Kategorien: Uncategorized

Vier-Turbo-Sechszylinder-Dieselmotor im BMW 7er, der 400 PS leistet!

Die BMW TwinPower Turbo Technologie umfasst jetzt eine mehrstufige Aufladung mit vier Turboladern und eine weiterentwickelte Common-Rail-Direkteinspritzung. Im BMW 750d xDrive und BMW 750Ld xDrive leistet der Motor maximal 294 kW/400 PS und bietet ein maximales Drehmoment von 760 Nm.

Χάρη σε μία εντυπωσιακή γκάμα καινοτομιών η νέα, πολυτελής BMW Σειρά 7 sedan ξεχωρίζει από το πλήθος. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι: δομή αμαξώματος από Carbon Core, τεχνολογία BMW eDrive στα τρία μοντέλα BMW iPerformance, σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών BMW και Remote Control Parking. Και τώρα στη λίστα προστίθεται ο παγκοσμίως ισχυρότερος εξακύλινδρος diesel που κάνει το ντεμπούτο του στις BMW 750d xDrive και BMW 750Ld xDrive (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9 – 5,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 154 – 149 g/km), που προσφέρεται στάνταρ με σύστημα ευφυούς τετρακίνησης. Ο κινητήρας παράγει μέγιστη ισχύ 294 kW/400 hp και  μέγιστη ροπή 760 Nm.

Ο νέος εν σειρά εξακύλινδρος 3-λιτρος κινητήρας βασίζεται στην τελευταία γενιά κινητήριων συνόλων του BMW Group. Η τεχνολογία BMW TwinPower Turbo περιλαμβάνει υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων με τέσσερις υπερσυμπιεστές και μία ανανεωμένη έκδοση άμεσου ψεκασμού common-rail με μέγιστη πίεση πάνω από 2.500 bar. Αυτές και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες βελτιώνουν αισθητά την ήδη εξαιρετική ισχύ, ροπή και απόδοση του απερχόμενου κινητήρα. Η νέα BMW 750d xDrive επιταχύνει από 0 – 100 km/h σε 4,6 δευτ. (BMW 750Ld xDrive: 4.7 δευτ.) – βελτίωση 0,3 δευτ. συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Αυτές οι πιο δυναμικές επιδόσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην υπερσυμπίεση δύο σταδίων, που τώρα συνδυάζει τέσσερις υπερσυμπιεστές στη θέση των προηγούμενων τριών. Έτσι επιτυγχάνεται ακόμα ταχύτερη πίεση υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές κάτι που βοηθά στη γρήγορη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού από το ρελαντί.

Spitzenleistung: Leistungssteigerung um 5%, Senkung des Durchschnittsverbrauchs um 11%.

Die neue Generation des sportlichsten Sechszylinder-Dieselmotors der Welt leistet maximal 294 kW/400 PS bei 4.400 U/min. Die optimierte Leistungscharakteristik spiegelt sich vor allem in der Drehmomentkurve wider, die ab niedrigen Drehzahlen schnell ansteigt. So liefert der Motor bereits bei 1.000 U/min ein Drehmoment von über 450 Nm, während das maximale Drehmoment von 760 Nm zwischen 2.000 und 3.000 U/min zur Verfügung steht. Der große und konstante Drehmomentanstieg des Motors und das optimal abgestimmte Achtgang-Steptronic-Getriebe sorgen für eine sofortige Beschleunigung bei jedem Gasgriff, auch bei hohen Geschwindigkeiten. Der BMW 750d xDrive und der BMW 750Ld xDrive haben eine Höchstgeschwindigkeitsbegrenzung von 250 km/h (elektronische Begrenzung).

Darüber hinaus bietet der stärkste Diesel in der Geschichte von BMW ein in seiner Klasse unerreichtes Verhältnis von Leistung und Verbrauch. Die Steigerung der Leistung um 14 kW/19 PS (5%) und des maximalen Drehmoments um 20 Nm geht einher mit einer Reduzierung des durchschnittlichen Kraftstoffverbrauchs und der Emissionen um 11% im Vergleich zum Vorgängermodell. Der Kraftstoffverbrauch des neuen BMW 750d xDrive und des BMW 750Ld xDrive liegt im kombinierten Zyklus zwischen 5,9 und 5,7 l/100 km, die CO2-Emissionen betragen 154-149 g/km (die Werte basieren auf dem europäischen Fahrzyklus und können je nach gewähltem Reifentyp variieren).

Spitzenleistung unter Hochdruck: Neuer Diesel mit zahlreichen technologischen Weiterentwicklungen - vom Zylinderkopf bis zur Abgasnachbehandlung.

Der neue Sportdiesel ist ein starkes Beispiel für die Entwicklungs- und Antriebskompetenz der BMW Group. Die Einführung von strukturellen Innovationen bietet die üblichen Vorteile von Dieselmotoren in Bezug auf Leistung und Effizienz - unterstützt durch die Ultrahochdruck-Verbrennungsphilosophie, die heute als Maßstab gilt. Bereits bei der Entwicklung des Basismotors, der zur neuesten Antriebsgeneration der BMW Group gehört, wurden die Weichen gestellt: Durchdachte Lösungen adressieren sowohl die thermischen als auch die mechanischen Belastungen, die sich aus der hohen Leistung und dem Anstieg des maximalen Verbrennungsdrucks - von 200 bar beim bisherigen Motor auf 210 bar - ergeben.

