Präsentationen

Porsche setzt mit dem ersten elektrischen Macan neue Maßstäbe

Die neue Macan mit bis zu 470 kW (639 PS, Macan Electric Modelle), bietet E-Performance auf jedem Terrain und ein hohes Maß an Alltagstauglichkeit. Sportwagenähnliche Leistungswerte werden kombiniert mit einer leistungsstarken Schnellladung bis 270 kW und einer Reichweite von bis zu 613 km im WLTP.

Δέκα χρόνια μετά το λανσάρισμά της, η Porsche Macan οδεύει προς τη δεύτερη γενιά μοντέλων της, τώρα σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Μέσα από την προοδευτική, διαχρονική σχεδίαση, τις χαρακτηριστικές επιδόσεις της Porsche, την αυτονομία μεγάλων αποστάσεων και την υψηλή καθημερινή πρακτικότητα, η νέα Macan 4 και η νέα Macan Turbo στοχεύουν να καλύψουν πλήρως τις απαιτήσεις των πελατών της Porsche που επιλέγουν ένα SUV. “Ανεβάζουμε τη Macan σε ένα εντελώς νέο επίπεδο – με εξαιρετικές επιδόσεις E-Performance, τη νέα Driver Experience και μια πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση”, δήλωσε ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG, με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα στη Σιγκαπούρη.

“Στόχος μας είναι να προσφέρουμε το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία του χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική Macan”, λέει ο Jörg Kerner, αντιπρόεδρος της γραμμής προϊόντων Macan. Η Porsche χρησιμοποιεί αποκλειστικά την τελευταία γενιά ηλεκτροκινητήρων PSM με μόνιμη διεγερτικότητα στον εμπρός και πίσω άξονα για να επιτύχει εξαιρετική απόδοση και να επιτρέψει τη βέλτιστη αναπαραγωγιμότητα της ισχύος. Οι αριθμοί από μόνοι τους υποδεικνύουν κορυφαίες επιδόσεις E-Performance: Σε συνδυασμό με το Launch Control, η Macan 4 αποδίδει έως 300 kW (408 PS, Macan 4: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας* συνδυασμένη (WLTP) 21,1 – 17,9 kWh/100 km, Εκπομπές CO₂* συνδυασμένη (WLTP) 0 g/km, Ηλεκτρική αυτονομία* συνδυασμένη (WLTP) 516 – 613 km, Ηλεκτρική αυτονομία* εντός πόλης (WLTP) 665 – 784 km) overboost ισχύος, ενώ η Macan Turbo διαθέτει έως 470 kW (639 PS, Macan Turbo: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας* συνδυασμένη (WLTP) 20,7 – 18,8 kWh/100 km, Εκπομπές CO₂* συνδυασμένες (WLTP) 0 g/km, Ηλεκτρική αυτονομία* συνδυασμένη (WLTP) 518 – 591 km, Ηλεκτρική αυτονομία* στην πόλη (WLTP) 670 – 765 km). Η μέγιστη ροπή είναι 650 και 1.130 Nm, αντίστοιχα. Αυτό εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις οδήγησης. Η Macan 4 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η Macan Turbo χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Τα δύο μοντέλα επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα 220 και 260 km/h, αντίστοιχα.

Neue Premium-Elektroplattform mit 800-Volt-Architektur

Die Elektromotoren beziehen ihre Energie aus einer Lithium-Ionen-Batterie im unteren Teil der Karosserie mit einer Bruttokapazität von 100 kWh, von denen bis zu 95 kWh aktiv genutzt werden können. Die HV-Batterie ist ein zentraler Bestandteil der neu entwickelten Premium Platform Electric (PPE) mit 800-Volt-Architektur, die von Porsche erstmals im neuen Macan eingesetzt wird. Die DC-Ladeleistung beträgt bis zu 270 kW. An einer geeigneten Schnellladestation kann die Batterie in rund 21 Minuten von 10 auf 80 Prozent aufgeladen werden. An 400-Volt-Ladestationen ermöglicht ein Hochspannungsschalter an der Batterie eine Array-Ladung, bei der die 800-Volt-Batterie in zwei Batterien mit je 400 Volt aufgeteilt wird. Dies ermöglicht ein hocheffizientes Laden ohne zusätzlichen Hochspannungsverstärker mit einer Leistung von bis zu 135 kW. AC-Ladung mit bis zu 11 kW in Haushaltssteckdosen ist möglich.


