Kategorien: UncategorizedNEWS

Sehen Sie, wie der Nissan Navara die Wüste bändigt!

Τώρα, που δεν υπάρχει και το Ακρόπολις, το Rally Dakar είναι η απόλυτη δοκιμασία. Από εκεί, προκύπτουν οι πλέον εντυπωσιακές εικόνες με τα “τέρατα” της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας -και φυσικά, τα πληρώματα- να προσπαθούν να δαμάσουν τη φύση. Στην περίπτωσή μας, μιλάμε για τρία ειδικά σχεδιασμένα NAVARA, για σκληρές off-road συνθήκες, που κατασκευάστηκαν από τον συνεργάτη της Nissan Red-Lined Adventures. 

Το Dakar, ένα από τα πιο δύσκολα ράλι εκτός δρόμου στον κόσμο, έφτασε στο δέκατο και τελικό στάδιο του αγώνα,  στις 17 Ιανουαρίου. Κατά τη διάρκεια του εξαντλητικού ράλι 12 ημερών στο Περού, συμμετείχαν τρία φορτηγά Nissan Navara T1, προδιαγραφών FIA για το Dakar,  που κατασκευάστηκαν από την εταιρεία Red-Lined Adventures, συνεργάτιδα της Nissan South Africa σε θέματα marketing.

Οι τρεις συμμετοχές της Red-Lined, αποτελούνταν από τους Γερμανούς (πατέρα και γιο) Jurgen και Daniel Schröeder που αγωνίστηκαν με το PS Laser Racing (αρ. 329). Ο Jurgen διαθέτει αρκετές γνώσεις και εμπειρία σε αυτού του είδους τον αγώνα,  καθώς φέτος έτρεξε για ένατη φορά στο Ντακάρ. 

Από το Ντουμπάι, ο Thomas Edward Bell και ο  συνεργάτης και πλοηγός του Patrick McMurren, αγωνίστηκαν με το  Sabertooth Motoring Adventure (Νο. 419). Παρόλο που ήταν το πρώτο τους Dakar, ήρθαν καλά προετοιμασμένοι, έχοντας κάνει προπόνηση στο  South Africa Cross-Country της φετινής σεζόν.

Από τη Νότια Αφρική, οι επιχειρηματίες Shameer Variawa και Zaheer Bodhanya συναγωνίστηκαν με το Shameer Variawa Racing (SVR) (αριθ. 429), στο πρώτο τους Dakar. Παρόλο που διαθέτουν εμπειρία σε ράλι,  εντούτοις είχαν περιορισμένη εμπειρία στο έδαφος της ερήμου,  πριν από τη συμμετοχή τους στη φετινή διοργάνωση.

Die diesjährige Dakar begann mit technischen und administrativen Kontrollen für 541 Teilnehmer und 334 Fahrzeuge (137 Motorräder, 26 Quads, 130 Autos und 41 Lastwagen).

Και οι τρεις ομάδες ξεκίνησαν δυνατά και ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο στάδιο, όπου οι  Bell και McMurren ανέβηκαν από την 112η   στην 81η   θέση. Το δίδυμο των Schröeder  είχε επίσης μια καλή πορεία,  φτάνοντας στην 71η  θέση. Οι Variawa και Bodhanya ξεκίνησαν από την 122η  θέση  και τερμάτισαν στην 45η. Ωστόσο, μια ποινή 20 λεπτών για ένα χαμένο σημείο κατά τη διαδρομή, τους “πήγε” πίσω στην 101η   θέση για την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους. 

Το πρώτο σκέλος του αγώνα ήταν στην περιφέρεια Pisco του Περού, πάνω σε μια αμμώδη διαδρομή μήκους 84 χλμ που χαρακτηρίζεται από μια λεπτή σκόνη άμμου, γνωστή με την ονομασία “fesh-fesh”.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

22 Stunden ago

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

24 Stunden ago

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 2 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 3 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 3 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 3 Tagen