Kategorien: UncategorizedNEWS

Fiat 500 Vintage '57: Mehr Vintage geht nicht

Die Weltpremiere fand auf dem Internationalen Automobilsalon in Genf statt, und anschließend wurde der neue 500 Vintage '57 der internationalen Presse im Centro Storico Fiat in Turin vorgestellt, wo die Tradition lebendig ist, transportiert und erneuert wird. 

Das Jugendstilgebäude befindet sich in der Via Chiabrera und beherbergt eine Dauerausstellung, die die Entstehung und die technologische, soziale und wirtschaftliche Entwicklung von Fiat seit 1963 illustriert. 

Zu sehen war auch eine sehr umfangreiche Sammlung von Autos, Erinnerungsstücken, Modellen, Werbeplakaten und ein riesiges Archiv: über 5.000 Meter Papierdokumente, 300.000 technische Zeichnungen, 18.000 Plakate, 1.300 Skizzen, 5.000 Bücher und Zeitschriften zur Automobil- und Industriegeschichte, 6 Millionen Bilder und 200 Stunden historische Filme.

Αποτελώντας φόρο τιμής στο εμβληματικό Fiat που παρουσιάστηκε στο Τορίνο στις 4 Ιουλίου 1957, το 500 Vintage ’57 special series έχει μια ρετρό εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του κλασικού προδρόμου του, όπως το αμάξωμα σε μπλε παστέλ – τώρα σε συνδυασμό με λευκή οροφή , αεροτομή και καθρέφτες – και δερμάτινη ταπετσαρία σε tobacco ή εναλλακτικά Brown Terra di Siena Poltrona Frau. Το αυτοκίνητο είναι στολισμένο με παραδοσιακά λογότυπα της Fiat στο εξωτερικό μέρος και στο τιμόνι, ένα λευκό ταμπλό και λευκές και επιχρωμιωμένες ζάντες 16 ιντσών, που θυμίζουν τους τροχούς του παρελθόντος.

1957: παρουσιάζεται το “μεγάλο μικρό αυτοκίνητο” και έμβλημα της μαζικής αυτοκίνησης, από το οποίο πουλήθηκαν σχεδόν 3,9 εκατομμύρια μονάδες και το οποίο θα εδραιωνόταν στη συλλογική φαντασία.

2007: Fünfzig Jahre später beginnt Fiat mit dem neuen 500, den Weg in die Zukunft zu weisen. Ein neuer Erfolg mit tiefen Wurzeln und einer raffinierten Antwort auf die neuen Bedürfnisse der Automobilindustrie.

Und neue Fiat 500 Version Ron Arad, in Zusammenarbeit mit dem berühmten Architekten und Designer.

Το 500 Vintage ’57, η νέα ειδική σειρά που αποτελεί φόρο τιμής στο ιταλικό σύμβολο του 1957, παρουσιάστηκε στον Τύπο στο Centro Storico Fiat στη via Chiabrera 20 του Τορίνο. Μετά την πρεμιέρα του στην Έκθεση της Γενεύης, η Fiat επέλεξε το Centro Storico να παρουσιάσει το 500 Vintage ’57 στον διεθνή Tύπο. Tο νέο Vintage ’57 special series έχει μια παραδοσιακή, ρετρό εμφάνιση που βασίζεται σε στοιχεία του προκατόχου του, όπως η βαφή pastel blue, που τώρα συνδυάζεται με λευκή οροφή και spoiler, και – δερμάτινη ταπετσαρία σε tobacco – ή εναλλακτικά Brown Terra di Siena – Frau.

Διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη, σε 12 χρώματα αμαξώματος, το νέο 500 Vintage ’57 θα είναι εξοπλισμένο με ποικίλους κινητήρες και διαφορετικά επίπεδα στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού, ώστε να ικανοποιεί τις καταναλωτικές ανάγκες κάθε χώρας ξεχωριστά. Οι πελάτες στην περιοχή EMEA μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στους βενζινοκινητήρες 1.2 69 hp, 0.9 Twin Air 65 hp, 0.9 Twin Air 85 hp ή τον 0.9 Twin Air 105 hp, ή εναλλακτικά τον πετρελαιοκινητήρα 1.3 Multijet 95 hp.

Die neue Sonderserie, deren Hauptmerkmal die vollständige Serienausstattung ist, vervollständigt das Angebot des Fiat 500 für 2015, das derzeit zwei Konfigurationen (geschlossen und Cabrio), vier Ausstattungsniveaus (Pop, Lounge, S und Vintage '57), zwei Getriebesysteme (manuell oder Dualogic) und sechs Motorversionen (der Dual-Fuel - Benzin/LPG - 1.2 EasyPower mit 69 PS zusätzlich zu den in der Vintage '57-Version verfügbaren Motoren) umfasst.

