Kategorien: UncategorizedNEWS

Το επόμενο Nissan Z θα είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και δίλιτρο

 Αυτό είναι ένα rendering του Topspeed.com για το επόμενο Ζ. Έχει “δανειστεί” στοιχεία από τα Sentra και Murano.

Mit dem Toyobarudie BMWδάκια und die Fiata να κάνουν… Partei, η Nissan θα πρέπει να ετοιμάσει κάτι πολύ ξεχωριστό για να ρίξει απέναντί τους. Και, μιας και το 2018 είναι η χρονιά που θα παρουσιαστεί ο διάδοχος του 370Ζ, τα νέα για τους petrolheads είναι… ερεθιστικά.

Εν αρχή, ην η… κίνηση. Στη Nissan, έχουν αποφασίσει το νέο μοντέλο (το οποίο αποκαλούν απλά “το Ζ“) να κρατήσει το πισωκίνητο setup, με μια ουσιώδη διαφορά: Να γίνει (ακόμα πιο) Fahrspaß από τους προκατόχους, μιας και τα 350 und 370Ζ φημίζονται για τα παιχνίδια της ουράς τους. Και, για να το σοβαρέψουμε ακόμα περισσότερο, η Nissan, όπως έχει αποκαλύψει παλιότερα το TopSpeed.gr, προσανατολίζεται στο να αναβιώσει, εν μέρει, τη “συνταγή” του θρυλικού Datsun 240Z.

Και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Ο αντιπρόεδρος και CCO της Nissan, Shiro Nakamoa, λέει ότι την ιδέα του Ζ “χρειάζεται να την ξανασκεφτούμε“. Και εξήγησε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έπρεπε να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, πιθανότατα “βλέποντας πισω” στις ρίζες του αυθεντικούvon Datsun 240Z.

Τα IDX Concepts πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφουν οι επικεφαλής της Nissan για τον διάδοχο του 370Ζ. Έτσι και κάνουν κάτι τέτοιο, η ηδονή είναι απερίγραπτη…

Παρότι πληροφορίες δεν υπάρχουν πολλές, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Nissan, Roel de Vries, λέει ότι ο διάδοχος του 370Ζ θα μπορούσε να έχει μια ποικιλία κινητήρων, η οποία θα abhängig und από την κάθε αγορά (1.400άρη biturbo για την Ελλάδα, παρακαλώ). Και, σχεδόν ταυτόχρονα, διέρρευσε ότι η αρχική έκδοση του Ζ θα λανσαριστεί μόνο convertible και ότι πιθανότατα θα φοράει έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο, turbo, υβριδικό κινητήρα, mit άγνωστη ιπποδύναμη. Στο μέλλον, η Nissan -πιθανότατα πάλι- θα λανσάρει και μια έκδοση του Ζ με τον κλασικό V6.
Το οπίσθιο του IDX Nismo Concept. Τύφλα να χει η Ιρίνα Σάικ (λέμε τώρα).

Μικρότερο, ελαφρύτερο, πιο fun to drive με δίλιτρο turbo, υβριδικό, λοιπόν. Τι άλλο μπορεί να σημαίνει αυτό; Μιας και ένα από τα μεγαλύτερα “παράπονα” για το 370Ζ είναι ότι φαίνεται πολύ ακριβό, στην αμερικανική αγορά, απέναντι σε ένα Mustang GT, για παράδειγμα, η Nissan, δεν θέλει η σειρά Ζ να έχει την τύχη του -φοβερού και τρομερού- 300ΖΧ που “πέθανε” πριν ετοιμαστεί αντικαταστάτης, λόγω της τιμής του. Όπερ σημαινει, ότι θα είναι και φθηνότερο.
Το εσωτερικό του IDX Concept. Το θέλεις κι εσύ σαν κολασμένος, ε;

Και κάτι τελευταίο. Ο Nakamora, μιλά για “επανάσταση” με το Ζ. Και εξηγεί ότι “το GT-R είναι πιο πολύ evolution (εξέλιξη), ενώ το Ζ χρειάζεται να είναι πιο πολύ revolution (επανάσταση) από evolution”. 

Όσο λοιπόν η Nissan ετοιμάζει το επόμενο toy για μεγάλα παιδάκια, η ομάδα του TopSpeed.com machte eine rendering του επόμενου Ζ, χρησιμοποιώντας στοιχεία των Nissan Sentra und Murano. Και, για να συμπληρώσουμε εμείς, θυμίζουμε δύο concepts, τα οποία πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφει ο Ιάπωνας… 

 Σου άρεσε το ρεπορτάζ μας; Κάνε like στη unsere Facebook-Seite για να στηρίξεις την προσπάθειά μας. Άλλωστε, δεν κοστίζει και τίποτα, ε;

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Fia an europäische Politiker: "Mobilität ist ein Recht, bleiben Sie zugänglich"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

21 Stunden ago

Apple Car: Das Projekt könnte durch eine Allianz mit Rivian wiederbelebt werden

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

21 Stunden ago

Toyota fordert die Vorherrschaft des Mazda MX-5 mit der Entwicklung eines eigenen Roadsters heraus

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

23 Stunden ago

DS Automobiles präsentiert den DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 4 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 4 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 4 Tagen