NEWS

Γάλλος Yπουργός Οικονομικών: Η ΕΕ πρέπει να εγκαταλείψει την ανάγκη για “άχρηστες” δαπάνες για το Euro 7

Ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire συμμερίστηκε τις εκκλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την Ευρωπαϊκή Ένωση να ανακαλέσει τους επερχόμενους κανονισμούς κατά της ρύπανσης για τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων, οι οποίοι θα αυξήσουν σημαντικά το κόστος κατασκευής αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι κανόνες Euro 7, που πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από το 2025 για την τελευταία γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα επιβαρύνουν μια βιομηχανία που ήδη αγωνίζεται να κάνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο Le Maire την Τρίτη κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του εργοστασίου μπαταριών της Automotive Cells Company στη βόρεια Γαλλία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, στην ίδια εκδήλωση δήλωσε ότι ο επερχόμενος κανονισμός, ενώ καταναλώνει κεφάλαια, δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά για το περιβάλλον.

“Ίσως θα ήταν καλύτερα να ξεχάσουμε αυτό το πρότυπο Euro 7, το οποίο θα κοστίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες μας άχρηστες επενδύσεις”, δήλωσε ο Le Maire, με την Κίνα και τις ΗΠΑ να μην κάνουν την ίδια επιβολή στις αυτοκινητοβιομηχανίες τους.

“Πρέπει να επενδύσουμε στις τεχνολογίες του αύριο, όχι στις τεχνολογίες του χθες”.

Ο κανονισμός Euro 7 επιδιώκει να αυστηροποιήσει τους κανόνες για τους ρύπους εκτός από το CO2, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου. Οι κανόνες στοχεύουν επίσης στην αντιμετώπιση των σωματιδίων που προέρχονται από τα φρένα και τα ελαστικά.

Οκτώ χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, ζήτησαν από το μπλοκ να καταργήσει τα νέα όρια ρύπανσης για τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων, καθώς αποπροσανατολίζουν από τον στόχο της ουσιαστικής απαγόρευσης των νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, προσθέτοντας έτσι αντιδράσεις στον ρυθμό που ακολουθεί η ΕΕ στην εισαγωγή περιβαλλοντικών κανονισμών.

“Ας μην αφιερώσουμε το περιορισμένο κεφάλαιο που διαθέτουμε σε πράγματα που δεν θα αποφέρουν σημαντικό αποτέλεσμα – και εδώ μιλάω για το οικολογικό αποτέλεσμα”, δήλωσε ο Kallenius σε συνέντευξή του στη βόρεια Γαλλία, στο περιθώριο των εγκαινίων του εργοστασίου μπαταριών ACC.

Ο Le Maire και στελέχη της Stellantis, της TotalEnergies και της Mercedes παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του εργοστασίου μπαταριών της ACC, καθώς η Ευρώπη προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των ασιατικών εταιρειών στον εφοδιασμό της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι κανόνες της ΕΕ για την ουσιαστική απαγόρευση του κινητήρα εσωτερικής καύσης στα νέα αυτοκίνητα από το 2035 καθυστέρησαν για εβδομάδες μετά από μια πίεση της τελευταίας στιγμής από τη Γερμανία για να εξασφαλίσει δικαιώματα για τα ηλεκτρονικά καύσιμα.

Μεταξύ των ανησυχιών συγκαταλέγονται οι σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας στον τομέα, ενώ η έλλειψη υποδομών, συμπεριλαμβανομένων των σημείων φόρτισης, καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μη ελκυστικά για πολλούς καταναλωτές.

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

DS 3 : Άμεσα διαθέσιμο, με το πρόγραμμα Premium Upgrade

Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…

10 Stunden ago

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 1 Tag

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 1 Tag

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 1 Tag

Fahren Volkswagen ID.3 Pro Performance: das Symbol des Übergangs (Video)

Aber ist das wirklich der Fall? Das vollelektrische Schrägheck der Mittelklasse von Volkswagen unterscheidet sich ästhetisch und...

vor 1 Tag

Der vollelektrische Mercedes Benz G580 EQ

Der neue Mercedes-Benz G 580, ausgestattet mit EQ-Technologie, setzt das Erbe seiner Vorgänger fort...

vor 1 Tag