NEWS

Ηλεκτρική Ferrari: Η αίσθηση του ήχου θα παραμείνει στο επίκεντρο της εμπειρίας του πελάτη

Η Ferrari έχει αναπτύξει ένα σύστημα για τη δημιουργία ενός αυθεντικού και απολαυστικού ήχου για τα μελλοντικά ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητά της που θα σχετίζεται άμεσα με την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να ακούν έναν διαφορετικό βρυχηθμό κινητήρα ανάλογα με τον τρόπο που οδηγούν το αυτοκίνητο, κατά κάποιο τρόπο σαν ένα σούπερ αυτοκίνητο με θερμική μηχανή.

Αντί να αναπαράγει προσομοιωμένο ήχο μέσω ηχείου, όπως έκαναν άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, το Cavallino επέλεξε αυτή τη λύση που θα πρέπει να προσφέρει έναν πιο γνήσιο ήχο.  Η εταιρεία έχει κάνει πολλή έρευνα για να βελτιώσει τη δυναμική των μελλοντικών EV της, αλλά έχει ξεχωρίσει τους ήχους EV ως αδυναμία.  Στις ΗΠΑ ανακάλυψαν μια κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) στην οποία μηχανικοί της Ferrari προσπαθούν να βελτιώσουν αυτό το πρόβλημα.

Βασικά, η Ferrari θα εξάγει τους ήχους από τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης, μετρώντας τις συχνότητες συντονισμού του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του διαφορικού και ακόμη και των τροχών, πριν ενισχύσει αυτούς τους ήχους με μια ρύθμιση αντηχείου για να δημιουργήσει έναν συσχετισμένο ήχο με την περιστροφή του ηλεκτροκινητήρα.

Με αυτή την τεχνολογία, η εταιρεία από το Maranello θα προσθέσει ένα λεγόμενο «ηχητικό ρεύμα» στην τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα σε συχνότητα που δεν παρεμποδίζει τη λειτουργία του κινητήρα.  Αυτό το ηχητικό ρεύμα θα δημιουργήσει μια ευδιάκριτη αρμονική συχνότητα ή βουητό στο περίβλημα του κινητήρα, που αντιστοιχεί στην ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα.  Αυτός ο θόρυβος μπορεί στη συνέχεια να ενισχυθεί από ένα αντηχείο στον κινητήρα ή στο περίβλημα μετάδοσης κίνησης για να δημιουργήσει έναν πραγματικό θόρυβο του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Το αντηχείο μπορεί να σχεδιαστεί για να παράγει ακριβώς τον ήχο που η Ferrari θεωρεί κατάλληλο για τις εφαρμογές της και δεν χρειάζεται καν πρόσθετο υλικό για να λειτουργήσει.  Το καλύτερο μέρος αυτής της πατέντας είναι ότι είναι απολύτως αληθινό, ανεβοκατεβαίνει με την ταχύτητα του ηλεκτροκινητήρα και επίσης αλλάζει όγκο ανάλογα με το φορτίο στον κινητήρα.  Αυτό μιμείται την τρέχουσα συμπεριφορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας ένα πραγματικό θόρυβο μέσα από το οποίο μπορείτε να οδηγείτε με τις αισθήσεις σας αντί να κοιτάτε συνεχώς μετρητές και ενδείξεις υπολογιστών.

Και, επειδή ο ήχος δημιουργείται μέσα στον ηλεκτροκινητήρα, παραμένει πιστός στο ήθος της αυθεντικότητας της Ferrari.  Αυτό το σύστημα δεν θα εφαρμοστεί σε κανένα τρέχον μοντέλο Ferrari, αλλά στην πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari που θα λανσαριστεί το 2025! 

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

5 Stunden ago

Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition: Γιορτάζοντας μια θρυλική αγωνιστική κληρονομιά

Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…

8 Stunden ago

Subaru Crosstrek, Forester, Solterra & Outback, mit bis zu 5.000 € Vorteil

H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…

12 Stunden ago

Nissan kündigt neue zusätzliche Rabatte für Ariya an

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

13 Stunden ago

Doppelpodium für Hyundai bei der Rallye Portugal

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

14 Stunden ago

Mercedes-Benz: Entwicklungsstopp für elektrische Plattform für Luxusautos

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

16 Stunden ago