Kategorien: UncategorizedNEWS

H Opel απαντά για τις εκπομπές ρύπων

Απαντήσεις στα δημοσιεύματα των DUH, “Monitor” και “Der Spiegel” σχετικά με την παραποίηση των τιμών εκπομπών ρύπων, δίνει η Opel, με ανακοίνωσή της.

Τη μεταφέρουμε αυτούσια:

“Η Opel για μία ακόμα φορά επιθυμεί να τονίσει το γεγονός ότι δεν χρησιμοποιεί οποιοδήποτε λογισμικό το οποίο αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο περνά από δοκιμή εκπομπών ρύπων.

Αυτό επιβεβαιώνεται από εκτενείς δοκιμές που διεξάγονται σε διάφορες χώρες – για παράδειγμα στην αναφορά του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών που δημοσιεύτηκε στις 22 Απριλίου. Η αναφορά της Γερμανικής αρχής καταλήγει ότι κατά τη διάρκεια ερευνητικού προγράμματος – εκτός από ορισμένα αυτοκίνητα ενός ανταγωνιστή – κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν διαπιστώθηκε να έχει παράνομη συσκευή παραποίησης. Σχετικές επιτροπές σε Γαλλία και Βρετανία κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα.

Συνεργαστήκαμε σε όλα τα επίπεδα και παρείχαμε στην Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) εκτενή δεδομένα πέρσι το φθινόπωρο συμβάλλοντας στην ολοκληρωμένη ανάλυση των Γερμανικών Αρχών.

Το λογισμικό μας δεν σχεδιάστηκε ποτέ για να εξαπατήσει ή να παραποιήσει στοιχεία.

Οι μέθοδοι και τα πρωτόκολλα δοκιμών των DUH/Monitor/Spiegel δεν κοινοποιήθηκαν στην Opel, κάτι που δεν μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Με βάση τις δικές μας ανεξάρτητες μετρήσεις και την εμπειρία από πειράματα που έχει δημοσιεύσει η DUH στο παρελθόν, δεν θεωρούμε τα αποτελέσματα αυτά αντικειμενικά ή επιστημονικά τεκμηριωμένα.

Τα συστήματα ελέγχου εκπομπών ρύπων είναι περίπλοκα και αλληλεξαρτώμενα. Πολλαπλές παράμετροι, όπως οι στροφές του κινητήρα, το φορτίο, η ταχύτητα περιστροφής, το υψόμετρο και η θερμοκρασία παίζουν ρόλο και επηρεάζουν το ένα το άλλο.

Αυτό το περίπλοκο σύστημα δεν μπορεί να χωριστεί σε μεμονωμένες παραμέτρους. Η αλληλεπίδραση μπορεί να γίνει κατανοητή μέσα από μία ολιστική θεώρηση, με συνδυασμό συνθηκών και στοιχείων του συστήματος ελέγχου. 

Τα αποτελέσματα των επίσημων δοκιμών που έχουν δημοσιευτεί τις τελευταίες εβδομάδες δείχνουν καθαρά τις γνωστές και αντιληπτές διαφορές μεταξύ των επιδόσεων των οχημάτων στην τρέχουσα εργαστηριακή δοκιμή εκπομπών ρύπων, που χρήζει άμεσης μεταρρύθμισης και στις δοκιμές στο δρόμο.

Η εφαρμογή της δοκιμής υπό πραγματικές συνθήκες RDE (Real Driving Emissions) από του χρόνου στόχο έχει να εξομαλύνει αυτές τις διαφορές. Συμμετέχουμε ενεργά στη συζήτηση για το RDE.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι η βιομηχανία πρέπει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αυξάνοντας τη διαφάνεια απέναντι στους πελάτες και τις αρχές. Έχουμε κάνει αποφασιστικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Ήδη ανακοινώσαμε το Δεκέμβριο ότι, με δική μας πρωτοβουλία, θα κάνουμε το επόμενο βήμα προς τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων από φέτος το καλοκαίρι – για τις εκπομπές CO2 και NOx”.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

DS 3 : Άμεσα διαθέσιμο, με το πρόγραμμα Premium Upgrade

Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…

8 Stunden ago

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 1 Tag

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 1 Tag

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 1 Tag

Fahren Volkswagen ID.3 Pro Performance: das Symbol des Übergangs (Video)

Aber ist das wirklich der Fall? Das vollelektrische Schrägheck der Mittelklasse von Volkswagen unterscheidet sich ästhetisch und...

vor 1 Tag

Der vollelektrische Mercedes Benz G580 EQ

Der neue Mercedes-Benz G 580, ausgestattet mit EQ-Technologie, setzt das Erbe seiner Vorgänger fort...

vor 1 Tag