Kategorien: UncategorizedNEWS

Alfa Romeo Tonale hat einen... griechischen Vater

Tonale ist ein Pass in den Alpen, der nicht weit vom Stilfser Joch entfernt ist. Es ist auch der Name des neuen Modells (Prototyp - voraussichtlich 2020 in Produktion), das uns Alfa Romeo in Genf vorgestellt hat. Dieses Modell, mit dem die italienische Marke ihr Debüt im C-SUV-Segment gibt, ist größtenteils eine Kreation des griechischen Designers, Alexandros Lioki

Μόλις στα 31 του, ο Αλέξανδρος δεν κατέχει απλά θέση Senior Designer στην Alfa Romeo, αλλά έχει βάλει την “υπογραφή” του σε ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της μάρκας, και σίγουρα σε αυτό που τράβηξε επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας φέτος στην έκθεση της Γενεύης. Βέβαια αυτό, δεν είναι η πρώτη του επιτυχία. Ο απόφοιτος του ΤΕΙ Βιομηχανικού Σχεδιασμού Κοζάνης βρέθηκε με… συνοπτικές διαδικασίες στο Instituto Europeo di Design στην Ιταλία, ξεχωρίζοντας με το ταλέντο του και, από εκεί, στο Σαλόνι της Γενεύης σε πολύ μικρή ηλικία, αφού παρουσιάστηκε η Alfa Romeo Gloria ο σχεδιασμός της οποίας ήταν δικό του έργο, στα πλαίσια της πρακτικής του στην Alfa Romeo.

Ο Αλέξανδρος Λιώκης με το προηγούμενο “διάσημο” δημιούργημά του, την Alfa Romeo Gloria

Was nun den Tonale betrifft, so wird Alfa Romeo auf dem Genfer Automobilsalon mit ihm seinen eigenen Einstieg in die Elektrifizierung vollziehen. Der Prototyp des Alfa Romeo Tonale SUV ist das erste Plug-in-Hybridmodell der Marke. Mit diesem Prototyp definiert Alfa Romeo das stetig wachsende Segment der kleinen SUVs neu und bietet einzigartigen italienischen Stil und unübertroffenen Fahrspaß.

Inspiriert von der hohen Ästhetik und der Designsprache von Alfa Romeo, ist das Design des Tonale Ausdruck der Vision des Unternehmens. Die kompakten Abmessungen sind durch den unverwechselbaren Stil von Alfa Romeo geprägt, der die traditionellen Werte der Marke mit modernem Design verbindet. 

Inspiriert von organischen Formen, erzeugt Tonale einen kontinuierlichen Fluss von Licht und Reflexionen, der sich aus der Form und dem Volumen der Oberflächen ergibt, aus denen der Körper besteht. Sein Design hebt eine Reihe von stilistischen Merkmalen hervor, die in einer durch und durch zeitgemäßen Art und Weise ausgeführt wurden und ein Synonym für die reiche Geschichte von Alfa Romeo sind, wie zum Beispiel das Design der Räder mit runden Öffnungen. 

Με διάμετρο 21”, οι τροχοί ελαφρού κράματος του Tonale, παρουσιάζουν το κλασσικό σχήμα της Alfa Romeo μέσω ενός νέου σχεδίου που τονίζει τη δομή και το χαμηλό βάρος του εξαρτήματος. Το συγκεκριμένο στιλ για τους τροχούς παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη θρυλική 33 Stradale τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, στο Tonale, η σύγχρονη εκδοχή του τροχού συνδυάζεται με ένα ειδικά σχεδιασμένο από την Pirelli ελαστικό.

Gleichzeitig erinnern die eleganten Volumina und Oberflächen an die Formen von Modellen, die Geschichte geschrieben haben, wie der Duetto, der Disco Volante Spider und der geliebte GT Junior. Vorne verbinden der markante Kühlergrill und die 3+3-Leuchtenreihe den Tonale mit dem SZ und dem jüngeren Brera. Auch das Heck wird durch die Glasflächen definiert, während die Leuchten eher an die Handschrift eines Künstlers als an ein einfaches Beleuchtungssystem erinnern.

Da der Rennsport ein wesentlicher Bestandteil der DNA und der Geschichte von Alfa Romeo ist, strahlt der Innenraum des Tonale die Dynamik einer Skulptur aus. Er ist auf den Fahrer ausgerichtet und bietet Platz für 4 Passagiere. Die gewählten Materialien unterstreichen seinen unverwechselbaren Charakter durch den Kontrast, der durch die Kombination von Materialien wie Aluminium mit Leder und Alcantara entsteht. 