Μέχρι 240 kW ενέργειας μπορούν να ανακτηθούν μέσω των ηλεκτροκινητήρων κατά την οδήγηση. Το Integrated Power Box (IPB) συμβάλλει επίσης στην αποδοτικότητα των νέων μοντέλων Macan, ενώ παράλληλα εξοικονομεί βάρος και χώρο. Το καινοτόμο και συμπαγές IPB συνδυάζει τρία εξαρτήματα – τον ενσωματωμένο φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος, τον θερμαντήρα υψηλής τάσης και τον μετατροπέα DC/DC. Η συνδυασμένη αυτονομία WLTP είναι έως 613 km στη Macan 4 και έως 591 km στη Macan Turbo.

Sportliche Proportionen und coupéhafte Linienführung

Χάρη στις ευκρινέστερες αναλογίες και το Porsche Design DNA, τα νέα μοντέλα Macan δείχνουν δυναμικά και κυρίαρχα. “Με την αμιγώς ηλεκτρική Macan, παρουσιάζουμε την πρώτη Porsche που παίρνουμε ηλεκτρική από μια καθιερωμένη ταυτότητα προϊόντος”, λέει ο Michael Mauer, Vice President Style Porsche. “Η νέα Macan είναι σαφώς αναγνωρίσιμη από την ταυτότητα της μάρκας της ως μέρος της οικογένειας προϊόντων Porsche. Οι κλασικές αναλογίες της Porsche έχουν αναπτυχθεί περαιτέρω και έχουν προσαρμοστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προκλήσεις ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αυτό έχει ενισχύσει περαιτέρω τη σπορ, μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση της Macan. Ο σχεδιασμός καθιστά σαφές: Η Macan παραμένει το σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας της, ακόμη και σε ηλεκτρική μορφή.”

Die flach abfallende Motorhaube und die stark akzentuierten Kotflügel verleihen dem 4.784 mm langen, 1.938 mm breiten und 1.622 mm hohen Einstiegs-SUV bereits im Stand ein dynamisches Erscheinungsbild. Der neue Macan ist mit bis zu 22 Zoll großen Rädern mit versetzter Reifenanordnung ausgestattet. Der gegenüber dem Vorgängermodell (2.893 mm) um 86 mm verlängerte Radstand wird durch geringe Überhänge an Front und Heck kompensiert. Die Scheinwerfer sind zweigeteilt: Die flache obere Leuchteinheit mit Vier-Punkt-Tagfahrlicht ist in die Kotflügel integriert und betont die Breite des Fahrzeugs. Die Hauptscheinwerfereinheit mit optionaler Matrix-LED-Technik ist vorne etwas tiefer positioniert. Die für Porsche charakteristische Flyline bildet eine Einheit mit der flachen Heckscheibe. In Kombination mit den rahmenlosen Türen mit ihren charakteristischen Seitenklappen ergibt sich ein schlankes, sportliches Design. Die stark akzentuierten Schultern lassen das Heck muskulös erscheinen. Der Porsche-Schriftzug sitzt nun in der Mitte des plastisch geformten dreidimensionalen Lichtbandes.

Aktive und passive Aerodynamik für mehr Reichweite

Η Porsche συνδυάζει το σχεδιαστικό της DNA με αεροδυναμική βελτιστοποιημένη για την εμβέλεια. Χάρη στην Ενεργή Αεροδυναμική Porsche (PAA) με ενεργά και παθητικά στοιχεία και συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, η νέα Macan είναι ένα από τα πιο βελτιωμένα SUV της αγοράς – με θετικά αποτελέσματα στην αυτονομία και την κατανάλωση ενέργειας. Το σύστημα PAA περιλαμβάνει την προσαρμοστική πίσω αεροτομή, ενεργά πτερύγια ψύξης στις μπροστινές εισαγωγές αέρα και εύκαμπτα καλύμματα στο πλήρως στεγανοποιημένο κάτω μέρος του αμαξώματος. Οι κουρτίνες αέρα κάτω από τη μονάδα των προβολέων και το χαμηλόμεσο μπροστινό μέρος βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα. Στο πίσω μέρος, οι πλευρικές ακμές αποκόλλησης και ο διαχύτης με περσίδες εξασφαλίζουν αεροδυναμική απόδοση.