Το νέο Fiat 500 Vintage ’57 είναι το κατάλληλο αφιέρωμα στο θρυλικό «Cinquino», όπως το 500 ονομάστηκε παιχνιδιάρικα, το οποίο από το 1957 έως το 1975 συνέβαλε στην ανάπτυξη της αυτοκίνησης σε μια ταχέως εξελισσόμενη χώρα κι έγινε ένα μοντέλο “cult” από το οποίο πωλήθηκαν περίπου 3,9 εκατομμύρια μονάδες. Το αυτοκίνητο ήταν απολύτως βασικό σε χαρακτηριστικά, ακόμα και σπαρτιάτικο θα χαρακτηριζόταν, αλλά ήταν το πρώτο μοντέλο που έκανε το προνόμιο της αυτοκίνησης προσιτό, σε λιγότερο από τρία μέτρα μήκος. Το 1957 το 500 ήταν εξοπλισμένο με δικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 479 κ.εκ. με 13 ίππους, που έφτανε μια τελική ταχύτητα της τάξης των 85 χλμ./ώρα, κάτι αξιοθαύμαστο για την εποχή του.

Κατά τη διάρκεια των 18 χρόνων που κατασκευαζόταν, το 500 επωφελήθηκε από τις μικρές τεχνικές προσαρμογές και από νέο εξοπλισμό, αλλά ποτέ δεν έχασε την ιδιαιτερότητά του. Το τελευταίο μοντέλο του 500 – το μοντέλο «R», το οποίο κατασκευάστηκε σε 340.000 μονάδες – παρουσιάστηκε το 1972, όταν παρουσιαζόταν κι ο κληρονόμος του, το 126. Το μοντέλο ήταν ακόμη επιτυχημένο αν και οι καιροί άλλαζαν. Αλλά αυτό δεν ήταν το τέλος.
Fünfzig Jahre nach dem ersten Modell hat Fiat im Jahr 2007 einen Weg in die Zukunft eingeschlagen und dem Konzept des Autos eine neue Bedeutung verliehen. Der neue Fiat 500, das Manifest des "neuen Fiat", wurde enthüllt. Das Modell, das die authentische Tradition von Fiat, Technologie und Ausstattung für alle zugänglich zu machen, zum ersten Mal in einem Auto dieser Klasse voll zum Ausdruck bringt. Kurz gesagt, 1957 erfand der 500er eine neue Kategorie, und 2007 hat der 500er sie verändert und viele neue Rekorde aufgestellt.

Seit 2007 wird der Fiat 500 in Polen und seit 2010 in Toluca (Mexiko) hergestellt. Heute wird er in mehr als 100 Ländern weltweit verkauft und markiert die Rückkehr von Fiat in die USA. Es handelt sich um ein wirklich globales Auto, von dem bereits 1,5 Millionen Exemplare zugelassen wurden.
Jetzt wird der Staffelstab an die Sonderserie 500 Vintage '57 weitergegeben, die eine Hommage an das Emblem von 1957 darstellt und die unbestrittene Führungsposition von Fiat in dieser Fahrzeugkategorie bestätigt.

Fiat 500 Jahrgang '57

Η νέα έκδοση του 500 είναι ένας φόρος τιμής στο μοντέλο του 1957 και μια σύγχρονη ερμηνεία των στιλιστικών στοιχείων που έκαναν το ιταλικό σύμβολο διάσημο στις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Η χρωματική παλέτα 12 επιλογών περιέχει το παστέλ μπλε, που συνδυάζεται τέλεια με τη λευκή οροφή, την αεροτομή, τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών σε λευκό και επιχρωμιωμένο ρετρό στιλ που είναι μια αλάνθαστη παραπομπή σε αυτά τα χαρακτηριστικά του κλασικού 500.

Το Fiat 500 Vintage ’57 είναι επίσης μια σύγχρονη εκδοχή μερικών από τα βασικά χαρακτηριστικά του προδρόμου του και στο εσωτερικό, όπως το λευκό ταμπλό και η κομψή δίχρωμη δερμάτινη ταπετσαρία Poltrona Frau σε χρώμα tobacco, τα δερμάτινα ένθετα και τα κεντημένα λογότυπα «500», ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του μοντέλου. Εναλλακτικά, το εσωτερικό υπάρχει διαθέσιμο σε χρώμα Brown Terra di Siena. Η κλασική εμφάνιση τονίζεται από τα διαχρονικά σήματα της Fiat στο εξωτερικό, στις ζάντες και στο τιμόνι.