Παράλληλα το πρωτότυπο εξοπλίζεται με τα υψηλότερα επίπεδα τεχνολογικών συστημάτων που προσφέρουν κορυφαία άνεση και συνδεσιμότητα, διατηρώντας σε πρώτο πλάνο την οδηγική απόλαυση. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η κεντρική οθόνη αφής των 10,25” του συστήματος πολυμέσων. Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να είναι πάντα σε σύνδεση με την Alfa Romeo μέσω των νέων εφαρμογών “Alfista” (μία εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να βρίσκεται πάντα σε επαφή με το Lifestyle της Alfa Romeo ενημερώνοντας τον για όλες τις εκδηλώσεις (clubs, συναντήσεις, νέα, κ.α.) που αφορούν στη μάρκα. 

Παράλληλα μέσω της εφαρμογής οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κληρώσεις με δώρο την VIP είσοδο σε ειδικές εκδηλώσεις της Alfa Romeo) και “Paddock” (μία εφαρμογή που επιτρέπει στο χρήστη να βλέπει και να αγοράζει σε πραγματικό χρόνο στοιχεία αναβάθμισης για το Tonale, καθώς και αξεσουάρ της Alfa Romeo).

Το πρωτότυπο εστιάζει στο μέλλον της κατηγορίας, αποτελώντας μια σύνθεση υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας. ΤοTonale αποτελεί ένα πραγματικό έργο τέχνης όπως αφήνει να εννοηθεί και το πλήρες όνομα  του: Alfa Romeo Tonale (ART).

H Alfa Romeo μας λέει πως η νέα πρόταση είναι πιστή στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα κάθε μοντέλου της Alfa Romeo. Στόχος η βέλτιστη οδική συμπεριφορά και η εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης με τρόπο που να τιμά τη φιλοσοφία της μάρκας. Αντί απλά να προσαρμοστεί στα δεδομένα, η Alfa Romeo με το πρωτότυπο Tonale, δίνει μια νέα προσέγγιση του ίδιου της του DNA, δημιουργώντας μια νέα ιδέα της ομορφιάς, της ενέργειας, της αρμονίας, της αποδοτικότητας και της φιλικότητας προς το χρήστη και το περιβάλλον. Η ηλεκτροκίνηση έρχεται στη Alfa Romeo για να ενισχύσει επιπλέον το σπορ χαρακτήρα της μάρκας. Για αυτό το λόγο η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν χρειάζεται να εκφραστεί με μεγάλα λογότυπα και πομπώδη ονόματα. Αρκούν μικρές λεπτομέρειες, όπως το φιδάκι (“Biscione”) στο λογότυπο της μάρκας, το οποίο έχει προσαρμοστεί κάτω από μία “hybrid ματιά”. Η ηλεκτροκίνηση στην Tonale εκφράζεται μέσω του τοποθετημένου στο πίσω μέρος ηλεκτροκινητήρα, μια επιλογή που ανοίγει νέες δυνατότητες  και μεγιστοποιεί την οδηγική απόλαυση. Το πρόγραμμα D.N.A. που χρησιμοποιούν όλα τα μοντέλα της μάρκας (Giulietta, Giulia, Stelvio και 4C), αποκτά μια νέα μορφή.

Στην Tonale, η επιλογή “Dynamic” εξελίχθηκε σε “Dual Power” εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ισχύ και από τους δύο κινητήρες. Παράλληλα το σύστημα πολυμέσων διαθέτει την επιλογή E-mozione, η οποία προσφέρει συγκεκριμένες ρυθμίσεις στην απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, πιο άμεσο φρενάρισμα και ακόμα πιο άμεση απόκριση στο σύστημα διεύθυνσης.  Η επιλογή Ν (“Natural”), συνεχίζει να προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ απόδοση και οικονομίας διαχειρίζονταν τους δύο κινητήρες. 

Το αποτέλεσμα είναι σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς να χάνεται ο σπορ χαρακτήρας. Τέλος το πρόγραμμα “Advance Efficiency” εξελίχθηκε στο “Advance E” για απόδοση με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Συνεπώς με βάση και τη φιλοσοφία της μάρκας, το plug-in υβριδικό σύστημα ανεβάζει σε ένα νέο επίπεδο τα χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης και οδηγικής απόλαυσης της Alfa Romeo.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

Fia an europäische Politiker: "Mobilität ist ein Recht, bleiben Sie zugänglich"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

17 Stunden ago

Apple Car: Das Projekt könnte durch eine Allianz mit Rivian wiederbelebt werden

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

17 Stunden ago

Toyota fordert die Vorherrschaft des Mazda MX-5 mit der Entwicklung eines eigenen Roadsters heraus

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

vor 19 Stunden

DS Automobiles präsentiert den DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 4 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 4 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 4 Tagen