Με μια ακόμη καινοτομία που αποσκοπεί στην παροχή υπηρεσιών εξαιρετικής ποιότητας προς τους πελάτες της, η Nissan εφαρμόζει από το 2016 το πρωτοποριακό πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος εκπαίδευσης της Ακαδημίας Nissan (Nissan Academy) και στόχος του είναι η αξιολόγηση των γνώσεων, αλλά και η συνεχής εκπαίδευση κάθε σύμβουλου πωλήσεων και Service της Nissan. Με το πρόγραμμα αυτό, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εξοπλίζει το προσωπικό του εξουσιοδοτημένου δικτύου της με τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε οι πελάτες της σε πωλήσεις αλλά και service, να απολαμβάνουν τα προνόμια μοναδικών υπηρεσιών που κάθε φορά θα ξεπερνούν τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους !
Στο πλαίσιο των παραπάνω, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε προχώρησε ήδη στην αξιολόγηση του συνόλου του προσωπικού που έχει άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες της. Στο επόμενο στάδιο του προγράμματος, θα διεξαχθεί ατομική εκπαίδευση για κάθε εργαζόμενο, στη βάση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής του, με γνώμονα τη περαιτέρω ενδυνάμωση των ικανοτήτων του.
H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…
Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει νέες επιπλέον…
Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…
Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…