Die Bewegung auf der Straße leben
GIULIA

Νέα Alfa Romeo Giulia: Το «Biscione» υπόσχεται να καθηλώσει τις αισθήσεις

Η νέα Alfa Romeo Giulia θα αποδείξει τι μπορεί να κάνει ακόμα και σήμερα το «Biscione»

GIULIA

Η νέα Giulia που θα παρουσιαστεί το 2026, είναι από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα της Alfa Romeo, με την μιλανέζικη φίρμα να θέλει να αποδείξει τι μπορεί να κάνει ακόμα και σήμερα το «Biscione», υποσχόμενο να καθηλώσει τις αισθήσεις, μένοντας πιστή στην ιστορία της και την διαχρονική σχεδιαστική κουλτούρα.

Ειδικότερα, η νέα Alfa Romeo Giulia θα κάνει το ντεμπούτο της την άνοιξη του 2026. Θα είναι η δεύτερη γενιά του sedan της κατηγορίας D που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά, όπου βρίσκεται εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται από πολλούς ως ένα μοντέλο-κλειδί για το μέλλον της μιλανέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία φιλοδοξεί να γίνει μια πραγματικά παγκόσμια premium μάρκα.

Συγκεκριμένα, με τη νέα Alfa Romeo Giulia, η ιστορική μάρκα Biscione στοχεύει να αποδείξει ότι είναι ακόμα απόλυτα ικανή να φέρει στην αγορά ένα κορυφαίο σεντάν που θα κόβει την ανάσα αισθητικά αλλά ταυτόχρονα θα αποτελεί ένα σύμπλεγμα επιδόσεων, οδηγικής απόλαυσης, πολυτέλειας και τεχνολογίας.

Φαίνεται πλέον βέβαιο ότι το νέο αυτοκίνητο έχει ήδη εγκριθεί, με τη σχεδίασή του να είναι πλέον πλήρως διαμορφωμένη. Σύμφωνα με όσους είχαν την ευκαιρία να δουν εικόνες του μοντέλου σε προεπισκόπηση, θα είναι ένα σεντάν με σαφώς σπορ χαρακτήρα, που θα αγγίζει το στυλ ενός κουπέ σεντάν. Μεταξύ των πιο χαρακτηριστικών χαρακτηριστικών της νέας Alfa Romeo Giulia θα είναι η λεγόμενη ψαλιδισμένη ουρά, ένα στιλιστικό στοιχείο που θα αποτελέσει κοινό χαρακτηριστικό όλων των μελλοντικών μοντέλων Alfa Romeo Giulia, όπως αποκάλυψε ο Alejandro Mesonero-Romanos, επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας.

Το συγκεκριμένο στοιχείο όχι μόνο θα τονίσει τη σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου, αλλά θα συμβάλει και στη βελτίωση της αεροδυναμικής του σε σχέση με την τρέχουσα γενιά που κυκλοφορεί ακόμα στην αγορά. Η νέα Giulia, επομένως, δεν θα αποτελεί μόνο αισθητική εξέλιξη, αλλά θα εστιάζει και σε τεχνικές λύσεις που θα ενισχύσουν περαιτέρω τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, παραμένοντας πιστή στη σπορ ταυτότητα που διακρίνει τη μάρκα Alfa Romeo.

Οι φιλόδοξοι παγκόσμιοι στόχοι

Η Stellantis έχει εκφράσει την πρόθεσή της να μετατρέψει την Alfa Romeo σε μια premium μάρκα παγκόσμιας εμβέλειας, ένας φιλόδοξος στόχος που θα απαιτήσει τη δημιουργία μοντέλων ικανών να προσελκύσουν όχι μόνο το ευρωπαϊκό κοινό, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά και τους καταναλωτές σε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ αυτών, ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, δύο περιοχές-κλειδιά για τη μελλοντική εξέλιξη και τη βιώσιμη ανάπτυξη της μάρκας.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο σχεδιασμός της επόμενης Alfa Romeo Giulia έχει ως στόχο να διευρύνει την απήχησή της σε διεθνή κλίμακα. Το αυτοκίνητο θα σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις μιας παγκόσμιας πελατειακής βάσης, με χαρακτηριστικά που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον νέων αγοραστών που, μέχρι τώρα, δεν είχαν σκεφτεί ποτέ να αγοράσουν ένα μοντέλο της ιστορικής μιλανέζικης μάρκας. Αυτή η στρατηγική προσέγγιση στοχεύει στην ενίσχυση της premium ταυτότητας της Alfa Romeo, αυξάνοντας την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστική της θέση στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου.

Το αυτοκίνητο, το οποίο θα παράγεται στο Cassino πάνω στην πλατφόρμα STLA Large, αναμένεται να έχει αυτονομία εξ ολοκλήρου με ηλεκτροκινητήρες, με την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio να έχει περίπου χίλιους ίππους και πάνω από 700 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ η βασική έκδοση θα έχει τουλάχιστον 350 ίππους. Η γκάμα αναμένεται να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία έκδοση EREV με αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Όσον αφορά το υβριδικό, κάποιοι το ελπίζουν, αλλά αυτή τη στιγμή φαίνεται πολύ απίθανο να είναι διαθέσιμο. Οι τιμές θα είναι προφανώς εναρμονισμένες με την υπόλοιπη γκάμα και ως εκ τούτου αναμένεται να είναι λίγο υψηλότερες από το σημερινό μοντέλο.

Μια πρώτη ιδέα για το στυλ αυτού του αυτοκινήτου θα έχουμε το 2025, όταν η νέα Alfa Romeo Stelvio κάνει το ντεμπούτο της. Τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν στην πραγματικότητα πολλά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το μπροστινό μέρος, το οποίο θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από μια κλειστή ασπίδα, στενά φωτιστικά σώματα και μια κεντρική πινακίδα αριθμού.