Kategorien: Uncategorized

H Citroen κάνει ακόμη ένα βήμα μπροστά με τη νέα γενιά κινητήρων Euro 6

Κινητήρας της χρονιάς για το 2015 ο τρικύλινδρος 1,2 turbo με τα 110 και τα 130 άλογα.

Η Citroën λανσάρει τη νέα γενιά Euro 6 κινητήρων βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, η οποία παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου “Αυτοκίνηση 2015”. 

Η επίτευξη των στόχων του 2020 για τη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου, απαιτεί την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που αφορούν στους κινητήρες.

Το λανσάρισμα των κινητήρων Euro 6 βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, αποτελούν μια ακόμη απόδειξη της περιβαλλοντικής συνείδησης της μάρκας και της φιλοσοφίας “Créative Technologie”, προσφέροντας τεχνολογία αιχμής, κορυφαίες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων.

Με το βραβείο καλύτερου κινητήρα για το 2015 στην κατηγορία του για τους κινητήρες βενζίνης “PureTech” και με περισσότερες από 100 πατέντες ευρεσιτεχνίας για τους κινητήρες πετρελαίου “BlueHDi”, οι νέοι Euro 6 κινητήρες της Citroen προσφέρουν τεχνολογία αιχμής, κορυφαίες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

H πλειοψηφία των μοντέλων Citroen δεν επιβαρύνονται από τέλη κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, οι best seller εκδόσεις των δημοφιλών μοντέλων Citroen C1, C3, C4 και C4 Cactus, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας καθώς εκπέμπουν λιγότερο από 90gr CO2/km, ενώ καταναλώνουν μεταξύ 3lt και 4lt καυσίμου ανά 100km. 

Διαθέσιμοι σε όλη τη γκάμα αυτοκινήτων της Citroen, οι νέοι Euro 6 κινητήρες προσφέρουν σε σχέση με τους Euro 5 κινητήρες: 

PureTech

- International Engine of the Year 2015

- Κινητήρες 1.0 και 1.2 Turbo έως 130hp

- Turbocharger νέας γενιάς (240.000rpm)

- 95% της ροπής διαθέσιμη από τις 1.500 έως 3.500rpm

- Βελτιστοποιημένη καύση

- Μείωση των απωλειών λόγω τριβής κατά 30%

- Μειωμένο βάρος κατά 20%

- Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως 27%

- Εκπομπές ρύπων CO2 από 97g/km

BlueHDi

- Καινοτόμος τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR) με πρόσθετο AdBlue®

- Εξάλειψη των μικροσωματιδίων κατά 99,9% 

- Μείωση των οξειδίων του αζώτου NOx κατά 90%,

- Οικονομία εκπομπών ρύπων CO2 από 2% έως 4%

- Εύρος ροπής από 233 Nm έως 300 Nm

- Κατανάλωση καυσίμου από 3,0 έως 4,1 l/100km

- Εκπομπές ρύπων CO2 από 79g/km

Η Citroën διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου ικανή να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη.  Οι υπερσύγχρονοι κινητήρες τελευταίας γενιάς συνδυάζουν ιδανικά τη δυναμική οδήγηση με σημαντικά οφέλη στην οικονομία, χάρη στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου.

Panagiotis Karagiannis

Teilen Sie
Herausgegeben von
Panagiotis Karagiannis
Tags: citroenMotor

Neueste Beiträge

Fia an europäische Politiker: "Mobilität ist ein Recht, bleiben Sie zugänglich"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

20 Stunden ago

Apple Car: Das Projekt könnte durch eine Allianz mit Rivian wiederbelebt werden

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

21 Stunden ago

Toyota fordert die Vorherrschaft des Mazda MX-5 mit der Entwicklung eines eigenen Roadsters heraus

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

22 Stunden ago

DS Automobiles präsentiert den DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 4 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 4 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 4 Tagen