Die Hommage an die Vergangenheit hört beim Aussehen auf. Der Fiat 500 Vintage '57 verfügt über eine umfangreiche und moderne Serienausstattung: Klimaanlage (manuell oder automatisch, je nach Markt), Blue&Me-Freisprecheinrichtung mit Bluetooth, Spracherkennung und digitalem Audio-File-Player mit USB/AUX-Anschlüssen, eco:Drive™-Software, Radio CD+MP3, ABS mit EBD, sieben Airbags, Start&Stop, ESP mit ASR/MSR, HBA und Hill Holder. Das Angebot an Serien- und Sonderausstattungen ist je nach den Bedürfnissen der einzelnen Länder unterschiedlich.

Einige Produkte, die von der italienischen Industrie nach dem Krieg geschaffen wurden, wie die 500er oder die Vespa, können nicht nur unter dem Gesichtspunkt ihres guten Aussehens charakterisiert werden, noch können sie einfache Beispiele für eine gute technische Anwendung sein, bei der die Form der Funktion folgt. Vielmehr sind sie Beispiele für eine kraftvolle Alchemie aus revolutionärem Design und Idee, die gängige Vorstellungen neu definiert haben, so dass sie sich für immer in unser kollektives Gedächtnis eingebrannt haben. Als diese Dinge geschahen, wurden Meisterwerke der Industriegeschichte geboren. Der Fiat 500, ein italienisches Symbol in der Welt, ist einer von ihnen.

Centro Storico Fiat, wo die Tradition lebendig ist

Das Jugendstilgebäude in der Via Chiabrera 20 in Turin wurde 1907 erbaut und war die erste Erweiterung der ursprünglichen Werkstatt am Corso Dante, wo Fiat gegründet wurde. Seit 1963 beherbergt es eine Dauerausstellung, die die Entstehung und die technologische, soziale und wirtschaftliche Entwicklung von Fiat veranschaulicht. Die Ausstellungsfläche wurde für die Feierlichkeiten zum 150. Jahrestag der Vereinigung Italiens erweitert und umfasst nun über 3.000 Quadratmeter.

Το μουσείο απεικονίζει την υπεροχή της τεχνολογίας της Fiat σε όλους τους τομείς. Τα πολύ ενδιαφέροντα εκθέματα περιλαμβάνουν τον πρώτο κινητήρα αεροσκάφους που κατασκευάστηκε το 1908, προϊόντα  για γεωργική και στρατιωτική κρίση,  μια αυτοκινητάμαξα Littorina που χρησιμοποιήθηκε στους ιταλικούς σιδηροδρόμους στη δεκαετία του 1930, μηχανές θαλάσσης, ποδήλατα καθώς και ηλεκτρικές συσκευές, που χαρακτηρίζονται από τη γέννηση της καταναλωτικής κοινωνίας στην Ιταλία μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Φυσικά, τα αυτοκίνητα είναι τα αστέρια της έκθεσης: Κλασικά μοντέλα που δημιουργήθηκαν κατά το πρώτο μισό του 20ού αιώνα που εξακολουθούν να εκφράζουν όλη τη γοητεία της νεωτερικότητας σήμερα.

Die wichtigsten Etappen der stolzen Geschichte von Fiat werden auch in einer außergewöhnlichen Sammlung von Autos, Erinnerungsstücken, Modellen, Plakaten und einem riesigen Archiv der Aktivitäten von Fiat gezeigt: über 5.000 Meter Papierdokumente, 300.000 technische Zeichnungen, 18.000 Plakate, 1.300 Skizzen, 5.000 Bücher und Zeitschriften zur Automobil- und Industriegeschichte, 6 Millionen Bilder und 200 Stunden historische Filme.
Von großer Bedeutung ist jedoch das Element der Darstellung der Entwicklung der Bauverfahren. Von den bescheidenen handgefertigten Autos in der ersten Werkstatt am Corso Dante über das Mirafiori-Fließband der 1950er Jahre bis hin zum Büro von Dante Giacosa, dem Ingenieur, der den Topolino, den 600 und den 500 entworfen hat, sind dies die Autos, die den Italienern den Weg in die Automobilbranche ebneten. In der Mitte befindet sich die Rekonstruktion der Lingotto-Fabrik, die 1923 eröffnet wurde und für ihre moderne Architektur und ihre elegante vertikale Entwicklung berühmt ist, die von Le Corbusier, einer der einflussreichsten Persönlichkeiten der Architekturgeschichte, bewundert wurde.
 
