Die Bewegung auf der Straße leben

Der neue MINI Countryman wird eingesteckt

Αποκαλύφθηκε το νέο MINI Countryman με νέο πρόσωπο και μια έκδοση plug – in hybrid.

Λέγεται  MINI Cooper S E Countryman ALL 4 και αποκωδικοποιώντας την ονομασία το  S σημαίνει ότι είναι αρκετά δυνατό με τα 224 άλογα, το  E σημαίνει ότι έχει και ηλεκτροκινητήρα στα πρότυπα του i8 και  ALL 4 γιατί κατά διαστήματα θα είναι και τετρακίνητο.

Όπως και το Clubman χρησιμοποιεί την πλατφόρμα UKL2 της Bmw από την 225xe και ο τρικύλινδρος με τα 136 άλογα δίνει κίνηση μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου στους εμπρός τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας στέλνει τα 88 άλογα στους πίσω τροχούς με μια μόνο ταχύτητα εννοείται. Οι επιδόσεις ανήκουν όντως στην γκάμα του S με την επιτάχυνση στα 100 χ.α.ω να έρχονται σε μόλις 6,9 δλ.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 είναι το πρώτο μοντέλο της Βρετανικής premium μάρκας στο οποίο ένα plug – in hybrid σύστημα κίνησης προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους, σε συνδυασμό με σπορ ευελιξία και υψηλή προσαρμοστικότητα. Ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται  για την αποδοτική παραγωγή κινητικής ενέργειας. Μαζί, παράγουν συνολική ισχύ 165  kW /224 hp . Εξίσου εντυπωσιακή είναι η μέση κατανάλωση των 2,1 lit / 100 km και οι εκπομπές CO 2 49  g / km (κύκλος δοκιμών Ε.Ε. για plug – in hybrid μοντέλα). Επομένως, το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 είναι το τέλειο αυτοκίνητο για κατοίκους πόλεων που θέλουν να απολαμβάνουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινές μετακινήσεις όπως σπίτι-δουλειά-σπίτι, αλλά και τις εκδρομές του Σαββατοκύριακου χωρίς περιορισμούς.

Το MINI   Cooper   S E   Countryman   ALL 4 συνδυάζει την πολυμορφικότητα εσωτερικού της νέας γενιάς του μοντέλου με τη βιωσιμότητα της τεχνολογίας του BMW Group eDrive και ένα ηλεκτρικό σύστημα AWD . Οι εμπρός τροχοί κινούνται από τον κινητήρα καύσης, και οι πίσω από τον ηλεκτροκινητήρα. Το MINI   Cooper   S E   Countryman   ALL 4 μπορεί να λειτουργεί μόνο με ηλεκτροκίνηση και σε διαδρομές εκτός πόλης – με τελική ταχύτητα 125  km / h και αυτονομία έως 40 km . Αντλώντας ισχύ από δύο κινητήριες μονάδες, προσφέρει διασκεδαστική οδήγηση ακόμα και σε μη ασφάλτινες διαδρομές. «Η plug – in hybrid φιλοσοφία ταιριάζει άριστα στο νέο MINI Countryman επειδή προσφέρει ευφυή μετάδοση σε όλους τους τροχούς ( AWD ) και μπορεί να λειτουργεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα σε αστικές περιοχές αλλά και πιο μακρινές διαδρομές. Αυτό είναι κάτι μοναδικό στην κατηγορία», δήλωσε ο Uwe Seitz , project manager του MINI Cooper S E Countryman ALL 4.

MINI Cooper S E Countryman ALL4: κύρια χαρακτηριστικά .

– Το πρώτο plug – in hybrid μοντέλο της μάρκας. 

– Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα του BMW Group eDrive , προσαρμοσμένα στις προδιαγραφές του μοντέλου και βασισμένα στην τεχνογνωσία του τμήματος BMW iPerformance . 

– 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας παράγουν συνολικά 165  kW /224  hp . 

– Κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών: 2,1 lit /100  km , εκπομπές CO 2 : 49  g / km . 

