)

Art der Adresse

Management chukrania (mit Zähnen)

Σύστημα Διεύθυνσης

Elektrisches Lenkrad

Räder

205/60 R16 ή 215/50 R17

Fotogalerie

Schlussfolgerung
Η Ford δημιούργησε ένα οδηγοκεντρικό και δυναμικό μικρομεσαίο Hatchback, το οποίο χαρίζει πρωτόγνωρη οδηγική ευχάριστη για την κατηγορία με κορυφαίο κράτημα σε ένα κομψό σπορτίφ και νεανικό αμαξωμα, φιλοδοξώντας να γίνει το σημείο αναφοράς, χάρη στην χαμηλή κατανάλωση και την ισορροπημένη σχέση τιμής / αξίας.
Interieur & Zweckmäßigkeit
6.5
Laufende Ausgaben
7.2
Verhalten im Straßenverkehr
8
Leistung
7
Spaßfaktor
8
Preis-Leistungs-Verhältnis
7.2
Komfort
6.6
Welche Note geben Sie ihm?5 Bewertungen
8.7
SYN
Äußeres Erscheinungsbild
Rollende Qualität
Οδηγοκεντρικός χαρακτήρας
Κράτημα
Μηχανικό Κιβώτιο Ταχυτήτων
PLEEN
Sichtbarkeit
Μικρό βασικό κινητήριο σύνολο
7.2