NEWS

Ford: Kundendienstleistungen mit vollständiger Preistransparenz

Σε μία εποχή στην οποία η ποιότητα των παρεχόμενων after sales υπηρεσιών και η αξιοπιστία στην τιμολόγησή τους διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, η Ford έρχεται με υψηλό αίσθημα ευθύνης να διασφαλίσει σήμερα μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και εφαρμογές μία ακόμα σημαντική πτυχή που προάγει την ικανοποίηση των πελατών της στο επόμενο επίπεδο: την απόλυτη διαφάνεια τιμών σε όλες τις διαδικασίες και εργασίες που σχετίζονται τόσο με τη συντήρηση όσο και με τυχόν επισκευές που θα χρειαστεί να πραγματοποιηθούν στο αγαπημένο τους αυτοκίνητο μέσα από το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford.

Για τη Ford, άλλωστε, πρωταρχικό ζητούμενο ήταν, είναι και θα είναι η συνεχής προσφορά υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας που συνοδεύονται από ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, οι οποίες στόχο έχουν να φέρουν όχι μόνο τους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές Ford στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών, αλλά και να προάγουν τόσο την εμπειρία ιδιοκτησίας όσο και την ικανοποίηση τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ford Motor Ελλάς πραγματοποιεί σήμερα ένα ακόμα βήμα ενημερώνοντας εκ των προτέρων τους πελάτες όχι μόνο για το ποιες εργασίες θα χρειαστεί να γίνουν στο όχημα τους, αλλά και για πόσο θα κοστίσουν. Αυτό γίνεται πράξη γρήγορα, εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του ηλεκτρονικού ραντεβού που θα κλειστεί με συγκεκριμένο VΙΝ για υπηρεσίες συντήρησης στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του κάθε πελάτη.

Πιο συγκεκριμένα, στον ιστότοπο www.ford.gr και στην καινοτόμο υπηρεσία της ηλεκτρονικής καταχώρισης ραντεβού που λειτουργεί με μερικά μόνο «κλικ» 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή/και της εφαρμογής FordPass, ο πελάτης καταχωρεί το VΙΝ του οχήματος και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του και βλέπει αυτόματα το ποσό που στοιχίζουν οι υπηρεσίες που επιθυμεί. Επίσης, με τον κωδικό Ford10 παρέχεται έκπτωση €10 με κάθε ηλεκτρονικό ραντεβού έως και τις 31/12/2023.

Η διαφάνεια και αξιοπιστία που παρέχει η Ford δεν σταματά εδώ, καθώς συνεχίζεται και μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Video Check, με την οποία κάθε πελάτης βλέπει ό,τι ακριβώς είδε ο ειδικός της Ford σε σχετικό βίντεο που του αποστέλλεται ηλεκτρονικά και αν χρειάζεται λαμβάνει μια μη δεσμευτική προσφορά για τυχόν πρόσθετες εργασίες ή επισκευές που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητό του (αφορά τους Συνεργάτες Ford που μετέχουν στο πρόγραμμα).

Κάνοντας καθημερινά πράξη την πάγια δέσμευσή της για την παροχή after sales υπηρεσιών με υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία, η Ford Motor Ελλάς συνεχίζει να θέτει τους πελάτες και την ικανοποίησή τους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, παρέχοντας διαρκώς καινοτόμα εργαλεία που τους υποστηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο. Γρήγορα, εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή. Και πρωτίστως με απόλυτη διαφάνεια τιμών μέσα από το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

2 Stunden ago

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

vor 2 Tagen

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

vor 2 Tagen

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

vor 2 Tagen

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

vor 2 Tagen

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

vor 2 Tagen