– Τελική ταχύτητα με ηλεκτρικό πρόγραμμα 125  km / h , με αυτονομία 40 km . 

– Μοναδική οδηγική εμπειρία χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα AWD ALL 4. 

– Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης φορτίζεται σε επιτοίχιο πίνακα ( wallbox ) σε 2:15   ώρες. 

– Τρία προγράμματα λειτουργίας επιλέγονται μέσω του διακόπτη eDrive . 

– Ενδείξεις ειδικές για υβριδική έκδοση.

Η MINI πρωτοπόρος στο χώρο της ηλεκτρικής μετακίνησης.

Η τεχνολογική ικανότητα και η γκάμα μοντέλων του BMW Group του έχουν χαρίσει ηγετικό ρόλο στο χώρο της ηλεκτρικής μετακίνησης. Η MINI υπήρξε πρωτοπόρος από νωρίς στον τομέα αυτό: το MINI E που παρουσιάστηκε το 2008   ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στην ιστορία του BMW Group και οδηγήθηκε από ιδιώτες στο πλαίσιο μιας δοκιμής ευρείας κλίμακας υπό πραγματικές συνθήκες. Πάνω από τέτοια 600 οχήματα βασισμένα στο MINI Cooper χρησιμοποιήθηκαν σε πρακτικές δοκιμές σε όλο τον κόσμο. Το project αποκάλυψε σημαντικά στοιχεία πάνω στη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία ενσωματώθηκαν στην εξέλιξη του  BMW i 3.

Συνδυασμός MINI TwinPower Turbo και τεχνολογίας eDrive .

Το plug – in hybrid σύστημα κίνησης του MINI Cooper S E Countryman ALL 4 συνδυάζει τα καλύτερα δύο κόσμων. Το χώρο κάτω από το καπό καταλαμβάνει ένας 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας Τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo από την πιο πρόσφατη γενιά κινητήρων του BMW Group . Από 1500 κυβ. εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 100  kW /136  hp . Η μέγιστη ροπή του κινητήρα είναι 220 Nm , διαθέσιμη από τις 1   250  rpm . Στο MINI Cooper S E Countryman ALL 4, ο κινητήρας καύσης συνδυάζεται με ένα τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic . Αυτό μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς σύμφωνα με τη φιλοσοφία ΜΙΝΙ.

Δεύτερη κινητήρια μονάδα του MINI S E Countryman ALL 4 είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Βασισμένος στη σχεδιαστική φιλοσοφία ενός σύγχρονου μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 65 kW /88 hp – ιδιαίτερα υψηλή τιμή λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και το βάρος του – ενώ παράγει μέγιστη ροπή 165 Nm που είναι διαθέσιμη άμεσα και από μηδενικές στροφές (κατά την εκκίνηση). Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από άμεση απόκριση ακόμα και στις υψηλές στροφές, αλλά και εξαιρετική  απόδοση. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω κιβωτίου μιας σχέσης και δύο σταδίων.

Μπαταρία ιόντων λιθίου: συμπαγής, ισχυρή και βασισμένη σε αποκλειστική τεχνογνωσία.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετείται ακριβώς μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα κάτω από το πίσω κάθισμα. Αποτελείται από πέντε μονάδες, κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει 16 κυψέλες, ενώ όπως ο ηλεκτροκινητήρας παράγεται στο εργοστάσιο του Dingolfing , το πρότυπο κέντρο του BMW Group για τεχνολογία eDrive . Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 7.6 kWh . Σε έναν επιτοίχιο πίνακα με ισχύ φόρτισης 3.6  kW φορτίζεται πλήρως σε 2:15 ώρες. Η φόρτιση σε στάνταρ οικιακή πρίζα διαρκεί 3:15 ώρες.

Ευφυής διαχείριση ενέργειας για διασκεδαστική οδήγηση και μεγαλύτερη απόδοση.

