Was war der erste in Europa gebaute Nissan?

Αν και στην καρδιά μας, τα πιο “ευρωπαϊκά” Nissan είναι τα Sunny, που συναρμολογούνταν στο εργοστάσιο της ΤΕΟΚΑΡ στο Βόλο, υπάρχει ένα άλλο, θρυλικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που έχει τον τίτλο του πρώτου Nissan που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη. Πρόκειται για το φοβερό και τρομερό Patrol, το οποίο φέτος γιορτάζει τα 35 του χρόνια. 

Έχοντας κατασκευάσει  196.000 οχήματα του θρυλικού,  4X4 μοντέλου από το 1983 έως το 2001, η Nissan “μετουσιώνει” την κληρονομιά τριών δεκαετιών στα 4Χ4, σε μια νέα γκάμα pickup που κατασκευάζονται στην Ισπανία.

Ορισμένα οχήματα σηματοδοτούν ένα ορόσημο στην ιστορία μιας μάρκας.  Ένα από αυτά  είναι αναμφισβήτητα το Patrol, το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη.

1983 begann Nissan mit dem Bau des Patrol in Europa im Werk Zona Franca in Barcelona, dem ersten Werk des Unternehmens auf dem Alten Kontinent. In den nächsten 18 Jahren und bis 2001 sollten 196.000 Fahrzeuge dieses kultigen Modells vom Band laufen.

Το Patrol άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή περισσότερων SUVs και pickups στο εργοστάσιο Zona Franca, κάτι που συνεχίστηκε  το 1993 με το Nissan Terrano II. Το εργοστάσιο της Βαρκελώνης παρήγαγε 375.000 οχήματα αυτού του μοντέλου μέχρι τον Μάιο του 2005, δίνοντας τη “σκυτάλη” στo Pathfinder και στην πρώτη έκδοση τoυ Navara pickup.

“Το Nissan Patrol είναι μια πραγματική πηγή υπερηφάνειας για το εργοστάσιο της Βαρκελώνης”, δήλωσε ο Genís Alonso, αντιπρόεδρος της Nissan Motor Ibérica. “Το ταξίδι που ξεκινήσαμε με αυτό το μοντέλο – ναυαρχίδα για την εταιρεία μας, συνεχίζεται σήμερα με τα pickup μας, που συνδυάζουν την κληρονομιά στην κατασκευή  οχημάτων 4X4, με την κορυφαία τεχνολογία αιχμής”.

Το Patrol είχε τέτοια επιτυχία που το 1988, ένα στα δύο SUV που πωλήθηκαν στην Ισπανία ήταν  Nissan Patrol και το μερίδιο αγοράς του μοντέλου στην Ισπανία, ανερχόταν στο 52%! Το Patrol διατίθεται στην Ευρώπη, καθώς  και σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά και  σε χώρες όπως η Αγκόλα, η Αργεντινή, η Νέα Καληδονία, η Τανζανία και η Ουρουγουάη. Συμμετείχε ακόμη και στο ράλι του Paris – Dakar του 1987, με το μοντέλο Nissan Patrol Fanta Limón.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 1 Tag

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 1 Tag

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 1 Tag

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 2 Tagen

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 2 Tagen

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 2 Tagen