Unterwegs mit dem Fiat 500X auf dem gefrorenen Pelion

Όταν παρουσιάστηκε το Fiat 500, το 1957, κανείς δεν περίμενε ότι, 59 χρόνια αργότερα, θα κυκλοφορούσε στους δρόμους σε κάθε πιθανή εκδοχή: Από πολυμορφικό, cabrio, μέχρι και crossover. Το Fiat 500, γνωστό και ως  Cinquecento”, θεωρείται ως το αυτοκίνητο που αναγέννησε τη Fiat στην μεταπολεμική Ιταλία και αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο για το τρίπτυχο της επιτυχίας, που είναι η εμφάνιση, το μικρό μέγεθος, αλλά και η πρακτικότητα (εσύ πρόσθεσε και τη σβελτάδα του). 

Στην αναβίωσή του, το 2007,  έμελε να αναγεννήσει τη Fiat για μια ακόμα φορά και να την βγάλει για τα καλά από την εσωστρέφεια κάνοντας την νούμερο ένα επιλογή για αυτοκίνητο πόλης. Στις μέρες μας, που τα crossover έχουν την τιμητική τους, τώρα που οι περισσότεροι τα λατρεύουν και κάποιοι τα μισούν,  η Fiat αποφάσισε να μπει για τα καλά στα λημέρια της κατηγορίας με το 500Χ και πολύ σοφά επέλεξε.

Er ist der Cousin des Renegade, mit demselben Fahrgestell, denselben Motoren, einer völlig anderen Optik und Aufhängung und letztendlich einem anderen Charakter. Der Renegade konzentriert sich auf Abenteuer und Offroad-Fähigkeiten und der Fiat 500X auf das Dreigestirn des Erfolgs für Fiat, Aussehen, Größe und Schnelligkeit, von dem wir sagten, dass es für den kleinen 500 gilt.

Am Anfang war die Erscheinung

Als ich den roten Fiat 500X in unserem Test zum ersten Mal sah, dachte ich, dass er dem klobigen 500 L äußerlich in nichts nachsteht, aber auch nicht in der Substanz, da er auf dem Renegade-Chassis basiert, aber mit einer anderen Fahrwerksabstimmung, die auf ein sportlicheres Fahrverhalten ausgerichtet ist. 

Έτσι λοιπόν, αφού με κέρδισε με την πρώτη ματιά, σκέφτηκα ότι εμένα μου αρέσουν τα crossover και είμαι… εύκολο θύμα για τη λεία του. Άραγε, πώς θα φαίνεται στα μάτια μιας γυναίκας, όντας ένα 500 με αναβολικά; Έτσι ξεκίνησα για το ταξίδι από Αθήνα –Τσαγκαράδα κάνοντας αφού πρώτα έκανα μια στάση για να επιβιβαστεί και η γυναικεία συντροφιά. 

“Άχου το γλυκούλι!!!”, αναφώνησε και προφανώς δεν αναφερόταν σε εμένα (αν και θα μπορούσε, ή καλύτερα θα έπρεπε), αλλά στο κόκκινο Fiat 500X που την κέρδισε με την πρώτη ματιά. “Γκολ από τα αποδυτήρια”, σκέφτομαι, κουμπώνω πρώτη στο 6άρι ακριβές και με ωραία αίσθηση κιβώτιο και ξεκινώ.

In meinen Händen hielt ich die Dieselversion mit dem 1.6 MTJ-Motor und 120 Pferden bei 1.750 U/min. Der MultijetII-Turbodiesel im 500X erweist sich als besonders spritzig mit einem Drehmoment von 32 PS, einem breiten Nutzlastbereich, der mühelos hohe Geschwindigkeiten erreicht, und den neuesten Errungenschaften der Dieseltechnologie wie Common-Rail, 16V und Turbolader mit variabler Geometrie. 

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη θετική εντύπωση είναι το γεγονός ότι κινούμενος σε ταχύτητα κοντά στην τελική του, έδινε την εντύπωση ότι πηγαίνει με πολύ μικρότερη ταχύτητα, απενεργοποιώντας το… «alarm» υψηλής ταχύτητας του θηλυκού συνεπιβάτη αφού το πάτημα από τις 18άρες, τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και το καλά ηχομονωμένο εσωτερικό του ξεγελούσε τον γυναικείο βομβητή υψηλής ταχύτητας (που ενεργοποιείται με την ατάκα “ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ”;;;; σε ένταση 7.848 db).

