Nissan 400Z 400Z ist ein Auto mit Hinterradantrieb, Schaltgetriebe und 400 PS

Από την εποχη του Datsun 240Z ως σήμερα, τα μοντέλα της Nissan mit dem Ζ στη μάσκα τους, έχουν δημιουργήσει μια μάλλον θρυλική παράδοση: Πισωκίνητα, γρήγορα, διασκεδαστικά, ικανά και φτηνά κουπέ dass αντέχουν στο χρόνο -απ’ όποια άποψη και αν το δει κανείς. Η ιαπωνική φίρμα έχει αποφασίσει να κρατήσει το θρύλο ζωντανό και το ρολόι μετράει αντίστροφα για το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς του Ζ

400Ζ.Αυτό θα είναι το όνομα του “διαδόχου” τουNissan 370Z.Μόνο που οιδιαφορές θα είναι τεράστιες, από μοντέλο σε μοντέλο. Ενώ το 370Ζ είχε παρουσιαστεί στις 29 Οκτωβρίου2008 und dienächste Generation των Ζ είχε ανακοινωθεί10 χρόνια αργότερα, οι λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το400Ζ παραμένουν μυστήριο. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουνLecks, από τις οποίες παίρνουμεμια γεύση του τι να περιμένουμε. 

Το 400Ζ θα είναι εντυπωσιακό, σχεδιαστικά

Πηγές από την japanisches Unternehmen αναφέρουν ότι το πισωκίνητο κουπέ που θα προκύψει το 2021 (ναι, θα είναι πισωκίνητο) θα έχει πολλές ρετρό αναφορές και συγκεκριμένα, θα παραπέμπει σχεδιαστικά unter “πατέρα” των Ζ, το Datsun 240Z. Η “βασική συνταγή”, δηλαδή, πισωκίνητο κουπέ, θα παραμείνει απαράλλαχτη, όπως και οι μυώδεις, έντονα σπορ γραμμές. Αλλά αυτά, δεν είναι τα μεγάλα νέα.

 

Αναμένονται ευθείες παραπομπές στο Datsun 240Z

Οι διαρροές αναφέρουν ότι στο 400Ζ, η Nissan δεν θα τοποθετήσει νέο κινητήρα, αλλά θα προσφύγει σε μια δοκιμασμένη, υπάρχουσα λύση: Θα βάλει κάτω από το καπώ τον 3λιτρο turbo V6 unter Verwendung der Infinity Q60. Με το μοτέρ αυτό, απόδοσης 400 Pferdestärken und 475 Nm ροπής, υπολογίζεται ότι 400Ζ θα έχει καλύτερες επιδόσεις von der Q60 Red Sport 400, (στο οποίο το σπρίντ στα 100 χ.α.ω. από στάση γίνεται στα 4,5 δευτερόλεπτα) καθώς θα είναι σημαντικά μικρότερο και ελαφρύτερο. Ιδιαίτερα στο Gewicht, γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε αυτό να κρατηθεί κοντά στο… ψυχολογικό όριο των 1.500 κιλών.

H Nissan θέλει να κάνει ευθεία παραπομπή στην παράδοσή της στα προσιτά, ικανά σπορ κουπέ

Με την πιθανότητα η Nissan, για λόγους οικονομίας κλίμακας, να χρησιμοποιήσει την πισωκίνητη πλατφόρμα του Infinity Q60 (το οποίο διατίθεται και σε Allradantrieb έκδοση), η διαφορά με το Infinity είναι ότι -σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής σχεδιασμό- το 400Ζ θα διατίθεται στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ θα εξεταστεί στο μέλλον εάν θα διατεθεί και προαιρετικό εφτάρι σειριακό. Ο λόγος του λανσαρίσματος με χειροκίνητο, είναι η ικανοποίηση των purists, αφού η Nissan θέλει να (ξανα)αποδείξει ότι συνεχίζουν να “τα φτιάχνουν όπως παλιά” και… καλύτερα! 

Αν είναι έτσι το νέο Ζ εμφανισιακώς και… μοτερικώς, οι purists θα ανταποκριθούν με δάκρυα συγκίνησης

Die sport μοντέλο της Nissan θα φοράει -φυσικά- όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες της μάρκας και εκτιμάται ότι θα παρουσιαστεί ως το 2021 (αν δεν πέσει κανένας κομήτης να αφανίσει τη Γη, μιας και με τον κορωνοϊό φοβήθηκε το μάτι μας), ουσιαστικά εγκαινιάζοντας τα νέα σήματα της σειράς Ζ. Ένα ερώτημα είναι εάν θα προλάβει να λανσαριστεί πριν από την επόμενη γενιά του GT-R, με δεδομένο ότι το R35 είχε παρουσιαστεί νωρίτερα από το 370Ζ. Κάτι που φαίνεται ότι θα γίνει, μιας και ο Chief Product Specialist της Nissan, Hiroshi Tamura, δήλωσε πρόσφατα πως η νέα γενιά του Godzilla θα αργήσει να μας έρθει. Λογικό, μιας και η Nissan δουλεύει επάνω σε υβριδικές τεχνολογίες, για να είναι ο Godzilla -ως συνηθίζει- μια γενιά μπροστά von der Wettbewerb...

Tipp: Το φοβερό είναι πως έχει ξεκαθαριστεί ότι θα προκύψει και ισχυρότερη, Nismo έκδοση του 400Ζ, για το οποίο οι φήμες λένε πως θα κινείται περίπου στους 475 ίππους. 

Tipp2: Η τιμή της βασικής έκδοσης, βάσει διαρροών, “θα είναι σημαντικά φθηνότερη από αυτή της Toyota GR Supra“, διατηρώντας (και) την παράδοση των Ζ να είναι προσιτές σπορ κατασκευές.

Tip3: Όπως αντιλαμβάνεσαι, καμία από τις παραπάνω εικόνες δεν είναι επίσημη, μιας και στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα είναι το 400Ζ.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

13 Stunden ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

14 Stunden ago

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Spa

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τρίτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…

15 Stunden ago

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 3 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 3 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 4 Tagen