Το ευφυές σύστημα διαχείρισης ενέργειας που ελέγχεται από τα ηλεκτρονικά ισχύος του plug – in hybrid συστήματος διασφαλίζει τη βέλτιστη αλληλεπίδραση κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα για διασκεδαστική οδήγηση και απόδοση σε όλες τις περιπτώσεις. Με την ισχύ μόνο του ηλεκτροκινητήρα, το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 μπορεί να προσφέρει μία κλασική οδηγική εμπειρία ΜΙΝΙ μηδενικών ρύπων, σε πολλές περιπτώσεις σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας. Σε περίπτωση πιο έντονης επιτάχυνσης, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον κινητήρα καύσης ( boost function ). Η συνολική ισχύς του συστήματος 165  kW /224  hp και η συνδυασμένη ροπή των 385 Nm διατίθενται για σπορ ρεπρίζ. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 επιταχύνει από στάση στα 100  km / h σε 6,9 δευτ.

Δύο κινητήριες μονάδες, μετάδοση σε 4 τροχούς.

Υπό κανονικές συνθήκες, χρησιμοποιείται μόνο μία από τις δύο κινητήριες μονάδες, ενώ η άλλη ενεργοποιείται επιπρόσθετα οποιαδήποτε στιγμή για βελτίωση της πρόσφυσης, της ευστάθειας και της ευελιξίας. Το απαιτούμενο σήμα για την ενεργοποίηση δίνει η μονάδα Dynamic Stability Control ( DSC ), που αναλύει συνεχώς τόσο την κατάσταση στο δρόμο όσο και τις επιθυμίες του οδηγού. «Έχουμε ένα ευφυές σύστημα all – wheel drive που διασφαλίζει τέλεια κίνηση ανεξαρτήτως των καιρικών και οδικών συνθηκών», εξηγεί ο Uwe Seitz , project manager του MINI   Cooper   S   E   Countryman   ALL 4. Η άριστα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση που επιτυγχάνεται στη μετάδοση ισχύος του κινητήρα καύσης στους εμπρός τροχούς και στους πίσω τροχούς από τον ηλεκτροκινητήρα, βασίζεται στην αρχή που εφαρμόζεται στο BMW i 8 – απλώς ανάποδα: πρόκειται για ένα παράγοντα – κλειδί στο συναρπαστικό χαρακτήρα του plug – in hybrid σπορ αυτοκινήτου.

Διακόπτης eDrive: αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με το πάτημα ενός μπουτόν.

Ο οδηγός μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το διακόπτη eDrive για επιλογή μεταξύ των τριών προγραμμάτων λειτουργίας.

AUTO eDRIVE



Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι 80   km / h , ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται επιπρόσθετα σε υψηλότερες ταχύτητες, ιδιαίτερα στις δυνατές επιταχύνσεις ή όταν η φόρτιση της μπαταρίας πέσει κάτω από 7%.



MAX eDRIVE



Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι 125  km / h , κινητήρας καύσης ενεργοποιείται επιπρόσθετα σε υψηλότερες ταχύτητες ή στο kickdown .



SAVE BATTERY



Χρήση του κινητήρα καύσης, η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται πάνω από 90% ή αυξάνεται σε αυτό το επίπεδο μέσω της μίζας/γεννήτριας.

Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE , το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση μέχρι την ταχύτητα των 80  km / h . Σε υψηλότερες ταχύτητες και στην περίπτωση πολύ υψηλών φορτίων, ενεργοποιείται αυτόματα και ο κινητήρας καύσης. Σε MAX eDRIVE mode το όχημα βασίζεται μόνο στον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα 125  km / h . Επιπλέον, το SAVE BATTERY mode μπορεί να ανακουφίσει τη μπαταρία υψηλής τάσης ή να αυξήσει τη φόρτισή της σε τουλάχιστον 90%, ώστε να υπάρχει επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας για μετέπειτα χρήση.

