NEWS

Warum der Toyota GR Corolla NICHT nach Europa kommt

Mit 304 PS, Allradantrieb und einem 1,6-Liter-Dreizylinder-Motor mit Turboaufladung ist der neue Toyota Corolla με τις “περιποιήσεις” της Gazoo Racing έμοιαζε ό,τι πρέπει για την ελληνική αγορά. Δυστυχώς όμως, το πολυαναμενόμενο μοντέλο που παρουσιάστηκε στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, θα μείνει… εκεί. Η Toyota δεν προτίθεται να φέρει το μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Das ist der beeindruckende Corolla GR-FOUR

Der Grund dafür ist, dass Gazoo beschlossen hat, ein sehr flexibles Format beizubehalten und bis zu drei seiner Modelle pro Markt/Kontinent anzubieten. Für den Kontinent, zu dem wir gehören, wird die GR-Reihe ausschließlich den Yaris GR, den Supra GR und den GR86 umfassen.

Ja, aber der GR Corolla?

Το εσωτερικό της “hot” Corolla

Beim GR Corolla handelt es sich erwartungsgemäß um den aus dem GR Yaris bekannten 1.600-ccm-Dreizylinder-Turbomotor, der jedoch an einigen Stellen verbessert wurde, um etwas mehr zu leisten. In der Praxis wurde die Leistung auf 304 PS moduliert, die bei 6.500 Umdrehungen pro Minute anliegen, und das Drehmoment auf 370 Nm, die wiederum von 3.000 bis 5.000 Umdrehungen pro Minute anliegen.

Φτιάχνεις hot hatch και δεν το φέρνεις Ευρώπη, προτιμώντας την αμερικανική αγορά; Καλά θα πάει αυτό…

Der Motor mit dem Code G16E-GTS des ToyotaEr ist mit einem 6-Gang-Schaltgetriebe mit revmatch iMT-System gekoppelt und verfügt über eine dreiflutige Auspuffanlage, die den Sound verbessert und den Abgasdruck reduziert. Darüber hinaus verfügt er im Vergleich zum GR Yaris über größere Einlassventile und ein neues Kolbenschmiersystem, das als "Multi-Öl-Jet-Kolben" bezeichnet wird.

Die beeindruckende Circuit Edition

Der neue 1.474 kg schwere GR Corolla wird in den Versionen Core Grade und Circuit Edition erhältlich sein und mit dem gleichen Allradsystem wie der Yaris ausgestattet sein, das es dem Fahrer ermöglicht, die Drehmomentverteilung zwischen den beiden Achsen auf 60/40, 50/50 bzw. 30/70 vorne und hinten zu variieren. Auch die zweite verfügbare Version des GR Corolla ist mit einem Satz Torsen-Differenzialsperren ausgestattet.

Die Aufhängung des neuen GR Corolla besteht aus McPherson-Federbeinen an der Vorderachse und Doppelschwingen an der Hinterachse. Die Bremsen des Fahrzeugs bestehen aus Scheiben mit einem Durchmesser von 14 und 11,7 Zoll (Dicke: 1,1 und 0,7 Zoll) in Kombination mit Vier- und Zweikolbensätteln. Die Räder haben einen Durchmesser von 18 Zoll und sind mit Michelin Pilot Sport 4 Reifen in 235/40 bestückt.

Toyota hat zwar keine Leistungsdaten für den neuen GR Corolla angegeben, aber man kann davon ausgehen, dass der Sprint aus dem Stand auf 100 km/h in weniger als 5 Sekunden erledigt sein wird.

Και για όσους έχουν αρχίσει να σκέφτονται ήδη “θα φέρω τροπέτο”: Σε αντίθεση με το GR Yaris, το οποίο υιοθετεί ένα «μοναδικό» πλαίσιο, η GR Corolla βασίζεται στη συμβατική Corolla Sports, με σημαντικές ωστόσο αλλαγές και αναβαθμίσεις. Όπως για παράδειγμα, στην ακαμψία του πλαισίου, η οποία είναι ενισχυμένη από τους μηχανικούς της μονάδας παραγωγής Motomachi της Ιαπωνίας με έξτρα ενισχύσεις ανάμεσα στους πίσω τροχούς, στο τούνελ κάτω από το δάπεδο και κάτω από το αυτό, μπροστά από τη δεξαμενή καυσίμου των 50 λίτρων. Από εκεί και πέρα, το μετατρόχιο εμπρός και πίσω έχει διευρυνθεί κατά 60 και 85 χλστ. Την ίδια στιγμή, το εμπρός και πίσω φτερά είναι πλατύτερα κατά 20 και 30 χλστ.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις, η Core Grade είναι διαθέσιμη σε άσπρο, μαύρο και κόκκινο χρώμα, ενώ η Circuit Ediditon θα διαθέτει οροφή από ανθρακονήματα, αλουμινένιες εμπρός πόρτες και καπό με “εξτρα” αεραγωγούς, κόκκινες δαγκάνες φρένων, καθώς και τους εξωτερικούς χρωματισμούς White, Supersonic Red και Heavy Metal.

Mehr lesen:

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

24 Minuten ago

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

2 Stunden ago

Defender OCTA: Ο κυρίαρχος των επιδόσεων παντός εδάφους

Η Land Rover παρουσιάζει τον νέο Defender OCTA, το πιο ανθεκτικό και πολυτελές μοντέλο της…

vor 14 Stunden

Σε αμφισβήτηση η ηλεκτροκίνηση για την ΕΕ: Τεχνολογική ουδετερότητα και efuels σώζουν τους ΜΕΚ

Σε ευθεία αμφισβήτηση θέτει την ενεργειακή μετάβαση και κατ' επέκταση την ηλεκτροκίνηση η ΕΕ, καθώς…

vor 14 Stunden

Alfa Romeo Junior: Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς

Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς, η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Junior,…

vor 16 Stunden

Emeya: Το απόλυτο ηλεκτρικό hyper-GT από τη Lotus

Η Emeya είναι το πρώτο ηλεκτρικό grand tourer (GT) από τη Lotus, σχεδιασμένο για τους…

17 Stunden ago