Η Nissan die ganze Welt in Erstaunen versetzte, als sie letzte Woche die Der erste GT-R der Welt kontrolliert von Fernsteuerung der Playstation mit 210 mph auf seiner Rennstrecke Silverstone.
Και, επειδή τα τεχνολογικά επιτεύγματα δεν γίνονται για… πλάκα, η japanisches Unternehmen beginnen, vom 2018, να χρησιμοποιεί τον… Godzilla-Drohne für Bildungszwecke,unter Schulen von
Primar- und Sekundarschulbildung im Vereinigten Königreich,
Förderung der künftigen Laufbahn der Studenten in den Bereichen
Wissenschaft, Technologie, Ingenieurwesen und Mathematik (STEM).
Um diesen GT-R zu entwickeln, hat sich Nissan GB mit Sony Interactive Entertainment Europe zusammengetan, um das ultimative Auto für Gamer zu schaffen: den ferngesteuerten Nissan GT-R/C.
Die GT-R / C wurde auf der berühmten Rennstrecke von Silverstone getestet, und zwar von NISMO-Rennfahrer Jann Mardenborough. Jann steuerte den GT-R/C aus dem Cockpit eines Hubschraubers Robinson R44 Raven II, der speziell für den Einsatz in niedriger Höhe zugelassen war.
Nissan bringt seit mehr als zehn Jahren Erfindungsreichtum und Innovation in den Motorsport. 80 Jahre, Technologie und Leistung verbinden. Seit 2008 hat Nissan auch den Motorsport noch besser zugänglich gemacht, dank der GT-Akademie das Hobby-Videospieler in professionelle Rennfahrer verwandelt.
Der GT-R/C wurde im Vereinigten Königreich von JLB Design Ltd. gebaut, wobei ein GT-R 542bhp V6 R35 von 2011.
Unter ταχύτερο γύρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το GT-R / C, η μέση ταχύτητα ήταν στα 122 χλμ/ω και η τελική ταχύτητα “άγγιξε” τα 210 χλμ/ω.
Το GT-R / C είναι εξοπλισμένο με τέσσερα ρομπότ που ελέγχουν το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα και το γκάζι. Έξι υπολογιστές που είναι τοποθετημένοι στο καπό, επεξεργάζονται τα δεδομένα με ταχύτητες που φτάνουν τις 100 φορές το δευτερόλεπτο !
Ο μη τροποποιημένος ελεγκτής PS4 DualShock 4 συνδέεται με έναν μικροεπεξεργαστή, ο οποίος “ερμηνεύει” τα σήματα του joystick και των κουμπιών και τα μεταδίδει στα εποχούμενα συστήματα του GT-R / C. Η ασύρματη λειτουργία έχει εμβέλεια ενός χιλιομέτρου.
Παράλληλα, ένας αισθητήρας Racelogic VBOX Motorsport έχει εγκατασταθεί για να αναμεταδίδει τα δεδομένα ταχύτητας σε μια οθόνη LCD στο cockpit του ελικοπτέρου, βοηθώντας τον Mardenborough να αντιληφθεί την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές της πίστας.
Το GT-R / C είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν σε διαφορετικές ραδιοσυχνότητες, επιτρέποντας σε δύο επιπρόσθετους χειριστές να εφαρμόσουν πλήρη πέδηση με ABS και να “σβήσουν” τον κινητήρα, σε περίπτωση που ο κύριος χειριστής χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...