Kategorien: UncategorizedNEWS

Bringt Mazda den RX-9 zu Fall?

Mazda, sagten wir, und wir wurden bestätigt mit dem RX- Vision Konzepthatte er beschlossen setzt den Rotor zurückder seit 2012, als die Produktion des RX-8 eingestellt wurde, nicht mehr auf dem Markt ist. Unter Hiroshima die Entwicklung der neuen Generation des Wankelmotors (jetzt als SkyActiv-R) με βασικό στόχο να “φορεθεί” επάνω σε ένα νέο μοντέλο με την ονομασία RX-9 die die Flaggschiff der Sportwagen des japanischen Unternehmens. Aber, die Welt verändert sich. Το ίδιο και τα σχέδια…

Die Ängste für einen neuen globalen Wirtschaftscrash, die Verlagerung der Automobilwelt auf die elektrisch und das Verbot von energieintensive Autos, προκαλούν μεγάλο προβληματισμό στη Mazda. Η οποία επενδύει στους ηλεκτρικούς κινητήρες (άρα από κάπου πρέπει να εξοικονομήσει πόρους). Έτσι, στην εταιρεία είναι πλέον σε εξέλιξη ένας ιδιότυπος “Bürgerkrieg“: Η μία πλευρά προτείνει η Mazda να “σκοτώσει” το σχέδιο για παραγωγή του RX-9 und an der Spitze seiner Reichweite eine MX-5 mit zwei Litern Hubraum (Turbo, was wohl?)um nicht in der Produktion eines energieintensiven Modells gefangen zu sein, das nach einigen Jahren unweigerlich ausläuft. Und der andere schlägt vor alle Kosten und Änderungen am RX-9-Projekt zu übernehmen, καθώς, ελλείψει αυτού, η Mazda θα χάσει την “ταυτότητά” της, βάσει της οποίας, παράγει ισχυρά, “παιχνιδιάρικα”, σπορ αυτοκίνητα, ανόμοια με τα άλλα.

Der CEO von Mazda, Masamichi Kogai έδωσε έναν “Orakel“, δείχνοντας ότι κλίνει περισσότερο με την “εκτέλεση” του ρότορα. Μιλώντας στο Automotive News, ο Kogai, είπε ότι η Mazda hat keine Pläne, einen Sportwagen zu bauen, der größer ist als der Miataobwohl einπέφυγε να ανακηρύξει “νεκρό” τον ρότορα

Η Mazda έχει μακρά παράδοση στους ρότορες. Θα τερματίσει αυτή την παράδοση, μια εταιρεία που είναι… κολλημένη με την παράδοση;

"Αν ήταν να ξαναρχίσουμε την παραγωγή του ρότορα ξανά, θα έπρεπε να σιγουρέψουμε ότι δεν θα ήταν απλά  βραχύβιο. Wir müssen es so gestalten, dass es kompatibel mit künftigen Emissionsnormen. Wir setzen unsere Tätigkeit in der Abteilung Forschung und Entwicklung fort για να ξεπεράσουμε όποια θέματα έχουμε με τους ρύπους και την κατανάλωση καυσίμου”, είπε ο Kogai. 

Die Anatomie eines RX-7. Worte sind überflüssig

Ο CEO της Mazda, συνέχισε με τους… χρησμούς. Από τη μία, είπε ότι το πιθανότερο θα ήταν να δούμε τον Rotor als Reichweitenverlängerer in einem Elektroauto. Andererseits sagte er aber auch, dass kann nicht ausgeschlossen werden, dass der nächste Rotor die Hauptmaschine sein wird eines Modells (wessen Modell?). Und es endete mit dem Unwahrscheinlichen: Es ist nicht zu erwarten, dass es einen elektrischen Mazda-Sportwagen mit Range Extender geben wird. 

Der 62-jährige Kogai ist der Mann, der das OK für die Entwicklung des RX-Vision Concept gab und der vor genau einem Jahr - inoffiziell - sagte, dass es in Produktion gehen würde. Hat sich etwas geändert, oder spielt er mit uns?

Ο ίδιος είπε πως σε ό,τι αφορά το σπορ αυτοκίνητο με το οποίο η Mazda θα “χτυπήσει” την αγορά, ο Kogai είπε ότι μια έκδοση του ΜΧ-5 με καλύτερες επιδόσεις, θα είναι μια καλύτερη εμπειρία. 

Aber angesichts der Tatsache, dass für ein Unternehmen wie Mazda, mit dem MX-5 an der Spitze der Sport-Modelle ist seltsam, um es gelinde auszudrücken, werden wir sehen, was die die Zukunft von Mazda und dem RX-9. Denn, solange η εξέλιξη του SkyActiv-R συνεχίζεται στη Χιροσίμα, το RX-9 δεν θα είναι “νεκρό”. 

Άλλωστε και στο παρελθόν μάθαμε ότι η Mazda σκότωσε τον Renesis, αλλά για να εξελίξει καινούριο. Και στο παρελθόν μάθαμε ότι δεν υπήρχε σκέψη ούτε για concept με wankel , αλλά είδαμε το RX-Vision Concept. Σκέψου λοιπόν: Υπάρχει λόγος στη Χιροσίμα, 100 μηχανικοί της Mazda να εργάζονται πάνω σε έναν κινητήρα που δεν θα χρησιμοποιηθεί και ένα μοντέλο που δεν θα παραχθεί; (σχετικό ρεπορτάζ hier) Και η ελπίδα, πεθαίνει πάντα τελευταία.  

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Lamborghini: Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…

vor 4 Stunden

Hyundai Hellas bei der ThinkBiz Akademie 2024

Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…

13 Stunden ago

In Griechenland der vollelektrische Smart #1 und Smart #3 (Preise - Versionen)

Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…

13 Stunden ago

Der Van des Jahres 2024: Ford Transit Custom mit Vorzugsmiete ab 352€

Ford Transit Custom: Leasing από €352 μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης Ford ή χρηματοδότησης αγοράς με Ford…

14 Stunden ago

Volvo Saracakis Test Drive Event in Kalamata, 24-26 Mai

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

vor 1 Tag

Ford Puma: Technisch fortschrittlich und sparsam, jetzt mit 199 Euro Mietpreis

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

vor 2 Tagen