Όπως και στην απερχόμενη μονάδα, η κυλινδροκεφαλή και ο στροφαλοθάλαμος κατασκευάζονται με μία ειδικά διαδικασία συμπίεσης υψηλής πίεσης. Το Θερμό Ισοστατικό Πρεσάρισμα – Hot Isostatic Pressing (HIP) εξασφαλίζουν την υψηλή αντοχή των χυτών αλουμινένιων εξαρτημάτων. Η συναρμολόγηση των κεντρικών κουζινέτων και της κυλινδροκεφαλής βασίζεται σε μία φιλοσοφία συνδέσμου συγκράτησης για ενίσχυση της αντοχής. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τη φλάντζα κυλινδροκεφαλής πέντε στρωμάτων, επίστρωση κυλίνδρων μέσω διπλού ηλεκτροστατικού ψεκασμού και έμβολα από κράμα αλουμινίου/πυριτίου με επανάτηξη υποδοχών στις κεφαλές, μπρούτζινα ένθετα στους πείρους και κεντρικά ελεγχόμενη ψύξη.

Η τελευταία γενιά της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού  common-rail φροντίζει για την τροφοδοσία καυσίμου. Τα πιεζοηλεκτρικά  μπεκ με μέγιστη πίεση ψεκασμού αυξημένη πάνω από 2.500 bar, διασφαλίζουν εξαιρετικά ακριβή ποσότητα μίγματος και ομοιογενές σπρέι καυσίμου. Σαν αποτέλεσμα, η απόδοση του κινητήρα έχει αυξηθεί και οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί. Η τεχνολογία μετεπεξεργασίας καυσαερίων των BMW 750d xDrive & BMW 750Ld xDrive δεν περιλαμβάνει μόνο φίλτρο σωματιδίων diesel και καταλύτη αποθήκευσης NOX, που βρίσκονται στο ίδιο κέλυφος και πολύ κοντά στον κινητήρα, αλλά και ένα σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) με ψεκασμό AdBlue.

Leidenschaft für Innovationen: Vier Turbolader arbeiten als perfekt abgestimmtes Team zusammen und sorgen für hohen Fahrspaß.

Die Effizienz- und Leistungsmerkmale des neuen Motors sind vor allem auf den erstmaligen Einsatz eines vierten Turboladers und das abgestimmte Zusammenwirken der Komponenten des Aufladesystems zurückzuführen. Wie beim Vorgängermotor wird der Druckluftstrom in die Brennräume durch eine mehrstufige Turboaufladung erzeugt. Die Hochdruckstufe umfasst zwei Turbolader mit variabler Geometrie im gleichen Gehäuse, während der Niederdruckturbolader durch zwei kleinere Turbolader mit schnellerem Ansprechverhalten ersetzt wurde. Die digitale Diesel-Elektronik (DDE) der neuesten Generation, die für das Motormanagement zuständig ist, koordiniert mit einer hochpräzisen Strategie den Betrieb der einzelnen Turbolader, die Position der variablen Schaufeln des Hochdrucksystems und die Einstellung der Übergangs- und Bypass-Schaufeln, der Abgasschaufeln, des Wastegate und des Ladeluftkühlers unter Berücksichtigung der Betriebsbedingungen und der Motorlast.

Γενικά, οι δύο υπερσυμπιεστές χαμηλής πίεσης και ένας από τους δύο υψηλής πίεσης λειτουργούν συνεχώς. Μόνο σε απότομη επιτάχυνση από ρελαντί θα παρακαμφθούν οι δύο υπερσυμπιεστές χαμηλής πίεσης μέσω της πεταλούδας ελέγχου. Έτσι η πίεση υπερπλήρωσης παράγεται ακόμα πιο γρήγορα. Ο δεύτερος υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης μπαίνει στο παιχνίδι στις  2.500 rpm περίπου.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο που δεν υπήρχε στον προηγούμενο κινητήρα είναι η ανακυκλοφορία καυσαερίων για το στάδιο χαμηλής πίεσης του συστήματος υπερσυμπίεσης καθώς και το στάδιο υψηλής πίεσης. Το μέτρο αυτό αυξάνει την αποδοτικότητα των υπερσυμπιεστών και επομένως ολόκληρου του κινητήρα. Έτσι μειώνονται και τα επίπεδα εκπομπών οξειδίου του αζώτου υπό υψηλά φορτία. Για αύξηση της απόδοσης, ο κινητήρας υιοθετεί ένα έμμεσο σύστημα ψύξης του αέρα εισαγωγής με υψηλότερη χωρητικότητα από αυτό του απερχόμενου κινητήρα, καθώς και ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης πλάκας έδρασης για τους υπερσυμπιεστές χαμηλής πίεσης. Καθοριστικό είναι ένα ανεξάρτητο κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας  – ανεξάρτητο από το σύστημα ψύξης του κινητήρα – που περιλαμβάνει εναλλάκτες θερμότητας και μία ηλεκτρική αντλία ψυκτικού.

Der BMW 750d xDrive und der BMW 750Ld xDrive werden ab Juli 2016 erhältlich sein.

Panagiotis Karagiannis

Teilen Sie
Herausgegeben von
Panagiotis Karagiannis

Neueste Beiträge

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

vor 4 Stunden

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

6 Stunden ago

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 2 Tagen

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 2 Tagen

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 3 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 4 Tagen