NEWS

Die Dominanz von SUVs und Pick-ups in den USA treibt die Rahmenbedingungen für die Emissionsminderung in die Höhe

Το 2021, η αγορά αυτοκινήτου των ΗΠΑ κατέγραψε μόνο μικρές βελτιώσεις όσον αφορά τη μείωση των εκπομπών ρύπων, ενώ η κατανάλωση ήταν σταθερή.

Αυτό προκύπτει από την Έκθεση Τάσεων Αυτοκινήτου που δημοσιεύτηκε από την EPA, την ομοσπονδιακή υπηρεσία για την προστασία του περιβάλλοντος, με βάση στοιχεία από την ονομάζεται Model Year 2021. Οι τάσεις είναι ουσιαστικά θετικές, αλλά τα αποτελέσματα θα ήταν καλύτερα χωρίς τις επιπτώσεις μιας από τις κύριες τάσεις της αμερικανικής ζήτησης, του προοδευτικού αποχαιρετισμού των sedan και της ολοένα και πιο έντονης τάσης για αγορά SUV και pick-up.

Τα δεδομένα

Συγκεκριμένα, τα μοντέλα του 2021 παρουσίασαν επιβράδυνση στη συνεχή βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα. Η κατανάλωση παρέμεινε αμετάβλητη στο ιστορικό υψηλό των 25,4 μιλίων ανά γαλόνι (10,8 χλμ/λίτρο) που είχε ήδη επιτευχθεί στην περσινή έκθεση και επομένως δεν συνέβαλε στη βελτιωμένη τάση που παρατηρήθηκε ξεκινώντας από το έτος μοντέλου 2004 και ποσοτικοποιήθηκε στο -32% (6,1 Mpg σε απόλυτες τιμές).  Οι εκπομπές, από την άλλη πλευρά, κατέγραψαν ιστορικό χαμηλό των 347 γραμμαρίων ανά μίλι, δύο γραμμάρια λιγότερο από πέρυσι.  Για σύγκριση, στην Ευρώπη η μέση τιμή είναι περίπου 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.  Η τάση, σε αυτή την περίπτωση, είναι θετική δεδομένου ότι από το 2004 οι εκπομπές έχουν μειωθεί κατά 25% (-114 g/ml).  Μεταξύ άλλων, πέρυσι όλοι οι τύποι οχημάτων κατέγραψαν ιστορικά χαμηλά και και οι 14 μεγάλοι κατασκευαστές στην αμερικανική αγορά (ομάδες με τουλάχιστον 150.000 οχήματα παραγωγής MY 2021) συμμορφώθηκαν με τα όρια που καθορίζονται από τους αμερικανικούς κανονισμούς.

Όλο και περισσότερα SUV και Pick Up

Ωστόσο, η EPA προειδοποιεί ότι «η στροφή στην αγορά που απομακρύνεται από τα συμβατικά αυτοκίνητα προς τα SUV και τα φορτηγά έχει αντισταθμίσει ορισμένα από τα οφέλη που έχουν επιτευχθεί σε επίπεδο στόλου» στο μέτωπο των εκπομπών.  Στην πραγματικότητα, τα σεντάν και τα στέισον βάγκον μειώθηκαν στο 26% του όγκου παραγωγής με τα μοντέλα του 2021, σχεδόν στο μισό σε σύγκριση με το 50% το 2013, ενώ τα SUV έφτασαν το ρεκόρ του 45% και τα pick-up 16%.  Ωστόσο, η τάση της αγοράς δεν θα πρέπει να επηρεάσει την πορεία για τη βελτίωση των εκπομπών και της κατανάλωσης, υπό το φως επίσης των αυστηρότερων απαιτήσεων που εισήγαγε η κυβέρνηση Μπάιντεν.  Στην πραγματικότητα, τα προκαταρκτικά στοιχεία για τα μοντέλα 2022 δείχνουν αύξηση της χιλιομετρικής απόστασης στα 26,4 mpg (11,2 km/litre) και μείωση των εκπομπών CO2 στα 331 γραμμάρια ανά μίλι.

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο V12

Η Ferrari, η Lamborghini και η Aston Martin δηλώνουν ότι οι πλούσιοι πελάτες τους είναι…

2 Minuten ago

Renault Rafale E-Tech 4×4 300hp: «Υπερηχητικό»

Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…

15 Stunden ago

Με θετικό πρόσημο οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Απρίλιο στην ΕΕ – Καλπάζει η ελληνική αγορά (Γραφήματα)

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Απρίλιο στην ΕΕ, ενώ η ελληνική…

vor 16 Stunden

Ετοιμάστε το Subaru σας για καλοκαιρινές αποδράσεις με δωρεάν τεχνικό έλεγχο και εκπτώσεις!

Έχετε Subaru; Ετοιμαστείτε για καλοκαιρινές αποδράσεις! Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 15 Σημείων & -20% σε γνήσια…

17 Stunden ago

Το νέο MINI John Cooper Works θα κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Nürburgring

Οι φίλοι της MINI και οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν με ανυπομονησία το ντεμπούτο…

vor 18 Stunden

Νέο Kia EV3: Θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV

Η Kia αποκάλυψε σήμερα όλες τις λεπτομέρειες του Kia EV3, του ολοκαίνουργιου compact ηλεκτρικού SUV…

vor 19 Stunden