Zwei Gepäckvolumina und mehr Platz im Innenraum

Το νέο Macan είναι ένα SUV προσανατολισμένο στις επιδόσεις με υψηλό επίπεδο πρακτικότητας για καθημερινή χρήση, υψηλής ποιότητας εξοπλισμό και ευρύχωρη διαμόρφωση. Η ηλεκτροκίνηση έχει οδηγήσει σε αύξηση του χώρου αποσκευών στη Macan. Ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό που έχει τοποθετηθεί, η χωρητικότητα πίσω από τον πάγκο των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 540 λίτρα (λειτουργία φορτίου). Επιπλέον, υπάρχει το “frunk”, ένας δεύτερος χώρος αποσκευών κάτω από το καπό με χωρητικότητα 84 λίτρων. Αυτό αντιστοιχεί σε 136 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Εάν η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλωθεί εντελώς, η χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών αυξάνεται σε έως και 1.348 λίτρα. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης των 2.000 kg ολοκληρώνει τις ιδιαίτερα πρακτικές ιδιότητες του νέου Macan.

Ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό, ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται τώρα έως και 28 mm χαμηλότερα από ό,τι προηγουμένως, ενώ οι πίσω επιβάτες κάθονται έως και 15 mm χαμηλότερα με αυξημένο χώρο για τα πόδια. Το εσωτερικό είναι αδιαμφισβήτητα Porsche: το πλάτος του κόκπιτ τονίζεται από ένα ενσωματωμένο μαύρο πάνελ. Ο ανερχόμενος σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας ενισχύει την εντύπωση μιας χαμηλής και εστιασμένης στις επιδόσεις θέσης στο όχημα. Ταυτόχρονα, τα μεγάλα παράθυρα δίνουν μια ανάλαφρη και ευάερη αίσθηση στον εσωτερικό χώρο. Εκτός από τις σύγχρονες ψηφιακές διεπαφές χρήστη, υπάρχουν επίσης επιλεγμένα αναλογικά στοιχεία ελέγχου – για παράδειγμα, στους αεραγωγούς και στα χειριστήρια του κλιματισμού. Μια λωρίδα φωτισμού LED είναι ενσωματωμένη στη μελετημένα σχεδιασμένη διακοσμητική λωρίδα του πιλοτηρίου και των θυρών. Λειτουργεί τόσο ως φωτισμός περιβάλλοντος όσο και ως φως επικοινωνίας. Ανάλογα με την κατάσταση, παρέχει πληροφορίες ή προειδοποιήσεις – όπως για χαιρετισμούς, διαδικασίες φόρτισης ή σε συνδυασμό με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ο εξοπλισμός της νέας Macan επιτρέπει υψηλό βαθμό εξατομίκευσης.

Porsche will auch umweltfreundlichere Materialien in seinen Fahrzeugen verwenden. Ein Teil dieser Materialien wird in ausgewählten Teilen des vollelektrischen Macan verwendet.

Fahrerlebnis: hohe Rechenleistung und Konnektivität

Der Macan ist mit dem Anzeige- und Bedienkonzept der neuesten Generation mit bis zu drei Displays ausgestattet, darunter eine freistehende 12,6-Zoll-Instrumententafel im geschwungenen Design und ein 10,9-Zoll-Mitteldisplay. Erstmals kann auch der Beifahrer während der Fahrt über einen eigenen optionalen 10,9-Zoll-Bildschirm Informationen abrufen, Einstellungen im Infotainmentsystem vornehmen oder Videoinhalte streamen. Erstmals umfasst die Porsche Driver Experience auch ein Head-up-Display mit Augmented-Reality-Technologie. Virtuelle Elemente wie Navigationspfeile werden optisch nahtlos in die reale Welt integriert. Das Bild wird dem Fahrer in einer Entfernung von 10 Metern angezeigt und entspricht der Größe eines 87-Zoll-Bildschirms.