Εάν το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 διαθέτει σύστημα πλοήγησης και ενεργοποιηθεί η καθοδήγηση διαδρομής, το σύστημα προληπτικής διαχείρισης ενέργειας διασφαλίζει ότι τα κατάλληλα κομμάτια της διαδρομής διανύονται μόνο με ηλεκτροκίνηση. Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα πλοήγησης, η στρατηγική λειτουργίας του υβριδικού συστήματος εστιάζει στη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας της μπαταρίας στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.

Ευέλικτο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό.

Χάρη στη συμπαγή δομή και διάταξη των εξαρτημάτων του eDrive , η plug – in hybrid έκδοση του νέου MINI Countryman διαθέτει ένα ευέλικτο εσωτερικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κάτω από ένα ελαφρώς υπερυψωμένο πίσω κάθισμα, όπως και το ρεζερβουάρ καυσίμου των 35 L . Όταν όλα τα καθίσματα είναι κατειλημμένα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του MINI Cooper S E Countryman ALL 4 είναι ελάχιστα μικρότερη από των εκδόσεων με συμβατικό σύστημα κίνησης. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι διαιρούμενες 40   :   20   :   40 και αναδιπλούμενες και περιλαμβάνουν ρύθμιση κλίσης. «Ολόκληρο το υβριδικό σύστημα τοποθετείται τόσο διακριτικά, ώστε περνά σχεδόν απαρατήρητο με εξαίρεση τα χειριστήρια που χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των διαφόρων προγραμμάτων οδήγησης», δήλωσε ο Uwe Seitz , project manager του MINI Cooper S E Countryman ALL 4.

Σχεδιαστικά στοιχεία και ενδείξεις εξατομικευμένα για μοντέλο Hybrid.

Διακριτικά αλλά εξίσου μοναδικά χαρακτηριστικά που προδίδουν τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του υβριδικού μοντέλου είναι τα στυλιστικά στοιχεία ταυτότητας του MINI Cooper S E Countryman ALL 4. Η σύνδεση για το καλώδιο φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα καπάκι στην περιοχή του αριστερού φινιστρινιού. Άλλα αποκλειστικά στοιχεία είναι το σήμα “ e ” στα φινιστρίνια και ένα κίτρινο “ S ” στο λογότυπο του μοντέλου πίσω, στη μάσκα και τα διακοσμητικά των μαρσπιέ.

Στο cockpit ξεχωρίζει μία κίτρινη μονάδα start / stop στο κέντρο του πάνελ διακοπτών και μία ένδειξη επιδόσεων στον πίνακα οργάνων στην κολώνα του τιμονιού. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του το Radio MINI Visual Boost με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5-ιντσών στο κεντρικό όργανο. Επιπλέον του MINI Country Timer , προβάλλει επίσης πληροφορίες όπως κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης και πρόγραμμα λειτουργίας υβριδικού συστήματος που επιλέγεται μέσω του eDrive . Σε συνδυασμό με το προαιρετικό Wired package που περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης MINI Professional , η λειτουργία γίνεται μέσω μιας οθόνης 8,8 ιντσών με νέα σχεδίαση γραφικών και λειτουργία αφής όπως το Touch Controller στην κεντρική κονσόλα.

Εξοπλισμός: η απόδοση συναντά το εξατομικευμένο στυλ.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 συνδυάζει διασκεδαστική, αποδοτική οδήγηση με ευέλικτη φιλοσοφία χώρου και όλες τις υπόλοιπες καινοτομίες της νέας έκδοσης του πολυτάλαντου premium compact μοντέλου. Η δυναμική, εκφραστική σχεδίαση και η βελτιστοποιημένη αξιοποίηση χώρου είναι το ίδιο εντυπωσιακές όσο η υψηλή οδηγική άνεση και το ποιοτικό premium περιβάλλον. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 διατίθεται με MINI Driving Modes στο βασικό εξοπλισμό του. Ανεξαρτήτως του προγράμματος λειτουργίας που έχει επιλεγεί μέσω του διακόπτη eDrive , το σετάρισμα του αυτοκινήτου μπορεί να προσαρμοστεί σε ένα σπορ ή αποδοτικό στυλ οδήγησης, ανάλογα με τις προτιμήσεις.