Laut einer Umfrage für Nissan sind die Europäer mehr von Fußball begeistert als von Sex!
H Nissan ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, μας αποκαλύπτει τις πιο συναρπαστικές στιγμές αλλά και αντίστοιχα τους πιο συναρπαστικούς ποδοσφαιριστές και ομάδες του τουρνουά, που αναμένεται να “κλέψουν” και φέτος την παράσταση.
Die zweite jährliche Ausgabe des Nissan Excitement Index, auch bekannt als Nissan Excitement Index, beginnt mit der Erkenntnis, dass der Einzug von Leicester City in das Turnier der aufregendste Moment in ganz Europa ist (50%). Trotz der Aufregung um das Debüt der englischen Mannschaft im Wettbewerb glauben jedoch nur 1% der befragten Fans, dass sie tatsächlich eine Chance auf den Gewinn der begehrten Trophäe haben.
Auf die Frage nach den drei besten Spielern des Wettbewerbs wurde Cristiano Ronaldo, der im jüngsten Finale in Mailand den entscheidenden Elfmeter verwandelte und von der UEFA zum besten Spieler Europas gekürt wurde, auch von den Europäern zum aufregendsten Spieler gewählt (55%), gefolgt von Lionel Messi (45%), während Antoine Greizmann den dritten Platz belegte (33%).
Στο κομμάτι των μεταγραφών, ο Nissan Excitement Index ζήτησε από τους Ευρωπαίους οπαδούς να δηλώσουν τις τρεις πιο συναρπαστικές μετακινήσεις ποδοσφαιριστών. Με βάση τα αποτελέσματα, η άφιξη του Alvaro Morata στη Real Madird και η μεταγραφή του Gonzalo Higuain στη Juventus επιλέχθηκαν από κοινού (40%) ως οι πιο συναρπαστικές μεταγραφές του καλοκαιριού. Ακολούθησε η μεταγραφή του Mario Gotze από την Bayern Munich στην Borussia Dortmund (35%).
Σε ότι αφορά τις προβλέψεις για την επερχόμενη σεζόν, οι Ευρωπαίοι οπαδοί θεωρούν ότι η Barcelona (23%) θα θριαμβεύσει έναντι της αντιπάλου της Real Madrid (19%), σηκώνοντας το βαρυσήμαντο τρόπαιο στον τελικό του Cardiff τον Ιούνιο του 2017.
Μετά από τα ευρήματα του συγκεκριμένου Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan για το 2015-16, ότι δηλαδή οι Ευρωπαίοι ενθουσιάζονται περισσότερο με το ποδόσφαιρο σε σχέση με το σεξ, η έρευνα* ενόψει της νέας σεζόν κατέδειξε ότι η νίκη του UEFA Champions League θεωρείται πιο συναρπαστική (29%) από ό, τι η σχέση με τον / την σύντροφο (16% ), η στιγμή της αποφοίτησης (24%) ή ακόμα και η προαγωγή ή η αύξηση του μισθού (21%). Επιπλέον, ένας στους 10 ισχυρίστηκε ότι θα έχανε την ευκαιρία να βρεθεί στη γέννηση του παιδιού του αν αυτό σήμαινε ότι θα πρέπει να βρεθεί σε έναν αγώνα του UEFA Champions League.
Εκτός των παραπάνω, η Nissan συνεχίζει κατ’ αποκλειστικότητα και φέτος με το διαγωνισμό για το Γκολ της Εβδομάδας – Tor der Woche. Dieser Wettbewerb gibt Fußballfans auf der ganzen Welt die Möglichkeit, für die besten und spannendsten Tore des Top-Fußballwettbewerbs zu stimmen!
*Befragung von 5.024 europäischen Verbrauchern, durchgeführt von Norstast Ltd im Auftrag von Nissan Europe im August 2016 (Großbritannien, Deutschland, Frankreich, Deutschland, Italien und Spanien).
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...