 Der Verbrauch liegt bei etwa 6,5 Litern auf 100 km und selbst bei der Höchstgeschwindigkeit werden 9,5 Liter nicht überschritten, was die Fahrt zu einem Blitz und Donnerwetter macht, da die hohe Geschwindigkeit schließlich vom Beifahrer bemerkt wird...

Das Innere des 

Το εσωτερικό του 500Χ αποτελεί ορόσημο για την Fiat  αφού η ποιότητα με την εμφάνιση είναι παρούσες.. Η συνολική εμφάνιση είναι ελκυστική μιας και παραπέμπει στο 500 και τα υλικά είναι τα καλύτερα που έχουμε συναντήσει όχι μόνο σε Fiat αλλά και από τα περισσότερα SUV παραπέμποντας μάλιστα σε πιο executive κατηγορίες.

Die Materialien des Armaturenbretts sind weich, und die Mitte wird von einem 5-Zoll-Bildschirm mit Uconnect™ Nav-System mit Bluetooth und Navigation dominiert - in einer Klasse, in der der Bildschirm vielleicht optional ist, aber nicht hier. Optional ist jedoch der 6,5-Zoll-Touchscreen mit Uconnect™ Nav LIVE mit 3D-Navigation, den ich wegen seiner Größe und Benutzerfreundlichkeit bevorzugen würde, und wenn nicht wie Kompromisse. Das Uconnect-System ist ein Teilόn und dem 5-Zoll-Bildschirm ist es einfach zu bedienen und zu verstehen, mit vielen Funktionen wie Fernentriegelung, Radio über Internet und verschiedene Apps zur Verbindung mit einem Smartphone und zur Umwandlung von Text in Sprache und umgekehrt.

Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα  να μετατραπεί και σε WiFi hotspot ,και νομίζω ότι είναι ένα από τα καλύτερα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην αγορά του αυτοκινήτου.

Der 500X ist im Allgemeinen klein, aber besonders die vorderen Passagiere haben viel Platz für Beine und Kopf. unter das große Schiebedach. Außerdem gibt es, wie es sich für einen Crossover gehört, viel Platz für kleine Gegenstände. Im Fond geht es durch das spitze Dach etwas gesammelter zu, was im Vergleich zum Skoda Yeti ein Unterschied ist, aber der 500X gewinnt an Charme und Raffinesse.

Was ist X eigentlich? 

Der 500X ist eines der sportlichsten Autos in diesem schnell wachsenden Segment und verfügt über ein robustes Fahrwerk, in dem mit Leichtigkeit und stets kontrollierten Körperbewegungen, unterstützt durch die präzise elektrische Lenkung und die straffe Federungseinstellung,
Εντύπωση μου προκάλεσε ότι παρά τις πανέμορφες 18άρες ζάντες της έκδοσης CROSS  PLUS, die Walzqualität, da η ανάρτηση κάνει καλά τη δουλειά της απορροφώντας τα χτυπήματα και τους κραδασμούς  από τις λακκούβες και τα νεροφαγώματα.

Zusammenfassend lässt sich sagen, dass der 500X eine Freude zu fahren ist, denn er bietet Ihnen ein Dreiergespann aus Aussehen, Größe und Eleganz, ohne dass Sie zu viel in Bezug auf Kraftstoff, Geld oder Parkraum benötigen.

TECHNISCHE MERKMALE : 1.6 Mjet 120hp MT FWD
Motor: 1.598 ccm (Diesel)
Leistung: 120 PS / 3.750 U/min
Drehmoment: 32,6 kgm / 1.750 U/min
Kraftübertragung: auf die Vorderräder
Box: 6-Gang-Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit: 186 km/h
Beschleunigung 0-100: 10.5 sec
Bruttoverbrauch: 4,7 l/100 km
CO2-Emissionen: 109 gr/km
Gewicht: 1.320 kg
Abmessungen M/WC: 4.278/1.796/1.600 mm
Gepäckraum: 350 -1000 Liter
Kfz-Steuer: 98 €
Ελαστικά : 225/45  R18 

Die
500X, der mit einem Zuschuss von bis zu 5.000 € und einer günstigen Finanzierung angeboten wird,
Garantie, Pannenhilfe und Service für 5 volle Jahre, zum Preis von
ab 15.500€.

Panagiotis Karagiannis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 2 Tagen

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 2 Tagen

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 2 Tagen

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 3 Tagen

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 3 Tagen

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 3 Tagen