1957: Fiat Nuova 500, das Wahrzeichen der Massenmotorisierung

Es gibt Autos, an die man sich wegen ihrer Technik oder ihres Stils erinnert. Und es gibt andere, die es wert sind, dass man sich an sie erinnert, weil sie für das tägliche Leben einer ganzen Generation oder eines ganzen Landes stehen. Der Fiat Nuova 500 hat Technik und Emotionen erfolgreich miteinander verbunden und einen Weg eingeschlagen, der ihn über Jahrzehnte hinweg zu einem Symbol gemacht hat.

Το αυτοκίνητο αυτό ήταν το επίκεντρο, η επιτομή της λαμπρής διαίσθησης του Dante Giacosa και η φιλόδοξη ανάπτυξη και ανανέωση της στρατηγικής της Fiat, η οποία είχε ξεκινήσει ήδη κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Το πιο σημαντικό, ήταν το γεγονός η Fiat κατάφερε να απαντήσει στις νέες ανάγκες προσωπικής μετακίνησης που δημιουργήθηκαν στη χώρα. Το ποσοστό αυτοκίνησης πήγε από 6 οχήματα ανά χίλιους κατοίκους το 1950 σε σχεδόν 330 το 1980.

Η πρώτη σειρά ήταν σπαρτιάτικη, ένα λιτό αλλά πολύ πρακτικό αυτοκίνητο, που είχε λάβει έγκριση τύπου για μόνο δύο επιβάτες και μπορούσε να μεταφέρει φορτίο εβδομήντα κιλών. Ήταν μικρό, αλλά ήταν ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Ήταν λιγότερο από τρία μέτρα μήκος από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα και είχε μόλις 130 εκατοστά πλάτος. Αυτές οι αναλογίες και το χαμηλό βάρος του σήμαιναν ότι το 500 ήταν εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση. Το αμάξωμα έπρεπε να είναι ελαφρύ, αλλά ανθεκτικό, απλό, ευχάριστο και οικονομικά βιώσιμο από την βιομηχανική άποψη. Με αυτό το σχέδιο, ο Dante Giacosa κέρδισε το σημαντικό βραβείο «Compasso d’Oro»: το πρώτο και πιο σημαντικό ευρωπαϊκό βραβείο σχεδίασης.

Der kleine Fiat war von Anfang an für die Massenproduktion bestimmt. Ein 500er könnte von einem Schüler oder seinem Lehrer, einem Arbeiter oder einem Berufstätigen gefahren werden, der die große Limousine in derselben Garage abgestellt hat. Doch schon 1958 entschied sich Fiat, das Angebot zu diversifizieren und durch die "Sport"-Version mit attraktiver zweifarbiger Lackierung und einem stärkeren Motor weiter zu stärken.

Μετά την έκδοση «Sport» ήταν η σειρά της έκδοσης «Giardiniera» με 10 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο. Η «Giardiniera» θα μπορούσε να μεταφέρει διακόσια κιλά ωφέλιμου φορτίου με τον οδηγό μόνο ή τέσσερις επιβάτες και σαράντα κιλά φορτίο. Το “D” έκανε το ντεμπούτο του με την “Giardiniera” και πέντε χρόνια αργότερα με το “F” η Fiat άρχισε σοβαρά να σκέφτεται τη διαφοροποίηση της γκάμας σύμφωνα με την τιμή, την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά. Στο μεταξύ, κάθε αυτοκίνητο που πωλούνταν τροφοδοτούσε το θρύλο. Δεν υπάρχει ούτε ένας Ιταλός ο οποίος να μην έχει προσωπική ή οικογενειακή ιστορία συνδεδεμένη με το 500.

Το “F” και το “L” ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα και ήταν διαθέσιμα στο εμπόριο για επτά χρόνια πριν δώσουν τη σκυτάλη στο «ανανεωμένο» “R” το 1972. Το οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο έχει αλλάξει ριζικά και φυσικά τεχνολογία εξελίσσεται. Ωστόσο, αυτό το μεγάλο μικρό αυτοκίνητο είχε ήδη κατακτήσει μια τιμητική θέση στην ιστορία του αυτοκινήτου.

2007: Der neue Fiat 500, ein globales Auto mit tiefen Wurzeln

Fünfzig Jahre später begann Fiat eine Reise in die Zukunft mit einer neuen Interpretation des Konzepts des Autos. Der Fiat 500 war die beste Antwort für alle, die mit ihrem Auto in völliger Freiheit Spaß haben wollten, die den alltäglichen Gebrauch schätzten, aber gleichzeitig den Wunsch hatten, ein angenehmes, praktisches, ökologisches und erschwingliches Auto zu fahren, das schön, sympathisch und voller Charme war. Der Fiat 500 war ein echter Sprung nach vorn, was die Qualität von Komfort und Sicherheit, die technischen Lösungen und die Ausstattung anbelangt, wobei zahlreiche Innovationen zum ersten Mal in dieser Fahrzeugklasse vorgestellt wurden. Mit dem Nuova 500 wurde 1957 eine neue Kategorie erfunden. Die 500 vervollständigten sie und machten sie zugänglich. Und es wurde eine ganze Liste von Rekorden erstellt.

