Mazda will mit seinem Elektromodell Spaß am Fahren vermitteln

Εάν υπάρχει κάτι για το οποίο “γκρινιάζουν” οι φαν της αυτοκίνησης, είναι ότι με την επέλαση των ηλεκτρικών, χάνεται η μαγεία της οδήγησης. Η αλήθεια είναι πως οι ηλεκτρικοί κινητήρες μπορεί να είναι αιώνες μπροστά από τους εσωτερικής καύσης σε απόδοση, όμως, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν έχουν καταφέρει να πείσουν πως μπορούν να προσφέρουν -εκτός από αστείρευτη δύναμη από το πρώτο άγγιγμα στο γκάζι- οδηγική ευχαρίστηση στους enthusiasts.

Η Mazda, είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που δίνει μεγάλο βάρος σε αυτό το κομμάτι, δηλαδή το fun to drive. Και, πριν ακόμα ξεκινήσει την παραγωγή του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, υπόσχεται πως οδηγικά, δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα “αδελφάκια” του. Στο πρωτεύον εργοστάσιο της Χιροσίμα, το Ujina, η Mazda ξεκίνησε στις 20 Μαΐου την παραγωγή του ολοκαίνουργιου Mazda MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας. Το  MX-30, που δημιουργήθηκε σε απάντηση της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EVs), και της έντονης τάσης για προστασία του περιβάλλοντος που επικρατεί στην Ευρώπη, στυλιστικά δεν ξεφεύγει από τον “καλπασμό” της Mazda των τελευταίων ετών, όντας ένα στιλάτο και ευέλικτο SUV. Είναι όμως αυτό αρκετό; 

Το νέο MX-30 εφοδιάζεται με τον κινητήρα e-Skyactiv – τη νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Mazda. Το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς συνδυάζει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος απόδοσης 107kW (145Hp), και μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5kWh, που εξασφαλίζουν στο νέο SUV εμβέλεια της τάξης των  περίπου 200 χιλιομέτρων (βάσει πρωτοκόλλου WLTP σε μικτή διαδρομή). Η δε μπαταρία του συστήματος κίνησης μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της, σε 40 περίπου λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος. 

Die Skyactiv-Architekturphilosophie des MX-30 wurde laut Mazda speziell konfiguriert, um die sanfte Fahrt des Elektroautos zu verbessern. In Kombination mit den integrierten Sicherheitssystemen von i-Activsense bietet der neue SUV seinen Insassen ein einzigartiges Erlebnis von Ruhe und Komfort. Dies war der Leitgedanke für die Ingenieure und Designer - das Elektrofahrzeug (EV) sollte so perfekt zu fahren sein wie jedes andere Mazda-Modell.

Die jüngste Umsetzung der hochgelobten Kodo-Designphilosophie unterstreicht die neue Ausrichtung von Mazda im Bereich der Antriebstechnik. Das kompromisslose und doch schlichte Styling betont die Schönheit der Karosserie des MX-30, während die gegenläufig öffnenden Türen, das Fehlen einer Mittelsäule und die gläserne Gesamtoberfläche dazu beitragen, ein Gefühl von Geräumigkeit im Innenraum zu vermitteln.  

Die perfekte Ergonomie des Innenraums wird durch den fahrerzentrierten Sitz, die schwebende Mittelkonsole, den für Mazda neuen 7-Zoll-Touchscreen zur Bedienung der Klimaanlage und eine Vielzahl umweltfreundlicher Materialien wie Kork und Stoffverkleidungen aus recycelten Plastikflaschen an den Türverkleidungen unterstrichen. 

Το  MX-30 προβλέπεται να φτάσει στις εκθέσεις της Ευρώπης, το φθινόπωρο του 2020.  Οι επιδόσεις του, κατά WLTP δείχνουν κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,5-19,0 kWh/100km, αυτονομία: 200-262χλμ. (αστικός κύκλος), εκπομπές CO2 WLTP: 0 g/km.  

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

10 Stunden ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 11 Stunden

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 1 Tag

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 2 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 2 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 2 Tagen