Elektroautos

Η Audi ετοιμάζει ηλεκτρικό κτήνος για το Ράλι Ντακάρ

Εάν υπάρχει κάτι που, διαχρονικά, συγκλονίζει τους φίλους της αυτοκίνησης και δη αυτούς του motorsport, αυτό είναι το Quattro. Το τετρακίνητο κτήνος του Group B, με το οποίο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν άλλαξε μόνο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Άλλαξε ολόκληρη την αυτοκίνηση, αποδεικνύοντας στην πράξη τα οφέλη της τετρακίνησης. Η Audi το ξέρει πολύ καλά αυτό και θέλει να το επαναλάβει. Αυτή τη φορά, με ένα άλλο τέρας. Ένα τετρακίνητο ηλεκτρικό, με το οποίο η γερμανική μάρκα θα κατέβει στο Ράλι Ντακάρ…

Και το όνομα αυτού, είναι RS Q e-tron. Προς το παρόν, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο. Ένα μοντέλο το οποίο βρίσκεται στη φάση των δοκιμών, αν και θεωρείται βέβαιο πως με αυτό η Audi θα κατέβει στο Ράλι Ντακάρ, ihn Ιανουάριο του 2022. Η Deutsche Marke έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο με το RS Q e-tron: Να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.

Το τετρακίνητο ηλεκτρικό πρωτότυπο βρίσκεται ήδη… στο δρόμο για το Ντακάρ

Φόρτιση από… TFSI

"Die quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη συνέχεια, η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans mit einer ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες», erklärt die Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH und υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi, Julius Seebach και συνεχίζει: «Το RS Q e-tron δημιουργήθηκε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού σε χρόνο ρεκόρ και αντιπροσωπεύει το Vorsprung durch Technik».

Ο Julius Seebach με το RS Q e-tron

Και μόνο το μέγεθος των ειδικών διαδρομών στο Ράλι Ντακάρ σε καθημερινή βάση, που φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, αντιπροσωπεύει από μόνο του μία πρόκληση. Επειδή δεν υπάρχουν ευκαιρίες φόρτισης στην έρημο, στο Audi RS Q e-tron, υπάρχει ο εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας TFSI από το DTM. Είναι μέρος ενός μετατροπέα ενέργειας dass φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Δεδομένου ότι ο κινητήρας καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., η ειδική κατανάλωση είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.

H Audi Sport ήδη δοκιμάζει το μοντέλο σε ακραίες συνθήκες

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον Hinterachse von μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 von Audi unter Formel E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλι Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση.

Το RS Q e-tron είναι σύνθετο όσο… δε φαίνεται


Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η Batterie ζυγίζει περίπου 370 κιλά, ενεργειακής χωρητικότητας περίπου 50 kWh.

Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης, mit dem Software να αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ των αξόνων, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου.

Θα καταφέρει το Audi αυτό να γράψει ιστορία ανάλογη του Quattro;

Διαφορετικό και οπτικά

Οπτικά, το Audi RS Q e-tron διαφέρει επίσης σημαντικά από τα συμβατικά πρωτότυπα του Ντακάρ, όντας πιο futuristisch. «Στόχος μας ήταν ένα πρωτότυπο που συμβολίζει το Vorsprung durch Technik και το μέλλον της μάρκας μας», erklärt die επικεφαλής της Motorsport Design στην Audi, Juan Manuel Diaz.

Road to Dakar – Test Audi Sport

Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο, με ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, που περιλαμβάνει συμμετοχές σε cross-country αγώνες, να έχει ήδη ξεκινήσει. Όπως δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας Q Motorsport με την οποία συνεργάζεται η Audi στην εξέλιξη του πρωτότυπου, «το κλειδί της επιτυχίας, εκτός της αξιοπιστίας που είναι πρωταρχικής σημασίας, είναι η επικοινωνία όλων των διαφορετικών συστημάτων μεταξύ τους, καθώς το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων, σε ένα τόσο δύσκολο τερέν όπως η έρημος, διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του».

Road to Dakar – Test Audi Sport
George Karagiannis

Neueste Beiträge

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

8 Stunden ago

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

22 Stunden ago

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

23 Stunden ago

TSF1 Podcast - Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 2 Tagen

TSF1 Podcast - Emilia-Romagna GP 2024 | McLaren weiter stark

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 2 Tagen

Ford Pro Survey beleuchtet die Aussichten für die Einführung von Elektrofahrzeugen durch KMU in Europa

Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…

vor 2 Tagen