Mit diesem Modell wurde zum ersten Mal eine Reihe von leistungsstarken, sparsamen, umweltfreundlichen und großzügigen Motoren angeboten. Der 500er wurde bereits 2007 mit 5 Euro bewertet. Jeder der Motoren erfüllte unterschiedliche Anforderungen, aber alle zeichneten sich durch ihre hohe Zuverlässigkeit und Langlebigkeit aus. Der 500 war das erste kleine Modell (mit einer Länge von etwas mehr als 3,5 Metern), das im EuroNCAP fünf Sterne erhielt, serienmäßig mit sieben Airbags ausgestattet war und ESP in der gesamten Modellpalette verfügbar machte.

Δεν ήταν ένα απλό, νοσταλγικό σχέδιο. Ο στόχος της Fiat δεν ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που θα έμοιαζε στο 500 αλλά να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν 500 άλλη μια φορά. Και όχι τυχαία, ο σχεδιαστής Roberto Giolito – ο «πατέρας» του νέου 500 – κέρδισε το βραβείο “Compasso d’Oro” το 2011, ακριβώς όπως ο μηχανικός Dante Giacosa τότε.

Μια τεχνογνωσία όπως αυτή έρχεται από μακριά και πηγάζει από τεχνική και σχεδιαστική κληρονομιά συσσωρευμένη όλα αυτά τα χρόνια. Σήμερα, το Fiat 500 Vintage ’57 είναι ένας φόρος τιμής στον πρόγονο, στον οποίο το μοντέλο οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας του.
 
Fiat 500 Ron Arad

Εκτός από το 500 Vintage ’57, Η Fiat παρουσιάζει μια ακόμα ειδική έκδοση του 500, που αποτελεί την επιτομή της εξατομίκευσης των αυτοκινήτων και απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα μοναδικό αυτοκίνητο που τους εκφράζει και σέβονται την ιταλική παράδοση στην σχεδίαση.  Η ειδική αυτή έκδοση δημιουργήθηκε με τη συνεργασία του καταξιωμένου παγκοσμίως σχεδιαστή Ron Arad, με έμφαση στην ποιότητα, την προσοχή στην λεπτομέρεια και τα μοναδικά υλικά κατασκευής. Το Fiat 500 Ron Arad διαθέτει γυάλινη οροφή, υψηλής ποιότητας χρωμιωμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, ζάντες αλουμινίου 16”, προβολείς ομίχλης, μεταλλικό μαύρο χρώμα με λευκό περίγραμμα του θρυλικού 5οο, του πρώτου μοντέλου πάνω στο οποίο βασίστηκε η αναβίωση του Fiat 5oo και λεύκα καπάκια εξωτερικών καθρεφτών. Στο εσωτερικό του ξεχωρίζει η υψηλή ποιότητα υλικών σε μαύρες κυρίως αποχρώσεις, το δερμάτινο σαλόνι με κρεμ λεπτομέρειες, Η οθόνη πληροφοριών TFT 7”, το δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια λειτουργιών και ο αυτόματος κλιματισμός.

Οι ειδικές εκδόσεις 500 1957 Vintage και 500 Ron Arad  είναι διαθέσιμες στις εκθέσεις του επίσημου δικτύου διανομέων της FCA Greece, αποκλειστικά και μόνο με τον δημοφιλή κινητήρα diesel 1.3 MTJ 95 hp.

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Hyundai Hellas bei der ThinkBiz Akademie 2024

Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…

8 Stunden ago

In Griechenland der vollelektrische Smart #1 und Smart #3 (Preise - Versionen)

Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…

8 Stunden ago

Der Van des Jahres 2024: Ford Transit Custom mit Vorzugsmiete ab 352€

Ford Transit Custom: Leasing από €352 μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης Ford ή χρηματοδότησης αγοράς με Ford…

8 Stunden ago

Volvo Saracakis Test Drive Event in Kalamata, 24-26 Mai

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

vor 1 Tag

Ford Puma: Technisch fortschrittlich und sparsam, jetzt mit 199 Euro Mietpreis

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

vor 1 Tag

TSF1 Podcast - WEC | 6 Stunden von Spa

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τρίτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…

vor 1 Tag