Το σύστημα infotainment νέας γενιάς βασίζεται στο Android Automotive OS. Το στάνταρ σύστημα Porsche Communication Management (PCM) στη νέα Macan ανεβάζει τις υπολογιστικές επιδόσεις σε νέο επίπεδο. Για παράδειγμα, ο φωνητικός βοηθός “Hey Porsche” προτείνει διαδρομές, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων φόρτισης, με αστραπιαία ταχύτητα. Στο νέο Porsche App Centre, οι επιβάτες μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε δημοφιλείς εφαρμογές από τρίτους παρόχους και να τις εγκαθιστούν απευθείας στη νέα Macan.

Erster Macan mit Hinterachslenkung und Zweiventil-Dämpfern

Η Porsche ανέπτυξε τη Macan με έμφαση στην αυθεντική δυναμική οδήγησης της Porsche και στη χαρακτηριστική αίσθηση του τιμονιού. “Χάρη στην ιδιαίτερα σπορ θέση του καθίσματος και το χαμηλό κέντρο βάρους, καθώς και στην εντυπωσιακή δυναμική οδήγησης και την ακρίβεια του τιμονιού, η νέα Macan προσφέρει μια πραγματική αίσθηση σπορ αυτοκινήτου”, εξηγεί ο αντιπρόεδρος της γραμμής προϊόντων Jörg Kerner.

Sowohl Macan 4 als auch Macan Turbo haben Allradantrieb. Die beiden Elektromotoren werden nahezu in Echtzeit über die Leistungselektronik gesteuert. Das elektronisch gesteuerte Porsche Traction Management (ePTM) arbeitet etwa fünfmal schneller als ein herkömmlicher Allradantrieb und kann innerhalb von 10 Millisekunden auf ein Schleudern reagieren. Darüber hinaus wird die Verteilung des Allradantriebs durch das gewählte Fahrprogramm gesteuert. Auch das Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ein elektronisch gesteuertes Sperrdifferenzial an der Hinterachse, trägt zur Traktion, Fahrstabilität und Querdynamik des Macan Turbo bei.


Τα μοντέλα Macan με αερανάρτηση – επίσης στάνταρ στην Turbo – είναι εξοπλισμένα με τον ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης Porsche Active Suspension Management (PASM). Αυτό μπορεί επίσης να συνδυαστεί προαιρετικά με την ανάρτηση με ατσάλινα ελατήρια. Το PASM διαθέτει πλέον και αποσβεστήρες με τεχνολογία δύο βαλβίδων. Χάρη στην πιο εκτεταμένη χαρτογράφηση των αμορτισέρ, αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα ευρύτερο φάσμα μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Αυτό κάνει τις διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης ακόμα πιο αισθητές.

Erstmals verfügt der Macan über eine optionale Hinterachslenkung mit einem maximalen Lenkeinschlag von fünf Grad. Dies ermöglicht einen kompakten Wendekreis von 11,1 Metern im Stadtverkehr und beim Manövrieren. Gleichzeitig wird eine hervorragende Fahrstabilität bei höheren Geschwindigkeiten erreicht, die durch die für die Marke bekannte straffe und präzise Vorderachslenkung unterstützt wird.

Seit 2014 hat Porsche weltweit mehr als 800.000 Einheiten des Macan ausgeliefert. Mit dem vollelektrischen Nachfolger, der im Porsche-Werk Leipzig klimaneutral produziert wird, soll diese Erfolgsgeschichte fortgesetzt werden. Die neuen Modelle werden in der zweiten Jahreshälfte an die ersten Kunden ausgeliefert.

Fotogalerie

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

TSF1 Podcast - Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 4 Stunden

TSF1 Podcast - Emilia-Romagna GP 2024 | McLaren weiter stark

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

5 Stunden ago

Ford Pro Survey beleuchtet die Aussichten für die Einführung von Elektrofahrzeugen durch KMU in Europa

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

17 Stunden ago

Elektroautos: Forschung zeigt, dass sie für Fußgänger gefährlicher sind

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…

vor 1 Tag

Ford Kuga Hybrid : 900 km mit einer Akkuladung

Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να…

vor 1 Tag

Der neue Suzuki SWIFT: Sehen Sie ihn aus der Nähe und fahren Sie ihn

Η Suzuki σου δίνει τη δυνατότητα να δεις πρώτος από κοντά και να οδηγήσεις το…

vor 1 Tag