Kategorien: UncategorizedNEWS

Der nächste GT86/BRZ wird ein Turbofahrzeug sein!

Είναι πλέον επίσημο. Η Subaru και η Toyota ανακοίνωσαν ότι θα διευρύνουν τη Zusammenarbeit τους και ότι, ανάμεσα σε αυτά που θα κάνουν, θα είναι και η nächste Generation von BRZ/GT86. To σπορ, κοινό μοντέλο των δύο ιαπωνικών βιομηχανιών, όπως μαθαίνουμε, θα είναι αυτό για το οποίο… προσεύχονται οι φαν τους, καθώς θα είναι Fahrspaß (“περισσότερο από τη Supra“), πισωκίνητο και turbo!

H Toyota και η Subaru υπέγραψαν, στο μεταξύ, συμφωνία επέκτασης της συμμαχίας τους με την πρώτη να αυξάνει το μετοχικό της ποσοστό στη δεύτερη από το σημερινό 16,83% unter 20%. Η δε Subaru θα αγοράσει μετοχές της Toyota, αξίας 80 δισ. γιεν (677,2 εκατ. ευρώ). 

Άλλο ένα rendering του Toyobaru, αυτή τη φορά από το motor1.com

Όμως αυτό, δεν είναι το μόνο. Οι δυο τους θα δουλέψουν επάνω σε νέα τετρακίνητα μοντέλα, ενώ η Subaru αποκτά το δικαίωμα χρήσης της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, πριν προχωρήσουν στην κοινή έρευνα της autonomes Fahren und von connected cars

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει στην κοινή εξέλιξη μιας πλατφόρμας που θα αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Toyota βάζει την εμπειρία της στην τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και η Subaru το knowhow στα AWD.

Τώρα, σε ό,τι αφορά την επόμενη γενιά του GT86/BRZ, λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές, όμως κάτι έχει αρχίσει να “κινείται”. Ίσως όχι τυχαία, τεχνικός της Toyota έλεγε πρόσφατα ότι η δεύτερη γενιά του 86 θα είναι “καλύτερη στην οδήγηση απο τη Supra“. Οι φήμες που ακούγονται είναι το νέο μοντέλο θα μεταβεί, από την πλατφόρμα του Impreza, in σασί της Toyota (TNGA architecture). 

H σημερινή γενιά του GT86

Η μεγάλη αλλαγή έρχεται όμως στο Motor. Τουλάχιστον σε πρώτη φάση, ξέρουμε ότι οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει να χρησιμοποιήσουν στο σπορ μοντέλο έναν κινητήρα από τη Subaru. Ως ιδανικός για τη δουλειά, είναι αυτός που έχει φορεθεί στο Aufstieg, ένα SUV που παρουσίασε φέτος η Subaru.

Το μοτέρ αυτό είναι η… απάντηση στις προσευχές των φαν του 86, μιας και πολλοί “γκρίνιαζαν” ότι του λείπει δύναμη. Το μοτέρ που θα χρησιμοποιηθεί -εκτός απροόπτου- στο καινούριο Toyobaru θα είναι ένα turbocharged (ναι, turbo!) επίπεδο τετρακύλινδρο 2,4 λίτρων μοτέρ. Ο κινητήρας αυτός, παράγει 260 ίππους und 38,3 kgm ροπής. Στο Ascent, ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο CVT, το οποίο, φανταζόμαστε, οι Ιάπωνες θα αντικαταστήσουν με χειροκίνητο, εκτός αν θέλουν να… το κρατήσουν για τον εαυτό τους. 

Το επόμενο μοντέλο αναμένεται περίπου στο 2021, αν και το γεγονός πως δεν υπάρχουν ακόμα Spionagefotos από κάποιο mule να δοκιμάζεται είναι… ανησυχητικό. Έτσι, μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες in Bezug auf die πώς θα μοιάζει...

Bonus: Δες hier πώς μας φάνηκε όταν παντιάσαμε το Subaru BRZ.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Fiat: Από το Panda Elettra, στο Grande Panda Elettrica – Πόσο έχει αλλάξει η ηλεκτροκίνηση μετά 35 χρόνια;

Η Fiat παρουσιάζει το Grande Panda, τη νέα γενιά του ιστορικού ιταλικού μπεστ σέλερ, το…

13 Stunden ago

Maserati GranCabrio Folgore Tignanello: Ένα αριστούργημα Ιταλικής κληρονομιάς και καινοτομίας

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την παράδοση, την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία, κατασκευασμένο στην Ιταλία Από…

17 Stunden ago

DACIA SPRING ELECTRIC 65 : Jetzt, ab 17.950€

To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές.…

23 Stunden ago

Kostenloser Drive 'N Smile Summer Edition Auto-Check von Suzuki

Και αυτό το καλοκαίρι, η SUZUKI προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της…

24 Stunden ago

Neuer BMW M5: Produktionsstart für die Hochleistungslimousine

Για πρώτη φορά, με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH…

vor 1 Tag

Der Koenigsegg Jesko Absolut, bricht (Rekorde)!

Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε εκ νέου τη φήμη της ως ηγέτης στην παραγωγή καινοτόμων, υψηλών…

vor 1 Tag