Kategorien: UncategorizedNEWS

Der neue Mustang GT ist schneller als der 911 Carrera

H Ford έχει περάσει πλέον σε άλλα επίπεδα. Λες και το κάνουν επίτηδες οι μηχανικοί της, όσο ο απόγονος του ιδρυτή της εταιρείας, Bill Ford, ζητά να γίνει το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζουν βενζινοκίνητα δημιουργήματα που σε έναν μεγάλο βαθμό εξηγούν τον λόγο που οι petrolheads δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν ποτέ. 


Η Mustang GT ήταν ένα από αυτά. Όχι για τη Ford, η οποία την ανανεώνει για το 2018 με τέτοιο τρόπο που σε κάνει να θες να κλάψεις με λυγμούς χαράς. Γιατί τη δυναμώνει, την κάνει schneller, αλλά -πιθανότατα- της κρατά την τιμή σταθερή.

Στο ζουμί: Η 2018 GT αποδίδει 460 ίππους και 58 kg-m (420 lb-ft) ροπής, αλλά η μεγάλη χάρη της δεν είναι εκεί. Κάνει το Sprint aus dem Stillstand auf 100 χ.α.ω. σε “κάτω από 4 δευτερόλεπτα“, με τους ανθρώπους της Ford να επισημαίνουν με νόημα στην παρουσίασή της ότι είναι γρηγορότερη από την Porsche 911 Carrera (με κιβώτιο PDK), (η οποία στις ΗΠΑ είναι 61.000 δολάρια ακριβότερη από τη Mustang GT).

Η Ford έχει φορέσει στη Mustang GT το νέο, δεκατάχυτο σειριακό κιβώτιο που ήδη χρησιμοποιεί στο θηριώδες F-150 Raptor και το Performance Package. Η διαφορά είναι ότι η GT έχει ένα νέο πρόγραμμα οδήγησηςdie Drag Strip mode, το οποίο επεμβαίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων για γρηγορότερες αλλαγές στην επιτάχυνση, στην ευθεία.

Να τι βλέπει ο οδηγός στο καντράν, όταν έχει επιλέξει το Drag Strip Mode

Ο αρχιμηχανικός εξέλιξης της Mustang, Gene Widmann εξήγησε τι είναι αυτό: “Στο Drag Strip mode, η ροπή του κινητήρα δεν πέφτει όταν αλλάζεις σχέση ταχύτητας. Έχεις τη μέγιστη ροπή και ιπποδύναμη διαθέσιμη συνεχώς“. Στο πρόγραμμα αυτό, θα αλλάζει και η ρύθμιση των αναρτήσεων (MagneRide) βοηθώντας στη μεγαλύτερη κατανομή του βάρους στον πίσω άξονα για μεγαλύτερη πρόσφυση.

Η Mustang GT θα φορά πλέον παρόμοιες αναρτήσεις με τη GT350 και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, μαζί με άλλα “καλούδια” που θα την ξεχωρίζει από τις “απλές”.

Die Drag Strip mode θα είναι διαθέσιμο και στις Mustang με χειροκίνητο κιβώτιο (παραμένει το ίδιο εξάρι), όπως και στις Ecoboost. Καλά νέα υπάρχουν και για τη “μικρή” Mustang (Ecoboost) στην οποία η ιπποδύναμη θα διατηρηθεί στους 310 ίππους, όμως η ροπή της θα μεγαλώσει από τα 44 kg-m στα 48. Και εδώ, όταν η Mustang Ecoboost είναι εφοδιασμένη με το αυτόματο 10άρι κιβώτιο και το Performance Package, θα κάνει το σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα!

Το μόνο ζητούμενο τώρα είναι η τιμολόγηση της Mustang, τομέας στον οποίο αν η Ford επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που τη θέλουν να μην αλλάζει την τιμολογιακή της πολιτική (“πολλά άλογα με λίγα δολάρια/ευρώ), θα μας… κακομάθει και θα μας κάνει να αρχίσουμε να μαζεύουμε λεφτά. Τουλάχιστον κάποιους από εμάς.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Lamborghini: Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…

7 Stunden ago

Hyundai Hellas bei der ThinkBiz Akademie 2024

Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…

vor 16 Stunden

In Griechenland der vollelektrische Smart #1 und Smart #3 (Preise - Versionen)

Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…

17 Stunden ago

Der Van des Jahres 2024: Ford Transit Custom mit Vorzugsmiete ab 352€

Ford Transit Custom: Leasing από €352 μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης Ford ή χρηματοδότησης αγοράς με Ford…

17 Stunden ago

Volvo Saracakis Test Drive Event in Kalamata, 24-26 Mai

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

vor 2 Tagen

Ford Puma: Technisch fortschrittlich und sparsam, jetzt mit 199 Euro Mietpreis

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

vor 2 Tagen