Αν υπάρχει κάτι που αξίζει να αναγνωρίσει κανείς στην κορεάτικη φίρμα Hyundai είναι το γεγονός ότι κάθε γενιά, κάθε μοντέλου της, είναι χαωδώς καλύτερη από την προηγούμενη και άκρως ανταγωνιστική για την κατηγορία του. Hyundai, άλλωστε, στα κορεάτικα σημαίνει «νεωτερισμός». Ομολογουμένως, λοιπόν, το i10 Blue Drive της σημερινής μας δοκιμής, είναι νεωτεριστικό με έναν… περίεργο τρόπο.
Σύγχρονο
Und εσωτερικά, η εικόνα είναι ίδια. Η σχεδίαση ακολουθεί τους «κανόνες» των σύγχρονων επιταγών, με άφθονες και καλοσχεδιασμένες θέσεις για μικροαντικείμενα (καλή ιδέα η «έξτρα» θέση στη μέση του ταμπλό, όπου άφηνα το κινητό, τα κλειδιά, το πορτοφόλι και τα τσιγάρα) και άριστη εργονομία. Die υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας, οι χώροι επαρκέστατοι για 4 επιβάτες (χωράνε και 5), ενώ ευχάριστο είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν γυμνά μεταλλικά πάνελ, αφού αυτά καλύπτονται από σκληρά πλαστικά.
Γενικότερα, η καμπίνα δεν είναι μόνο προσεγμένη ποιοτικά και εργονομικά αλλά και ευρύχωρη. Όπως είναι και το πορτμπαγκάζ του, ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας,. αφού φτάνει τα 252 λίτρα και η πόρτα του χαρίζει μεγάλο άνοιγμα που διευκολύνει τη φορτοεκφόρτωση αντικειμένων. Έτσι, οι επιβάτες του δεν θα ταλαιπωρηθούν στο ταξίδι.
Unterwegs
Το λογικό βέβαια, για ένα 1.000άρι αυτοκίνητο πόλης, θα ήταν να… ταλαιπωρηθεί το ίδιο στο ταξίδι. Κι όμως: Το i10 είναι ευχάριστη έκπληξη όπως κινείται στο δρόμο. Γιατί, αποδεικνύεται πως το ατού του δεν είναι μόνο η χαμηλή κατανάλωση (εύκολα τη ρίχνεις κάτω από 6 lt/100km) και το γεγονός ότι έχει ρύπους CO2 κάτω από 98 γρ/χλμ. Ο Dreizylinderatmosphärischer Benzinmotor mit dem 66 Pferdestärken und 95 Nm Drehmoment ist ein "Diamant". Genug bissigauch bei niedrigen Drehzahlen zu Unrecht nach den Zahlen. Die für 0-100 geben 15 Sekunden und endgültig 155 Ich verliere. Und doch sieht der i10 auf der Straße viel temperamentvoller aus (und ist es auch!), als es die Zahlen vermuten lassen. Er lässt Sie nie ohne Kraft zurück, und wenn der Tacho "160" anzeigt, ist der nicht "hängt".
Auf diese Weise wird bei den geringen Abmessungen (Länge 3,67 m.) und den großen Räumen, dem ISG (Start-Stopp-System) und den reibungsarmen Hankook Kinergy Eco-Reifen ist das Leben mit ihm ein Kinderspiel.
Aber wie ist es an den Grenzen; Hier ist die große Überraschung des i10. Ich hatte erwartet, dass er mit den 13-Zoll-Rädern steil sein würde, wenn er geschoben wird, aber er hat mich eines Besseren belehrt. Seine Reaktionen sind mild und progressivund warnt den Fahrer, dass er gleich "ausscheren" wird. Der i10 hat trotz seiner reibungsarmen Reifen sehr viel Grip und braucht wahrscheinlich eine... Versuchen Sie als der durchschnittliche Autofahrer, um sie zu finden. Selbst dann hat der i10 die Tendenz, den Schwanz herauszuziehen schrittweise und ohne zu erschrecken.
Zusammenfassend lässt sich sagen, dass der Hyundai i10 billig (im Bereich von 10.000 Euro), verbraucht wenig, hat geringe Wartungskosten, ist gut durchdacht, auf allen Ebenen sicher, komfortabel und gut ausgestattet. Er ist nicht nur einer der komplettesten Minis auf dem Markt, er ist ein ehrliches Autodie Ihnen genau das gibt, was Sie wollen.
Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…
Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…
Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…