NEWS

Mit 843 PS und über 1400Nm Drehmoment ist der erste AMG Hybrid

MOTOREN
Βενζίνης 4.000 κ.εκ. V8 Bi-Turbo Ηλεκτροκινητήρας
HOPE
843 hp
ROPE
1400+ Nm
TRANSMISSION
Multidisk 9 σχέσεων + αυτόματο 2 σχέσεων για τον ηλεκτροκινητήρα
GEWICHT
2.000 κιλά
BESCHLEUNIGUNG 0-100 KM/H
2,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
ENDGESCHWINDIGKEIT
316 Χ.Α.Ω.
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8,6 lt/100 km
Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (κατά τα άλλα, σχολιάζαμε τα… ατέλειωτα ονόματα της Porsche), είναι η καινούρια ναυαρχίδα της AMG, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις. Με την GT 63 S E PERFORMANCE, η Mercedes-AMG αποσκοπεί να διοχετεύσει μέρος της τεχνολογίας που έχει εξελίξει, δοκιμάσει και τελειοποιήσει τα τελευταία χρόνια στη Formula 1, στα αυτοκίνητα δρόμου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στα κορυφαία της μοντέλα, όπως την AMG One και τη GT Black Series.
Ο 4 λίτρων Bi-Turbo V8 κινητήρας της σε συνδυασμό με τον Elektromotor, αποδίδει πλέον 843 ίππους και πάνω από 1400 Nm ροπής! Σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όλα αυτά! Η Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, εκθρονίζει τη GT Black Series, ως το ισχυρότερο μοντέλο του Affalterbach μέχρι σήμερα, αλλά και της Mercedes Benz συνολικά.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως είναι η πρώτη πραγματική υβριδική AMG, καθώς τα μοντέλα “53 AMG”, ήταν ήπια υβριδικά (mild hybrid). Τα προφίλ οδήγησης που έχει στην διάθεση του ο οδηγός είναι συνολικά επτά, ενώ η στάνταρ αερανάρτηση AMG Ride Control+ έχει πέντε.
Ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του, αποδίδει 204 ίππους και μεταδίδει την ισχύ του μέσα από ένα κιβώτιο 2 σχέσεων (όπως έχουμε δει και στα Audi E-Tron & Porsche Taycan) το οποίο είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, μαζί με ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ ο V8 durch die multidisk 9τάχυτου κιβωτίου. Υπάρχει δε και σύστημα μίζας/ γεννήτριας με κίνηση από ιμάντα που αποδίδει 14 ίππους και τροφοδοτεί με ενέργεια όλους τους επιμέρους καταναλωτές του αυτοκινήτου.
Η αυτονομία είναι μόλις 12 χιλιόμετρα, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μόνο 6.1 kWh, καθώς η AMG επιλέγει να εστιάσει στις επιδόσεις και λιγότερο στην αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, εξοικονομεί βάρος από τη μπαταρία. Η συνολική μέση κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα, ανέρχεται στα 8,6 λίτρα, τιμή εντυπωσιακή για ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 840 ίππων.
Από σκοπιάς Leistung, η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. in nur 2,9 Sekunden, ενώ για τα 200 χαω απαιτούνται κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο χρόνος του 0-100, είναι μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από το χρόνο της Porsche Taycan Turbo S.
Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

54 Minuten ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

2 Stunden ago

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 2 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 2 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 3 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 4 Tagen