Die Bewegung auf der Straße leben
812 Superfast

Ferrari beharrt auf dem V12

Επιβεβαιώθηκε ο κινητήρας V12 χωρίς καμία μορφή ηλεκτροκίνησης για τον διάδοχο της Ferrari 812 Superfast που θα δούμε το 2024

Η Ferrari ολοκληρώνει την ανάπτυξη του πολυαναμενόμενου διαδόχου της Ferrari 812 Superfast, ο οποίος θα κυκλοφορήσει το 2024 και θα διαθέτει έναν V12 με περισσότερους από 800 ίππους. Το νέο gran turismo της Ferrari, που εμφανίζεται συχνά κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Ιταλία, αρχικά στο σώμα της Roma, αλλά πλέον στο τελικό αμάξωμα, διαθέτειένα πολύ μακρύ καπό, που παραπέμπει στον ισχυρότερο κινητήρα της εταιρείας.

 Ισχυρότερος ο V12 χωρίς καμία μορφή ηλεκτροκίνησης 

Η απουσία προειδοποιητικών ετικετών υψηλής τάσης ή μιας ορατής πρίζας φόρτισης δείχνει επίσης ότι αυτό το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να μην έχει τη βοήθεια της ηλεκτροκίνησης, όπως και η προηγούμενη 812. Η ιταλική εταιρεία ήταν πάντα αποφασισμένη να διατηρήσει τον 12κύλινδρο κινητήρα της για τα πιο σημαντικά αυτοκίνητά της, με πιο πρόσφατη χρήση του στο supercar Daytona SP3 και στο SUV Purosangue, ακόμα και όταν επισπεύσει την προσπάθειά της για ηλεκτροκίνηση μετά από τα υβριδικά 296 και SF90, καθώς και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της όχημα, που προγραμματίζεται για το 2025. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari Flavio Manzoni δήλωσε στο βρετανικό Autocar: «Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να υπερασπιστούμε αυτόν τον κινητήρα. Από τεχνολογική άποψη είναι ο πιο αποδοτικός».

Η εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει επίσημα αυτά τα πρωτότυπα, αλλά μια πηγή προσκείμενη στην εταιρεία υποστήριξε πρόσφατα ότι θα παρουσιαστεί το 2024: «Αν κοιτάξετε τη διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων που έχουν βγει από την παραγωγή στο παρελθόν, αυτό θα σας δώσει μια καλή ιδέα για το πότε θα παρουσιάσουμε ένα νέο αυτοκίνητο. Μέχρι στιγμής, το εκτεταμένο καμουφλάζ έχει κρατήσει σχεδόν κρυφό τον σχεδιασμό, αν και οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι θα είναι μια εντελώς νέα πρόταση και όχι μια σημαντική αναβάθμιση της 812».

Παρατηρήστε ιδιαίτερα την ανανεωμένη σχεδίαση των προβολέων και τις επανασχεδιασμένες εξατμίσεις τεσσάρων απολήξεων. Αλλά η Ferrari θα θελήσει σίγουρα να κάνει την GT της στενό συγγενή του νέου SUV Purosangue με παρόμοια εμφάνιση εμπρός και πίσω και ένα κομψό, μυώδες στυλ που δείχνει τη διπλή της φύση ως ένα πολυτελές GT σχεδιασμένο να λάμψει στην πίστα. Θα έχει το ίδιο πλαίσιο με τα εμπροσθοκινητήρια αδέρφια του, τη Roma και τη Purosangue, εκ των οποίων η τελευταία είναι γνωστό ότι θα διαθέτει υβριδική έκδοση, ανοίγοντας ίσως την πόρτα και σε άλλα μοντέλα να κάνουν το ίδιο.

Η Ferrari δεν σχεδιάζει να ηλεκτροδοτήσει τον V12 κινητήρα της στη Ferrari 812 Superfast, όπως έκανε με τα υβριδικά μοντέλα 296 GTB και SF90, που έχουν εξηλεκτρισμένους V6 και V8 αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό οποιαδήποτε ηλεκτροκίνητη έκδοση αυτής της νέας GT να έχει έναν από τους μικρότερους κινητήρες. Το 2022, η εταιρεία έθεσε ως στόχο το 40% των πωλήσεών της να εξακολουθεί να είναι αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2026, για να πέσει στο 20% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αλλά νωρίτερα φέτος, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna ανέφερε ότι τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης της Ferrari θα μπορούσαν να παραμείνουν στην αγορά για πολλά ακόμη χρόνια, αν η Ευρωπαϊκή Ένωση επιτρέψει να πωλούνται αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Αυτό συμβαίνει χάρη στα ηλεκτρονικά καύσιμα.

Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, ο V12 θα μπορούσε τελικά να είναι υπερτροφοδοτούμενος (κάτι που θεωρητικά θα αύξανε την ισχύ και θα μείωνε τις εκπομπές ρύπων), αλλά η Ferrari δεν έχει δείξει ποτέ ενδιαφέρον προς αυτή την κατεύθυνση. Μένει επίσης να δούμε αν η Ferrari θέλει να κάνει τον V12 με φυσική αναρρόφηση πιο ισχυρό στην επόμενη έκδοση.